- Katılım
- 10 Nis 2010
- Mesajlar
- 43
ben ordaydım zaten kimse gelcenide sanmıyodum hava çok kararmıştı çayımı içtim bende kalktım...
ben taşköprüden gelecektimz ama taşköprüde yagmur vardı saat 6:30 gibi iptaal olur diye gelmedim işalalh bidakine
ben ordaydım zaten kimse gelcenide sanmıyodum hava çok kararmıştı çayımı içtim bende kalktım...
ben ordaydım zaten kimse gelcenide sanmıyodum hava çok kararmıştı çayımı içtim bende kalktım...
Arkadaslar bugün bir kaç arkadas bulusma yaptık; ve cok eğlendikAma yine FOTO cekmek hava kararınca aklımıza geldi ; bi kaç foto koyalım bari
Bu da ALPER SATRİANİ arkadasımızGece vakti; Kaskımı almıs ; montu da giymiş sahilde geziyor... Tam TURİST
ÇOK EĞLENDİK; ÇAYIMIZI KOLAMIZI İÇTİK; YEMEĞİMİZİ YEDİK; FOTOLAR AZ OLDU AMA Bİ DAHAKİNE DAHA COK CEKECEĞİZ
KATILIMCILAR ; MEZİT ; CAKALAZ; ARMY77; ERCAN77100;ALPER SATRIANI
Vay bee; Ne günlerimiz vardı Ankara'dan misafirler felan![]()
iyi akşamlarr memleket..
iyi akşamlar mezit.......:mrgreen:
Vah garibiim. Çıldırdı sonunda. Sen cumartesi günü kaybettin hacı beni. Olacaktın o balıkçılarda! Pazar de neymiş! Hristiyan mıyız biz pazar günleri çay içiyoruz ? :queen: Çok kırdın beni çook :salut: :cherry:
hacı kendini aklamak için bana çatıyon:queen:
demiyonki ben yanlış anlamışım die...:queen:
kesinde öledir hee:mrgreen:Sen yanlış yazmışın![]()
Mez Üt napaysın ya![]()
yalovadan ali kardeşime teşekkürler bugün bizle elinden geldiğince ilgilendi