ramzey velocity 100 mü?? yoksa kuba kb100-6 mı?? içeri bakarmısınız??

Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
6
kb1006.jpg

Özellikler

Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 97 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 90 Kg
Maksimum Güç: 6.2
Yakıt Tasarrufu: 1.5 Lt - 100 Km
Yakıt Sistemi: Karbirator
Fren Sistemi: Ön Disk - Arka Kampana
Maksimum Hız: 120 Km/saat
Çelik Jant: Opsiyonel
Aksesuar: Standart
Garanti: 2 Yıl
------------------------------------------------------------------------
velocity100.jpg

Özellikler

Motor Tek Silindir 4 Zamanlı
Silindir Hacmi 97 cc
Azami Güç 6500 d/d 4,0 kw (5.4 bg)
Çalıştırma Elektrik + Ayak Marşlı
Yakıt Kapasitesi 5.5 lt
Ön Lastik 2.50/17
Arka Lastik 2.75/17
Ağırlık 99 kg (Yakıt Dolu)
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
21
bana göre kuba al derim kullanan arkadaşlarım memnun ama artılarını eksilerini bilemiyorum
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
6
arkadaşlar neden kuba yada neden ramzey olduğunu sölerseniz çok sewinirim benim ilk göz ağrım cbr125 ama ilerde önce kendimi geliştirmek istyrm
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bence ramzey bu arada kuba kesinlikle 120 yapamaz orjinal haliyle

kesinlikle katılıyorum kadranda görünür ama gerçekte o hıza çıkamaz
biraz gösteriş yapmışlar ramzey dağa sade daha mantıklı sade olan malın işçiliği daha kalitelidir bence
sana hangi motorun servisi yakınsa onu al problem çıkınca sorun gidermek kolay olur
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Gidip incele hangisini beğenirsen onu al. Düşüneceğin en son şey kaç km sürate çıkacağı olsun.
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
6
haklısın yapıcam onu ama ramzey ve kuba kullananlar msj atarsa çok sewinirim
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
4
kesinlikle katılıyorum kadranda görünür ama gerçekte o hıza çıkamaz
biraz gösteriş yapmışlar ramzey dağa sade daha mantıklı sade olan malın işçiliği daha kalitelidir bence
sana hangi motorun servisi yakınsa onu al problem çıkınca sorun gidermek kolay olur

Bakın eLimde kuba kb100-6 var şuan 480kmde iken aldım çok temizdi daha açılmamıştı başka bi sınıftan arkidede bu ramzeylerin 125cc olanı vardı birde hemde ekzou açıktı abart vardı daha güçlüydü motor sonra dedi yarışalım yemeğine bizde tmm dedik bindik motorlara başladık bu baya ilkten hızlandı farkı baya açtı sonra ben arkadan hızla ona yaklaşmaya başladım tam yanına geldim onu geçicekken arkadan polis kornaya bastı durdurdu kenarda ikimizede 1000tl cezayı koydu bi güzel o yüzden hiç bir zaman bir motorda bu geçer şu geçer muhabbetine ben inanmıyorum ramzey tmm iyi güzel güçlü ilkten dediğim gibi baya farkı açtı ama motor sonradan kesildi 110kmde kaldı ben ise 120 hatta 125 civarındaydım allaha şükür hala kullanıyorum hiç bir sorun çıkarmadı bana sorar sanız her türlü kuba derimm saygılar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst