Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Karadeniz sahil yolu soğuk ve rüzgarlı ama iyi giyindikten sonra ve dikkatli sürdükten sonra neden olmasın
gelecek olanlara şöyle bir teklifim var
eğer yolunuz Giresun'a uğrarsa burda kıymalı, peynirli veya karışık meşhur karadeniz pideleri benden :)
veya pancar çorbası veya balık
tercih sizin
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Karadeniz sahil yolu soğuk ve rüzgarlı ama iyi giyindikten sonra ve dikkatli sürdükten sonra neden olmasın
gelecek olanlara şöyle bir teklifim var
eğer yolunuz Giresun'a uğrarsa burda kıymalı, peynirli veya karışık meşhur karadeniz pideleri benden :)
veya pancar çorbası veya balık
tercih sizin
Bunları duyana kar su dokanmaz :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
Ben 10.000 bakımına gidip geleyim, bakalım neler olacak :)

şimdi evden çıkıyorum, parçaları alıp cuma kendim yaparım diyorum.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bir konuda yardımcı olurmusunuz?

Ben zxr 250 düşünüyordum fakat malum maddi durumumuz baya kötüye gittiğinden benimde imkanlarım kısıtlanmaya başladı.:salut::salut: İşte bu yüzden bende zzr 250 düşünmeye başladım fakat yedek parça vs vs sorun olursa halledebilirmiyim. Altından kalkılabilirmi. Eğer yok olmaz çok zarar edersin çok sorun çıkartır yedek parça vs vs sorunları var hayır gelmez derseniz direk vaz geçicem. Örnek olarak 2004 model bir 10.000'de zzr 250 alsak sorun çıkartırmı? Yedek parça vs vs sorunlar gibi. Ama Lütfen Tek İsteğim Bilgili Olan Arkadaşların Yardımcı Olması Bilmeyen Bilgisi Olamayanların Yorum Yapıpta Beni Tamamen Motordan "SOĞUTMALARINI" İstemiyorum.Bilgili Olan HERKEZİN Cevaplarını Yorumlarını Bekliyorum.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Arkadaşlar bir konuda yardımcı olurmusunuz?

Ben zxr 250 düşünüyordum fakat malum maddi durumumuz baya kötüye gittiğinden benimde imkanlarım kısıtlanmaya başladı.:salut::salut: İşte bu yüzden bende zzr 250 düşünmeye başladım fakat yedek parça vs vs sorun olursa halledebilirmiyim. Altından kalkılabilirmi. Eğer yok olmaz çok zarar edersin çok sorun çıkartır yedek parça vs vs sorunları var hayır gelmez derseniz direk vaz geçicem. Örnek olarak 2004 model bir 10.000'de zzr 250 alsak sorun çıkartırmı? Yedek parça vs vs sorunlar gibi. Ama Lütfen Tek İsteğim Bilgili Olan Arkadaşların Yardımcı Olması Bilmeyen Bilgisi Olamayanların Yorum Yapıpta Beni Tamamen Motordan "SOĞUTMALARINI" İstemiyorum.Bilgili Olan HERKEZİN Cevaplarını Yorumlarını Bekliyorum.

Bir zz-r250 sahibi olarak sana önerim kesinlikle 2004 modelini almandır ve almadan önce her ikinci el motosiklette olduğu gibi iyi tanıdığın ve güvendiğin bir ustaya göstermendir. Benim gibi 92 modelini alırsan yine benim gibi aldığın para kadar da tamiratına harcarsın:) 2004 model sahibinden.com da va bi tane istanbuldaki 5200 tl yazmış. O çok mantıklı görünüyor, şimdiki aklım olsa kesinlikle onu alırdım.(Ben 92 modelini 3500 e aldım 3000 tl de tamiratına harcadım, değişmediğim parçası kalmadı neredeyse.) Yalnız iyi bir ustan olmalı, istanbuldaysan ben yönlendiririm gözün arkada kalmaz. Alt devirlerde ninja daha iyidir üst devirlerde ise zzr.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir zz-r250 sahibi olarak sana önerim kesinlikle 2004 modelini almandır ve almadan önce her ikinci el motosiklette olduğu gibi iyi tanıdığın ve güvendiğin bir ustaya göstermendir. Benim gibi 92 modelini alırsan yine benim gibi aldığın para kadar da tamiratına harcarsın:) 2004 model sahibinden.com da va bi tane istanbuldaki 5200 tl yazmış. O çok mantıklı görünüyor, şimdiki aklım olsa kesinlikle onu alırdım.(Ben 92 modelini 3500 e aldım 3000 tl de tamiratına harcadım, değişmediğim parçası kalmadı neredeyse.) Yalnız iyi bir ustan olmalı, istanbuldaysan ben yönlendiririm gözün arkada kalmaz. Alt devirlerde ninja daha iyidir üst devirlerde ise zzr.


Forewer Sana Çok Teşşekkür Ediyorum Yorumun Ve Yardımların İçin.

Peki Zzr 250'yi ninja ile kıyasladığımızda farklar varmı? Ufak tefek yada büyük bir fark. Hız kullanım vs vs gibi farklılıklar varmı?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Forewer Sana Çok Teşşekkür Ediyorum Yorumun Ve Yardımların İçin.

Peki Zzr 250'yi ninja ile kıyasladığımızda farklar varmı? Ufak tefek yada büyük bir fark. Hız kullanım vs vs gibi farklılıklar varmı?

Rica ederim güzel insan istediğin zaman yardımcı olurum.
zzr karbüratörlüdür, yakıtı biraz daha fazla ninjaya oranla. Motoru ninjaya göre daha hassas bence, ama daha sportif.(Bence nedeni de 12.4:1 sıkıştırma oranı) Ninja kullanmadım ama ciddi bir fark olduğunu gözlemlemedim açıkcası. Kalıbı on numara onu belirteyim kesinlikle 600 lük sanıyorlar ninjadan geniş. Ninja enjeksiyonlu olduğundan daha verimli tabi ve revize edilmiş motor parçaları ve indirgenmiş kompresyon oranı ile de daha dayanıklı motora sahip.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
selamlar yakın zamanda 5000km bakımına gıden varmı?neler degişiyo ne kadar tutuyo gıden varsa bılgılendırırse sevinirim saygılar...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
ben bugün öğrendim,

50 yağ
25 yağ filtresi
60 işçilik(yağ-hava filtresi)

10.000 için de balatalar kontrol ediliyor ve buji değişiyor. tek fark bu.
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
selamlar yakın zamanda 5000km bakımına gıden varmı?neler degişiyo ne kadar tutuyo gıden varsa bılgılendırırse sevinirim saygılar...

Selam... Benım 5.000 bakım 130tl idi. Z-moto faturasına baktım suan.
2litre yag ve yag filtresi + işçilik...

ben bugün öğrendim,

50 yağ
25 yağ filtresi
60 işçilik(yağ-hava filtresi)

10.000 için de balatalar kontrol ediliyor ve buji değişiyor. tek fark bu.

Dediğiniz gibi bende bugun 10.000 bakım için götürdüm daha 10.000 olmadı gerçide kılım bıraz ne kadar erken olursa o kadar iyi hemde öğreniyim dedim neler değişcek...

Tabiki yağ ve yağ filtresi (gerçi ben genel bakımlar haricinde her 2.500 km de değiştiriyorum) bununla birlikte dediğiniz gibi balatalar kontrol edilicek. Benim bildiğim 10.000 km de buji değişmiyor öğrendiğimde yazarım. Hava filtresinin ömrü 20.000 değişmeye gerek yok dedi 30 tl imiş onuda değiştiririm herşeyi tam olsun.
Genel olarak benim kendi isteklerim dışındaki 10.000 bakımı işçilik dahil 200tl imiş. Yaklaşan arkadaşlara duyrulur.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
bana değişiyor dediler, sen bujinin modelini öğrenebilir misin?

bana cr8e dediler,
ngk nın kitabında cr9e yazıyor. bilemedim şimdi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------

Ninja 250 R (EX250K8F) 2008 - ... 250 0,5 - C8HSA


ZX 250 (ZXR 250) 1993 - ... 250 0,8 - CR9E

burda kafam karıştı.

bizim motor zxr 250 değil mi?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
bana değişiyor dediler, sen bujinin modelini öğrenebilir misin?

bana cr8e dediler,
ngk nın kitabında cr9e yazıyor. bilemedim şimdi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------

Ninja 250 R (EX250K8F) 2008 - ... 250 0,5 - C8HSA


ZX 250 (ZXR 250) 1993 - ... 250 0,8 - CR9E

burda kafam karıştı.

bizim motor zxr 250 değil mi?

Ninja 250 zxr 250 değildir, zzr 250 dir.(bakmayın milletin zxr 250 dediğine) Bu yüzden bakarken zx250 değil ex250 koduyla bakacaksın. zxr 250 bambaşka bi motosiklettir, alakası yoktur ninja 250 ile.(1999 da üretimi durdu-4 silindirli SS makina)
http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_250R
Bu sayfayı okuyun ne demek istediğimi iyi anlarsınız.
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
teknik konuların arasına 2 tane resim eklemek istiyorum
sizce güzel durmuş mu tank pad:

bnb3y5whp74w2pdgx.jpg


bnb3yc6n3o1la48kx.jpg


normalde orjinalliktir benim tercihim bozulana kadar hiç dokunmam
ancak insan böyle şeylerle de uğraşası geliyor nedense
imkanım ve zamanım oldukça ekleme yapıyorum ancak tank padin dışında sadece lastiklere kırmızı jant şeridi çekeceğim ve başka da bi şey eklemeyeceğim o da görününürlüğü biraz daha artsın diye

kusura bakmayın araya girdiğim için
saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
@ volkanix
Maşallah motorunuz çok güzel, nazar boncuğu takın. Tankpad çok güzel olmuş. Kırmızı şeritlerle de uyumlu olacaktır.
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
bana değişiyor dediler, sen bujinin modelini öğrenebilir misin?

bana cr8e dediler,
ngk nın kitabında cr9e yazıyor. bilemedim şimdi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------

Ninja 250 R (EX250K8F) 2008 - ... 250 0,5 - C8HSA


ZX 250 (ZXR 250) 1993 - ... 250 0,8 - CR9E

burda kafam karıştı.

bizim motor zxr 250 değil mi?

Haftaiçi bakıma biraz erkende olsa gidicem. Buji olayınıda öğrenir yazarım.

Forewer ın dediği gibi bizim motor ex250 diye geçiyor. Yurtdışından parça falan bakarsanız ex250 dıye bakın.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
o bujiler bildigim kadarıyla cr7 soguk calısan buji cr8 orta derece c9 ise sıcak calısan bujı aralarında fark bu oluyor.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
o bujiler bildigim kadarıyla cr7 soguk calısan buji cr8 orta derece c9 ise sıcak calısan bujı aralarında fark bu oluyor.

Tam tersi dostum, rakam küçüldükçe buji sıcak oluyor. Enjeksiyonlu ninja 250 bujisi (ex250K8F) NGK CR8E'dir. (CR8EIX de iridyum olanı) 7 olanı sıcak bujilerdir, kışın çok soğuk havalarda kullanılabilir.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Tam tersi dostum, rakam küçüldükçe buji sıcak oluyor. Enjeksiyonlu ninja 250 bujisi (ex250K8F) NGK CR8E'dir. (CR8EIX de iridyum olanı) 7 olanı sıcak bujilerdir, kışın çok soğuk havalarda kullanılabilir.

Bende bir forumda okumuştur öyle aklımda kalmış yanlışım olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst