- Katılım
- 1 Tem 2008
- Mesajlar
- 137
- Konu Yazar
- #1
ve o gün geldi çattı
sabah yeni eğitim ve öğretim yılı başlıyor bir sürü dert tasa ve güzel anı ile birlikte
ben bu sene lise sondayım ve malum öss gibi büyük bir dert taşıyoruz...
bütün öğrenci ve öğretmenlere kolay gelsin. :rendeer:
Tekeriniz Düz Bassın:queen::queen::queen::queen:
sabah yeni eğitim ve öğretim yılı başlıyor bir sürü dert tasa ve güzel anı ile birlikte
ben bu sene lise sondayım ve malum öss gibi büyük bir dert taşıyoruz...
bütün öğrenci ve öğretmenlere kolay gelsin. :rendeer:
Tekeriniz Düz Bassın:queen::queen::queen::queen: