- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
teşekkürler delicoban08 bakınca güzel alet bu ER 5 ler 
geçe hafta sonu yalova festivaline gitmiştik,dedik bi bursa ordan da meşhur çınar ağacının gölgesinde çay içmek biraz yukardan Bursa'yı seyretmek için Uludağ'a dogru tırmandık.eve döndüğümde km saatim 351 di ,60 TL yakıt aldım.egzoz'dan mıdır
motordan mıdır sakin süresi gelmiyor insanın.genelde 140 ve üzeri kullandım ortalama yakıtım 171 krş bana göre O şürüşte normal
ama uzun yolda böyle peki şehir içi ağresif sürüşte bu rakamlar 190 krş ve üzerine çıkıyor malesef.
birde benim motorda değiştirmeden önce arkada Dunlop vardı ıslakta çok kayıyordu sport demon taktım arkaya şu an ıslakta'da iyi yumuşak lastik ama michelin pilot activ de yumuşak lastik.
ön lastiğim 1 hafta beklemeden sonra metzeller aldım tam anlamıyla harika lastik diyebilirim önemli olan ön fren ve frenajı çok iyi tavsiye ederim arkadaşım.
geçe hafta sonu yalova festivaline gitmiştik,dedik bi bursa ordan da meşhur çınar ağacının gölgesinde çay içmek biraz yukardan Bursa'yı seyretmek için Uludağ'a dogru tırmandık.eve döndüğümde km saatim 351 di ,60 TL yakıt aldım.egzoz'dan mıdır
birde benim motorda değiştirmeden önce arkada Dunlop vardı ıslakta çok kayıyordu sport demon taktım arkaya şu an ıslakta'da iyi yumuşak lastik ama michelin pilot activ de yumuşak lastik.
ön lastiğim 1 hafta beklemeden sonra metzeller aldım tam anlamıyla harika lastik diyebilirim önemli olan ön fren ve frenajı çok iyi tavsiye ederim arkadaşım.



































