Sizce?

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
250cc bir motora akrapovic megaphone takılabilirmi takılırsa nasıl bir ses alınır?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
pırrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğbbbbbbbbbbbbböööööööööööööööööööö gibisinden bir ses alırsın!

Öyle Soruya böyle cevap :bounce:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
pırrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğbbbbbbbbbbbbböööööööööööööööööööö gibisinden bir ses alırsın!

Öyle Soruya böyle cevap :bounce:

çok yardımcı oldun teşekkürler kesin takıcam artık. allahım ya :mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Vallaha bi ses alırsın ama duymak ister misin istemez misin orasını bilemicez. Bu forum herşeyi geyiğe alıyor madem bizde öle yapalım :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
11
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250 cc olduğu için zatur zutur bağırır cırcır olmuş gibi burda hyosung a ninjaya egzoz takan var egzozu deldiren var ama hiç istenmeyen sesler çıkıyor .o e5 den geçen vın vın sesleri gibi olmuyor malesef
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
235
250cc bir motora akrapovic megaphone takılabilirmi takılırsa nasıl bir ses alınır?

Sadece ilgi çeksin ve herkes baksın diye
Sizce?
diye bir konu başlığı açman hoş değil, en azından sormak istediğin soruyu ya da
topiğin içeriğini vurgulayacak birkaç kelime ile başlık açarsan, insanları daha
ciddi olduğuna inandırmış olursun ve daha çok muhatap bulursun.
:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst