Henüz Düşmemiş Motorcular

Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
51
Bende ilk motorumla, yan yoldan aniden çıkan transportera sinek misali yapışmıştım 6 yıl önce... sinek gibi yapıştığım için, motor bacaklarımın arasında kaldı, 2 diş kırılması ile yırttık :cherry: şimdi bende düşmüş sayılmam, :cat: tüü tüü tüü nazar değmesin...
yeni motordada vukuat yok maşallah...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ya insanlar yazmaya korkuyor (nazar meselesi:mrgreen:), ya da düşmemiş adam gerçekten çok az.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
En son mondial cup motor ile yol ıslak oldugu ıcın motor ve arkamdakı motorun sahıbıyle beraber guzelce asfaltta kaymıstık :D Onun dısında kazam olmadı cok sukur gercı su an motorumda yok olursa ne olur bıLemem :) Biz gereken önlemi alalım gerisini allah'a bırakalım baska yapacak bişey yok :D
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Mopedle başlayıp scooter cruiser cup her türlü motosikletim oldu. Şimdi de bir ninja 250r'ım var. Bu güne kadar motordan düşmedim. Kilometre olarak hesaplamadım ama 70-80 bin civarıdır diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
3 defa kaza yaptım.

Birinde dirseğim ve dizkapaklarım yüzülmüştü,olayın sıcaklığıyla ''araba çarpmış kedi gibi'':cherry: yolun kenarına koştum,yani ayaktaydım.

İkinci kazamda ise ilki gibi şanslı değildim çarptığım yerde ''busefer ikiye bölünmüş solucan gibi kıvrandım''

Üçüncü kazamda hiç birşey hatırlamıyorum.

2. kazam hariç diğerlerinde %100 ben suçluydum.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
İlk scooter motorumla 3 kere düşmüştüm :D
İlk düşümde durduğum yerde eşşeğin biri gelip çarpmıştı ben suçsuzdum :mrgreen:
2 de önümdeki dolmuş pat diye durdu Benimde balatalar yeni değişmişti daha tam oturmamıştı :mrgreen: sen sağ arkadan çarpmıştım :mrgreen:
3 Düşümde bir sokağa dönerken yerdeki mıcırdan kayıp düşmüştüm bunda hasarım yoktu :mrgreen:
2. motorumda allaha şükürler olsun 1 sene içinde 12.500 km yol yaptım.Olduğum yere dahi düşmedim :mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Patladigimin haddi var hesabi yok.:cherry:

Patlamak guzeldir, akli yerine getirir belirli araliklarla az dozda alinmasi gerek.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
8 yıldır motor kullanıyorum. 6. motorum, km olarak bakamadım ama... sanırım 120.000 km falan olmuştur.
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben motordan hiç düşmedim
birkaç kere motor kendisi düştü, ben de onun üzerindeydim okadar :p

motor sahibine çekermiş:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------

İlk scooter motorumla 3 kere düşmüştüm :D
İlk düşümde durduğum yerde eşşeğin biri gelip çarpmıştı ben suçsuzdum :mrgreen:
2 de önümdeki dolmuş pat diye durdu Benimde balatalar yeni değişmişti daha tam oturmamıştı :mrgreen: sen sağ arkadan çarpmıştım :mrgreen:
3 Düşümde bir sokağa dönerken yerdeki mıcırdan kayıp düşmüştüm bunda hasarım yoktu :mrgreen:
2. motorumda allaha şükürler olsun 1 sene içinde 12.500 km yol yaptım.Olduğum yere dahi düşmedim :mrgreen:

1,2,3,2 rakam sistemi güzel abi:cherry::cherry:
 
Katılım
2 Mar 2010
Mesajlar
51
50.000 km motosiklet
Bir o kadarda diğer taşıtlarda tecrubem var.. Şükürler olsun hiç düşmedim :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Biz buraya düşmemiş adamları çağırdık, sağa sola patlayıp duran adamlar toplandı :mrgreen:
Demek ki gerçekten düşmemiş arkadaş pek çıkmayacak. Düşmedim diye yazanlara da nazar değmesin diyelim :)
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
54
allahıma şükür 3 bucuk yıl dır motorsiklet sürüyorum ama hiç düşmedim yuvarlak hesap 12000-13000 km fln yapmışımdır inşllhda düşmem ama motorum düştü yan ayak ve rüzgar sağolsun xd 2 kere düştü oda aynası kırıldı birazda çizildi :) ama düşme tehlikesi çokkk geçirdim ama ayaklarım hep kurtardı bni mesela bir kış günü en az 15-20 metre kızakladım sağa sola sallaya sallaya en son küçükbir hendeğe kar yığınının içine sürerek hiç bir hasar almadan durdum ama hala 2 teker üstündeydim :)
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
ortalama 4 yıl dır motosiklet kullanılyorum kendimden kusurlu bişiy yok araba yapıştımıştı ama okadar öenemli bişi olmaadı vede düşmemeiştim
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
1 yıldır motosiklet kullanıorum 7 bin km kullandım hiç düşmedim :thumleft: :)
 
Katılım
11 May 2010
Mesajlar
173
Motora Binmeden Önce :
3 ayetel Kürsi
3 kevser suresi
3 ihlas suresi
1 Felak 1 Nas suresi
1 Fatiha Suresi
Okunup binerseniz Allah'ın izniyle her türlü kazadan beladan nazardan kötülükten korunursunuz arkadaşlar ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst