Yamaha Ybr mi? Honda Cbf 150 mi? Tvs Apache mi? Kanuni Windy mi? Hangisini almalıyım?

Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Aklımda şu an Honda Cbf 150 var ama yinede tam karar veremedim ama büyük ihtimal Honda alırım.
 
Katılım
14 Nis 2009
Mesajlar
6
Kanuni Windy S idare eder

Titreşim: sıfır! Çekiş: Harika. Dizayn: idare eder. Netice de bir Çin li. Ama YBR ile CBF 150 nin fiyat,yakıt ve performansı ile karşılaştırılsın, WİNDY S derim. Bugüne kadar motor (2 vites Komar,mobiyllette,pejo,puch,jawa 250,1969 model 250 lik sabit kafa MZ,CZ 180, Jawa 350, 1997 model MZ 301) kullanmış biri olarak Kanuni derim. Çünkü hafta sonları Çorum da kırkdilim mevkii var dağlık bir arazi ve dik bir rampa, çoğunlukla (YBR,Hondası...olan) arkadaşlarla buralardan geçiyoruz ve kanuni en önde. Haaa benim motoru toplarken biraz acele etmişler, o sebeple kablo ve kordonlar yerinde değil bir de sadece ve sadece virajlarda (90-100 km/h de) bence denge de bir problem var gibi bunların dışında süper...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artık bu tür başlıklar yasaklanmalı...
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Windy fiyat olarak uygun, yedek parçası bol ve ucuzdur fakat uzun vadede dayanıklılık ve sağlamlık açısından tercih etmiyorum. Kanuni yada mondial almak yerine birazcık daha katıp uzun vadede daha sağlam bir motor almayı tercih ediyorum.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
parada sorun yoksa gil al bi cbf kulananlar memnun ama az yaksın dersende ybr al onu kullananlar dahada memnun apachiyi bilemem titreşim varmış kullananlar yakınıyor
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Evet katılıyorum size, bende CBF düşünüyorum. CBF; 100 km'de ne kadar yakıyor ortalama acaba? Bilgisi olan var mıdır?
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
162
İcatal Kardeş 'Windy' İçin denge Problemi var demişsin fakat diğer yandan motosikleti övmüşsün.Nasıl oluyor anlamadım.Denge motosiklette herşeydir bence.
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Honda CBF'nin 100 Km'de tükettiği yakıt oranı ne kadar, bilen var mıdır arkadaşlar?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Çok teşekkür ediyorum AydoganX.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:02 ----------

Gayet ekonomik. Ben sanırım kararımı verdim. Honda CBF 150.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:48 ----------

Evet evet, CBF 150 almalıyım.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:11 ----------

Titreşim sorunu yok, kaliteli, konforlu, uzun vadede dayanıklı-sağlam, en önemlisi içim rahat eder-aklım da kalmaz CBF'de.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Çok teşekkür ediyorum AydoganX.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:02 ----------

Gayet ekonomik. Ben sanırım kararımı verdim. Honda CBF 150.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:48 ----------

Evet evet, CBF 150 almalıyım.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:11 ----------

Titreşim sorunu yok, kaliteli, konforlu, uzun vadede dayanıklı-sağlam, en önemlisi içim rahat eder-aklım da kalmaz CBF'de.

şimdi oldu :cat::cat::rendeer:
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Sonunda karar verebildim.:queen:
Honda, hayat onda.::coool::::dpac:::thumleft:
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
ybr tek geçer 0 alacaksan ybryi alıcaksın o söylediğin 3 motordan da az yakar yağını koy bakıma falan götürme filitre falan değiştirme 10 sene binersin dünya turuna çıkarsın ; )
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Bende diğer motorları eledim aklımda cbf150 var ama az yakan çok kaçan TVS aklımı karıştırıyor :silent:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Bende diğer motorları eledim aklımda cbf150 var ama az yakan çok kaçan TVS aklımı karıştırıyor :silent:

seninle şuan aynı fikirdeyiz....benimde aynısı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------

diğer kafamdaki soru işaretlerim silindi bu konuyu okuyunca yalnız tek derdim apachiyi aldığımda CBF 150 gibi tur yapabilcekmiyim(yani cbf 150 de cbf özelliği daha ağır apachide race gibi))ve görünüş olarak daha kalıplı cbf 150
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
kardeş sana bir tavsiye honda al ama çok dikkatli kullan ufak biryerini değiştirsen yada kırılsa parçası ateş pahası

Sağolasın kardeş, doğrudur dediğin. Artık dikkat ederim kullanırken. Gülü seven dikenine katlanır. Parçası pahalı olsada kendi kaliteli olduktan sonra...
 
Katılım
14 Nis 2009
Mesajlar
6
Sn: Atti

İcatal Kardeş 'Windy' İçin denge Problemi var demişsin fakat diğer yandan motosikleti övmüşsün.Nasıl oluyor anlamadım.Denge motosiklette herşeydir bence.

Ben motosikletin dengesi yüksek süratte(90-100 km/h de) hoşuma gitmiyor diye belirttim. Elbette denge herşey. Birde çift şaseli jawa 350 style ile windy_s' i karşılaştırma babında dedim. Windy gibi tek şaseli motorlarda yüksek sürat dengesizliktir. Ani frende arka tekeri yan tarafınızda görürsünz.Ama jawa larda çift şase olduğu için frende de ok gibi gider...
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Honda CBF 150'de karar kıldım artık. Tüm yorum ve görüşlerini aktaran arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst