- Katılım
- 12 Ağu 2010
- Mesajlar
- 51
Bende ilk motorumla, yan yoldan aniden çıkan transportera sinek misali yapışmıştım 6 yıl önce... sinek gibi yapıştığım için, motor bacaklarımın arasında kaldı, 2 diş kırılması ile yırttık :cherry: şimdi bende düşmüş sayılmam, :cat: tüü tüü tüü nazar değmesin...
yeni motordada vukuat yok maşallah...
yeni motordada vukuat yok maşallah...