- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
valla CBF YAZISINI GÖRDÜM AMA DAHA ÇOK TÜRKİYEDE SATILMAYAN AMA HONDANIN UNİCORN MODELİNE BENZİYOR
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:07 ----------
..bu konuyu açan ark. teşekür ediyorum çünük apachiye kafayı takmıştım..ybr i baştan eledim zaten arkadaşım yeni kasasını kullanıyodu..biraz da ben sürdüm..titreşim denilen olay apachideki benim kafamı bozmuş durumda şuan..HERKES CBF 150 Yİ SEVMİYO NEDEN ARALARINDA KGSI EN AĞIR EN SAĞLAM MOTOR...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:07 ----------
..bu konuyu açan ark. teşekür ediyorum çünük apachiye kafayı takmıştım..ybr i baştan eledim zaten arkadaşım yeni kasasını kullanıyodu..biraz da ben sürdüm..titreşim denilen olay apachideki benim kafamı bozmuş durumda şuan..HERKES CBF 150 Yİ SEVMİYO NEDEN ARALARINDA KGSI EN AĞIR EN SAĞLAM MOTOR...