Er5 ile alakalı

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
şimdi şöyleki bi er5 buldum adam 4.000tl istiyo nedeni ise. bu motora adam masraf yapmış yapmış sonra inşaatta üstüne (sele kısmına) kalas düşmüş. başka motorcuya gitmiş motorcu hem buna çin malı arka süspansiyon kakalamış hem egzost u bozmuş hemde yeni bitane hız göstergesi bulamamış. adamda zaten motordan anlamıyomuş şuan motorun 1 kaat kadar bi masrafı var yok gibi. bu motorun piyasası nedir? yada alınca kar etme olasılığım nedir? sizce almaya değermi? NOT: ne depoda ne diğer grenajlarda en ufak bi hasar yok.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
egzoz orjinali 1000 tl gibi bir fiyat. göstergelerde sanırım okadar, yada daha pahalı. arka amortisörlerde 500 tl den aşağı değildir. bunlar sıfır fiyat ortalaması, gerisini sen hesabet. motor kaç model ve kaç km lerde onuda yazsaydın iyi olurdu.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
egzoz orjinali 1000 tl gibi bir fiyat. göstergelerde sanırım okadar, yada daha pahalı. arka amortisörlerde 500 tl den aşağı değildir. bunlar sıfır fiyat ortalaması, gerisini sen hesabet. motor kaç model ve kaç km lerde onuda yazsaydın iyi olurdu.

orjinalmi orjinal ne ara la sanayide(artiz ne arar la bazarda) motor 2000 model kilometresi bilinmiyor kilometre gösterge yerleri yok devir falan hiçbşi :D
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
salla ozaman. sağlamını satamıyorum ben. 2005 model, kazasız belasız orjinal 40.000 km de.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ninja 250 kullandığına göre en az 2008 model bi motorun var. inan onu bırakıp 2000 modele inmek istemezsin. ayrıca 2005 model bi er-5'i pırıl pırıl halde 6 bine almak varken 2000 modeline hem de ciddi masraf etmek üzere 4 bin verilmez.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ninja 250 kullandığına göre en az 2008 model bi motorun var. inan onu bırakıp 2000 modele inmek istemezsin. ayrıca 2005 model bi er-5'i pırıl pırıl halde 6 bine almak varken 2000 modeline hem de ciddi masraf etmek üzere 4 bin verilmez.

aynen katılıyorum. ninja 250 den sonra er 5 olmaz dostum. er 6 f al 8 bin tl civarı
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
3,5 a verirse al . sahibindendeki motorlarımn çoğuna çin malı amortisör takmışlar :::)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst