Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
dün akşam topcase'i düna akşam taktım gayet güzel ve sağlam olmuş geçici yaptıysamda.tavsiye ederim.

Sinyal bağlantı yerlerne baktım da metal bişey yok tamamen plastik. pek sağlıklı görünmüyor açıkçası aman dikkat et ağır bişey koyup plakayı sinyali komple yere bırakma :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Sinyal bağlantı yerlerne baktım da metal bişey yok tamamen plastik. pek sağlıklı görünmüyor açıkçası aman dikkat et ağır bişey koyup plakayı sinyali komple yere bırakma :)

sinyal'in kendi bağlantısı zadece demir.yoksa çamurluğa bağlantı yeri demir.bir haftadır kullanıyorum bu şekilde şu an için bir sıkıntı yok.bende yabancı bir sitede bir vatandaşın yaptığından görmüştüm ama O artçı tutamacından destek almamıştı.hatta sadece arka tutamaca bağlayanlar bile var.ufak topcas'ler için olurda maşallah benim topcase kappa 46 lt dünyayı alıyor :p haliyle sağlam birşey yapmalı.
havalar soğudu motor jikle çekmeden çalışmam diyor :cyclopsan birde far için düğme bağlamayı düşünüyorum.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
sinyal'in kendi bağlantısı zadece demir.yoksa çamurluğa bağlantı yeri demir.bir haftadır kullanıyorum bu şekilde şu an için bir sıkıntı yok.bende yabancı bir sitede bir vatandaşın yaptığından görmüştüm ama O artçı tutamacından destek almamıştı.hatta sadece arka tutamaca bağlayanlar bile var.ufak topcas'ler için olurda maşallah benim topcase kappa 46 lt dünyayı alıyor :p haliyle sağlam birşey yapmalı.
havalar soğudu motor jikle çekmeden çalışmam diyor :cyclopsan birde far için düğme bağlamayı düşünüyorum.


Cikle konusu zannedersem ortak benim makine de sabahları cikle istiyor CG 125 in soğukta çalışması daha iyi. (kendi iki motorumu kıyaslıyorum)
Far konusuna gelince aslında bence de yapılması gereken birşey CG den alışkanlık olmuş kontağa anahtarı takar takmaz kontağı açıyorum. motosikleti çalıştırmaya kadar geçen süre de (döndürme geri çekme yola çıkartma hazırlığı)
park lambası yandığından aküyü sömürüyor bi iki kere akü marş basmadı. biraz bekledikten sonra bastı.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hayırlı olsun diyim ama umarım arka tutamak ve kuyruğa zarar vermez zamanla:silent:

tutamağa yaptığım ilave destekten sonra daha sağlam oldu,şu ana kadar bir sıkıntı yok gayet kullanışlı.şu yağmurlar bir dursun diğer aparatı monte edeceğim.

bu gün nette turlarken bir siteye denk geldim değişik bilgiler var.site adresi www.kawa-er5.de/

mesela lastik basınç örnekleri var

Üretici / Adı ön / arka / ön bar /arka bar

Bridgestone BT45- 110/70 -17 54H /130/70 - 17 62H 2,5 / 2,7
Bridgestone BT45- 110/70 -17 54H /150/70 - 17 69H 2,5 / 2,7
Dunlop Arrowmax-GT501 -110/70 - 17 54H /130/70 - 17 62H 2,25 / 2,5
Dunlop Arrowmax GT501- 110/70 - 17 54H /150/70 - B17 69H 2,25 / 2,7
Metzeler Lasertec-110/70 -17 M / C 54H /130/70 -17 M / C 62H 2,25 / 2,5
Pirelli Deamon Sport-110/70 - 17 54H /130/70 - 17 62H 2,3 / 2,6


1 bar=14,495 PSI
benim ön lastik metzeller lasertec 110/70/17 2.25 x 14.495 =32 psi yapıyor
arka lastik prelli sport demon 130 /70 /17 2.6 x 14.495= 37 psi yapıyor
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...siklet-kawasaki-kle500-debriyaj-teli-1/detay? burada kle 500 için var belki uyabilir veya uymasa bile satıcı ile irtibat kurularak er5 için temin edilebilir belki.

sordum onlara ama ellerinde yokmuş.baya bir yere telefon açtım elimizde er 5 e göre yok dediler alt tarafı bir tel :pale: vay diyorum bu kawasakinin düştüğü duruma bir debriyaj telini bile bulmak sıkıntı.bakalım servise bayılıcaz gibi görünüyor :pale:
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
SN;Arkadaşlar,
Yarın itibari ile aranızdan ayrılıyorum,er-5 imi satmak durumunda kaldım.Allah bana ve sizlere ilerde inşallah daha iyi motosikletlere sahip olmayı ve kazasız -belasız kullanmayı nasip eder.......
selamlar.......
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
125
SN;Arkadaşlar,
Yarın itibari ile aranızdan ayrılıyorum,er-5 imi satmak durumunda kaldım.Allah bana ve sizlere ilerde inşallah daha iyi motosikletlere sahip olmayı ve kazasız -belasız kullanmayı nasip eder.......
selamlar.......

iki tarafada hayırlı olsun:)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
SN;Arkadaşlar,
Yarın itibari ile aranızdan ayrılıyorum,er-5 imi satmak durumunda kaldım.Allah bana ve sizlere ilerde inşallah daha iyi motosikletlere sahip olmayı ve kazasız -belasız kullanmayı nasip eder.......
selamlar.......

hayırlısı olsun diyelim.bende kısa zaman içinde ER 6 almayı düşünüyorum kısmet bakalım.yeni yenidir misali :)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SN;Arkadaşlar,
Yarın itibari ile aranızdan ayrılıyorum,er-5 imi satmak durumunda kaldım.Allah bana ve sizlere ilerde inşallah daha iyi motosikletlere sahip olmayı ve kazasız -belasız kullanmayı nasip eder.......
selamlar.......


merhaba.
eger her hangi bir siteye ilan verdiysen bana linkini atabilirmisin?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaslar 2004-2005 er5lerin piyasası nedir? adamlar 99 modele 5 milyar hatta 6 da isteyen ver.04-05 modllerin ederi nedir niyetimde bu motor varda?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst