Hayko Cepkin’in motosiklet aşkı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Rock müziğin sevilen seslerinden Hayko Cepkin, İzmir Pınarbaşı Ülkü Yarış Pisti’nde düzenlenen 2010 ENDO Türkiye Pist Şampiyonası 4’üncü Ayak ve Türkiye Süpermoto Şampiyonası yarışlarını başlattı
En büyük tukusunun motosiklet kullanmak olduğunu, ‘Honda VFR 800’ marka iki motosikleti bulunduğunu belirten sevilen rockçı, “Motosiklet kullanmak benim için rock müzik yapmak gibi bir tutku. 6 yıldır motosiklete biniyorum. Amatör veya profesyonel olarak hiçbir yarışa katılmadım, ancak ileride olabilir” dedi. Cepkin, yarışmada görevli hostes kızlarla objektiflere poz da verdi.

Kaynak:Milliyet
 

Ekli dosyalar

  • hayko-cepkin-in-motosiklet-aski-829435.jpg
    hayko-cepkin-in-motosiklet-aski-829435.jpg
    35.2 KB · Görüntüleme: 15,213
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Haykonun VFR 800 yerine kendisine daha benzer olan BMW 1200GS kullanmasi iyi olurmus aslinda:)

R1200GS-headlights.jpg
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Niçin aynı motordan iki tane alma ihtiyacı hissetmiş ? :silent:
Ruh haline göre farklı renk olanımı kullanıyor acaba? :)
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Ünlülelirin bu şekilde motosiklet ile medyada yer almaları "farkedilebilirlik" açısından gayet iyi...Ama hiçbir şekilde yeterli değil....
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hayko Çepkinin neden bir gözü öyle kalmış? Bilen varsa yazsın lütfen.Yazık adama:(
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
101
Hiçde komik değil bence nesine gulecegim arkadaş insanlarla alay etmek mi espiri anlayışıniz her ne kadar hayko sevmesem de şimdi bunları hayko okusa adam darilmaz mi ???
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
Göz kaslarında tembellik var.O yüzden sağ tarafındaki gözü normalin altında açıklık olarak.O da sağ gözünü açayım derken sol gözüde fazla açık kalmış.Göz kasıyla ilgili bi sorun sonuç olarak.Okan Bayülgen'in programında anlatmıştı.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
SAnki kendimi gördüm?.... :cherry:

Hasan çaktırmadan çekmişsin bizi... Varmı başka fotomuz?.. :p
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
dsc01643wd.jpg


Saygılı rulman nachi ithalatçısı. benden tavsiye motorunuza nachi takabilirsiniz oldukça iyidir

he şimdi ne alaka:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst