Yamaha Ybr mi? Honda Cbf 150 mi? Tvs Apache mi? Kanuni Windy mi? Hangisini almalıyım?

Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Merhaba sevgili arkadaşlar. Ben, 4 tane motorsiklet hakkında düşünüyorum ama bir karara varamadım. Gerçi aklımda bi iki motor var yinede sizlere de danışmak istedim. Sizce hangi motoru almalıyım yada tavsiye ve görüşleriniz nelerdir. Yamaha ybr 125 mi? Honda cbf 150 mi? Tvs Apache mi? Kanuni Windy mi? Bu markalar hakkında bilgisi olan veya kullanmış yada kullanmakta olan arkadaşlardan yorum, tavsiye, öneri ve görüşlerini beklerim. Sevgiler-Saygılar herkese.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Yinemi bu başlıklardan ??

Arkadaşım bu konu daha önce çooook tartışıldı. Ufak bir aramayla birden fazla şekilde bu başlıklara ulaşabilirsin.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Benim tavsiyem sıfır alacaksan tvs apache al derim kendini geliştirdi hem de kanuni dışındaki yamaha ve hondaya göre ucuz hemde hepsinden daha güçlü ve seri benim düşüncem bu :D
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Tvs Apache çok hoşuma gitti açıkcası. Hondanın türkiyede bu tipde bir motoru yok sanırım, yani dizayn olarak. Olsaydı honda almayı düşünürdüm, çünkü cbf tip olarak pek hoşuma gitmiyor. Benim için görünüş çok önemli. Ybr de güzel fakat fiyatı el yakıyor biraz. Kanuni de ise fiyat ve görünüş iyi ama kararsızım. Şu an favorim Apache gibi.:)
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Neden Cbf, yani artıları nelerdir? Biraz anlatsanız diğerlerinden farkını...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Hepsinden almak isterim fakat merak ettiğim bu modellerin artıları ve eksileri, bunları bilip ona göre seçmek istiyorum.:)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Kanuniyi boşver. Apachenin öyle ahım şahım bir performansı yok titreşim var ve bu özellikle artçını çok rahatsız eder. Ybr kıvrak sağlam az yakan sorunsuz bir motor alma imkanın varsa ybr al.
Honda cbf 150 ise ybr ile aşağı yukarı aynı performansı verir. Diğer saydığın motosikletlerden oldukça rahattır ama ybr ve apache gibi trafikte kıvrak bir kullanımı yok.

Şehiriçi süreceksen ybr,Çevreyolu veya genel olarak E-5 te kullanacaksanda cbf tavsiye ederim.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
2008 model Tvs apache im var idi, 1 sene sorunusuz bir şekilde kullandım, 10000 km de satmıştım. Ardından maxi scooter a geçtim ama memnun olmadığım için sattım. Şimdi yeni apache nin satışa sunulmasını bekliyorum, benim önerim apache den yana, en kuvvetlisi ve gösterişlisi apache derim. Vibrasyon sorunu olduğunu düşünmemek lazım rahatsız edici değil çünki.
Apache ile ilgili bir kaç bilgi verebilirim
13.5 bg yeni gelecek olan enjektörlü
tasarım olarak da ödül almış bir motor.
göstergesi digital
racing tarzında..

31531931raj.jpg

31531931ogn.jpg

315319310oo.jpg


2 motor eskittim tercihim apache den yana
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
14000 Km Eski Apache Kullanıcısı Olarak

+Yakıt konusunda aralarında en cimri apache
+Çekiş Gücü en fazla apache
+En kaslı duranı apache ( tartışılabilir kişisel görüşüm )
+Kalite konusunda apache'nin diğer markalardan hiçbir farkı yok
+Lastikleri bahsi geçen modellerden daha kalın,
+Süspansiyonları gayet güzel

-Vibrasyon sürücüyü fazla rahatsız etmez fakat artçı rahatsız olur
-Önünü biraz daha ağır yapabilirlerdi
-İki teker arası mesafe biraz daha uzun olabilirdi.

Bunun dışında YBR önerebilirim.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
14000 Km Eski Apache Kullanıcısı Olarak

+Yakıt konusunda aralarında en cimri apache
+Çekiş Gücü en fazla apache
+En kaslı duranı apache ( tartışılabilir kişisel görüşüm )
+Kalite konusunda apache'nin diğer markalardan hiçbir farkı yok
+Lastikleri bahsi geçen modellerden daha kalın,
+Süspansiyonları gayet güzel

-Vibrasyon sürücüyü fazla rahatsız etmez fakat artçı rahatsız olur
-Önünü biraz daha ağır yapabilirlerdi
-İki teker arası mesafe biraz daha uzun olabilirdi.

Bunun dışında YBR önerebilirim.

:cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Merak ettim, motorlardaki bu vibrasyon sürücüyü rahatsız edici mi? Güvenlik açısından sıkıntı olur mu acaba?
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Merak ettim, motorlardaki bu vibrasyon sürücüyü rahatsız edici mi? Güvenlik açısından sıkıntı olur mu acaba?

10 bin km' kullandım, ağırlıklı şehir içi, hafta sonları da şileye gidip geliyordum, vibrasyon rahatsız edecek kadar yok, yüksek devirlerde kendini hissettiriyor, güvenlik açısından bir sorun teşkil etmez.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Merak ettim, motorlardaki bu vibrasyon sürücüyü rahatsız edici mi? Güvenlik açısından sıkıntı olur mu acaba?

Yalnız cbf 150 de vibrasyon sıfırdır, hiç bir zaman hissetmessiniz. 2 sene cbf 150 kullandıktan sonra Apachinin üzerine 1 kere bindim, hisettiğim vibrasyon çok rahatsız etti. Çin malın dan sonra apachiye binerseniz titreşim konusunda memnun kalırsınız. Ama cbf 150 kullanıp apaciyi denerseniz titreşim sizi rahatsız edecektir. Daha önce cbf 150 kullanmadıysanız sorun yok.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Merak ettim, motorlardaki bu vibrasyon sürücüyü rahatsız edici mi? Güvenlik açısından sıkıntı olur mu acaba?

saydıkların arasında tvs benimde gözdem titreşimi sürücü değilde artçıyı daha çok rahatsız eder.. bende honda innova var 125 lik sınıfta en titreşimsiz motorlardandır ve şimdiye dek titreşim hiç hissetmemiştim ama pazar günü yalovaya giderken artçı oldum motorumda :) yüksek devirlerde biraz rahatsız etti açıkçası sürekli artçın varsa onu düşünerek hareket etmini tavsiye ederim çünkü uzun yolda çekilmez...
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Ya ben 3 motorada bindim.Yamaha tam bir naked,Tvs çakma racing,honda da küçük touring.Hangisi senin tarzına uygunsa onu al.Üç markada birbirini geçemez.Hep boşuna tartışıyoruz.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Ybr 125 ve cbf 150 hangisini alırsan al pişman olmazsın ybr 125 Kendini kanıtlamış bir motordur..Cbf 150'de aynı şekilde :cat:
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Yorumlarını aktaran tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Anladığım kadarıyla Yamaha Ybr 125 ve Honda Cbf 150 piyasada en çok tercih edilen markalar. Biraz saçma olacak ama nedense ben motorun dış görünüşünden daha fazla etkileniyorum. Sırf bu yüzden Apache çok hoşuma gitti ama fiyat olarak Yamaha Ybr'den farksız, yani fiyatı biraz daha düşük olabilirdi. Honda da aklımda... Bu durumda ben yine kararsızım, düşünüyorum...:)
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
23
Bu abinin altındaki motor Hondanın hangi modelidir arkadaşlar, ülkemizde görmedim ben bu motorsikleti. Ve çok hoşuma gitti görünüşü.

132368d1223881084-honda-cbf-150-unicorn-charlie.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst