- Katılım
- 8 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,619
- Konu Yazar
- #1
Dün bir arkadaşla Adapazarı'na kadar motor gezisi yaptık. Malum otoban üzerindeki McDonalds sağında Shell istasyonuna benzin almak için girdim. Malum motoru durdurdum ve benzin depo kapağını açtım. Pompacı geldi ve motordan inmemi söyledi. Hayırdır, dedim. Siz inmeden, benzin doldurmam yasak dedi. Şaşırdım ve inmedim. Müdürü sordum ve yanına gittim, durumu izah ettim. Bana yeni eğitim aldıklarını ve motorcunun inmeden benzin vermemeleri konusunda talimat aldıklarını söyledi. Ben de ilk defa burada ve bu kadar saçma bir şey duyduğumu ve nedenini sordum. O da motor sürücüsünden kıvılcım çıkakabileceğini söyledi. Aynı şeyin pompacıdan olabileceğini ve malum daha bir çok şey söyledim. Ve BENZİN ALMADAN gittim.
Böyle bir durumla karşılaşırsanız şaşırmayın...
Böyle bir durumla karşılaşırsanız şaşırmayın...