Mike Portnoy Dream Theater'den ayrıldı!

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Dream Theater sevenlerine büyük şok Portnoy'dan geldi. :pale:

Efsanevi progressive heavy metal grubu Dream Theater'in kurucu ortağı ve bateristi Mark Portnoy, grubun resmi sitesine yazdığı bir açıklama mektubu ile Dream Theater'dan ayrıldığını bildirdi.

Mike Portnoy'un, 25 yıllık bu serüvenin ardından AX7 adlı, çok genç üyelerden oluşan bir müzik grubunun bateristi olarak kariyerine devam edeceği bildiriliyor.

Efsane isim Mike Portnoy, gruptan ayrılışının Dream Theater ile ilgili anlaşmazlıklardan kaynaklanmadığını, fakat daha farklı ve iyi ilişkiler içinde olduğu insanlarla geliştirecekleri projeler içerisinde yer almayı tercih ettiğini açıklıyor. Son bir yıl içinde bu karara karşı direndiğini, fakat D.T. ile artık ara vermek istediğini söylüyor ve ekliyor: "bu bir ayrılık değil".


Tüm sevenleri ile fanlarına, ayrılığı ile ilgili kendisini yanlış anlamamalarını istiyor. Mutluluğun zorla olmadığını, bunun içten gelmesi gerektiğini söyleyerek, hayal kırıklığına uğrayacak olan herkesten özür diliyor.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
eninde sonunda geri dönecek ne de olsa... keşke aynı şeyi john frusciante için söyleyebilsem. :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Umarım bu ayrılık uzun sürmez.

Portnoy DT' ye en kısa zamanda geri döner. :pale:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Dream Theater sevenlerine büyük şok Portnoy'dan geldi. :pale:

Efsanevi progressive heavy metal grubu Dream Theater'in kurucu ortağı ve bateristi Mark Portnoy, grubun resmi sitesine yazdığı bir açıklama mektubu ile Dream Theater'dan ayrıldığını bildirdi.

Mike Portnoy'un, 25 yıllık bu serüvenin ardından AX7 adlı, çok genç üyelerden oluşan bir müzik grubunun bateristi olarak kariyerine devam edeceği bildiriliyor.

Efsane isim Mike Portnoy, gruptan ayrılışının Dream Theater ile ilgili anlaşmazlıklardan kaynaklanmadığını, fakat daha farklı ve iyi ilişkiler içinde olduğu insanlarla geliştirecekleri projeler içerisinde yer almayı tercih ettiğini açıklıyor. Son bir yıl içinde bu karara karşı direndiğini, fakat D.T. ile artık ara vermek istediğini söylüyor ve ekliyor: "bu bir ayrılık değil".


Tüm sevenleri ile fanlarına, ayrılığı ile ilgili kendisini yanlış anlamamalarını istiyor. Mutluluğun zorla olmadığını, bunun içten gelmesi gerektiğini söyleyerek, hayal kırıklığına uğrayacak olan herkesten özür diliyor.

Kanucan kim bu adamlar kardesim?????:silent:
Terörist falan degil dimi? :p
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
35
Hay aksi yahu, adamlari canli seyretmek kismet olmadi arkadas... :(

Demekki bundan sonra Avenged Sevenfold davullarına can gelecek. :)

Yapma yahu Portnoy su pozzerlarla mi calacak mis bundan sonra (muzikleri iyi gerci yigidi oldur hakkini yeme simdi...)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
50
Hay aksi yahu, adamlari canli seyretmek kismet olmadi arkadas... :(



Yapma yahu Portnoy su pozzerlarla mi calacak mis bundan sonra (muzikleri iyi gerci yigidi oldur hakkini yeme simdi...)

Avenged Sevenfold gerçekten sevdiğim bir gruptur. Matt Shadows'un sesi ve Synyster Gates'in gitarları grubu üstün kılan unsurlardan birkaçı benim için. Şimdi bir de Mike Portnoy'un ( gerçi Avenged Sevenfold'un son albümünde davulları zaten Portnoy çaldı ) davulları eklenince tadından yenmez bir grup oldu. ( bence ) :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
35
Avenged Sevenfold gerçekten sevdiğim bir gruptur. Matt Shadows'un sesi ve Synyster Gates'in gitarları grubu üstün kılan unsurlardan birkaçı benim için. Şimdi bir de Mike Portnoy'un ( gerçi Avenged Sevenfold'un son albümünde davulları zaten Portnoy çaldı ) davulları eklenince tadından yenmez bir grup oldu. ( bence ) :cat:

Iki gundur dinliyorum arabada, yollari uzattikca uzattim. City of evil i dinlemistim Turkiyede iken, album ismi olarak uzerinde Avenged Sevenfold yazani dinliyorum su an. Son album mu bilmiyorum bakma firsatim olmadi ama herkese tavsiye ederim.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Dream Theater'ın bazı şarkılarına dayanmak gerçekten zor.
Özellikle Train Of Thought albümündeki çoğu şarkı 10 dakikaya yakın. ::baaas::
Adı aşk bu eziyetin diyerekten dinliyorum. :)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
50
Iki gundur dinliyorum arabada, yollari uzattikca uzattim. City of evil i dinlemistim Turkiyede iken, album ismi olarak uzerinde Avenged Sevenfold yazani dinliyorum su an. Son album mu bilmiyorum bakma firsatim olmadi ama herkese tavsiye ederim.

Avenged Sevenfold albümleri eski albüm. Son albümleri Nightmare ( Mike Portnoy'un davullarını çaldığı ) 2010 yılında çıktı. Onu da dinlemenizi tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst