- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar,
Motorsiklet deneyimim yok denecek kadar az. Surda burda scooter kullandim ama ehliyetim olmadigi icin trafige cikmadim ve dusuk cc'li scooterlardi. Naked ve chopper tarzi motorlari begeniyorum ama yeni ehliyet alacagim icin bu tarz motorlari kullanmaktan cekiniyorum cunku kuvvetliler baya
r:. Tabiki bir de fiyat faktoru var. Yeni oldugum icin kaza yapma potansiyelim yuksek. Motoru yanlislikla dusurup orasini burasini cizmem veya kirmam yuksek bir ihtimal. 250cc bir motor ile baslamayi dusunuyorum. Bu kategoride de gozume en guzel gelen alet kawasaki ninja 250 acikcasi. Cogu kimse de yeni baslayanlar icin cok guzel bir secim oldugunu dusunuyor. Fakat bazi insanlar cok kuvvetli oldugunu ve daha ufak motorlu bir vespa ile baslamamin daha uygun oldugu kanisindalar. Ben vitesli bir alet almak istiyorum sizce yanlis mi dusunuyorum? Gercekten fazla mi gelir ninja 250? O ofak tekerlekli vespalarla sanki daha zor kacarmissiniz gibi geliyor tehlikelerden ama tabi sizler deneyimli olanlarsiniz. Tartisalim bu konuyu. Tavsiyeleriniz nelerdir?
Cevaplarinizi bekliyorum. Saygilarimla.
Motorsiklet deneyimim yok denecek kadar az. Surda burda scooter kullandim ama ehliyetim olmadigi icin trafige cikmadim ve dusuk cc'li scooterlardi. Naked ve chopper tarzi motorlari begeniyorum ama yeni ehliyet alacagim icin bu tarz motorlari kullanmaktan cekiniyorum cunku kuvvetliler baya
Cevaplarinizi bekliyorum. Saygilarimla.