- Katılım
- 6 Tem 2010
- Mesajlar
- 29
bu gün başıma bir olay geldi
iki kişi bu gün 200 km yol yaptık. ortalama 100 le felan gittik genelde.80den aşağı düşmedik,120den fazla yukarı çıkamadık.
ama yolun sonuna doğru pistondan takur tukur sesler gelmeye başladı.durduk. bi ustayı aradık hemen. dedik eve kadar böyle sürsek sorun olur mu. dedi sürün.
neyse en fazla ikinci viteste silindirden takur tukur kır kır kır ses gele gele geldik köye. yarın getir dedi usta. bakalım ne çıkacak.
geçmiş olsun büyük ihtimal siboplardan gelen sestir bizim arkadaşta aynı motor krank kırdığında ona benzer sesler gelmişti. yağına bi bak azmı fazlamı veya yağ zamanın geçmişse ondan yapar yada motoru çok sıkıştırmışsın yani son gaz
AykutCan kardesim bu arada kabul ettim ben seni girdiğinde görüşürüz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:00 ----------
Fusuy kardeş olmadı benim msn ekle ordan görüşelim