trafik çevirmesinde skandall!!

Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
bugun burhaniye havran istikamatine giderken trafik cevirmesi tarafından durduruldum ve soru sual sormadan ehliyetden ceza kesmeya kalkıştı ehliyetim oldugu halde ama benımle muhatap olmıyarak ve sormuyarak kendi başına bişiler yapmaya çalıştı tabi durumu ögreninçe kızardı :queen: buda şunu göteriyorki motorsiklet sürüçülerini kazımıyorlar ve ehliyetsiz kullanılıyor zannediyorlar bunu durumda bizi üzüyor:salut:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
bugun burhaniye havran istikamatine giderken trafik cevirmesi tarafından durduruldum ve soru sual sormadan ehliyetden ceza kesmeya kalkıştı ehliyetim oldugu halde ama benımle muhatap olmıyarak ve sormuyarak kendi başına bişiler yapmaya çalıştı tabi durumu ögreninçe kızardı :queen: buda şunu göteriyorki motorsiklet sürüçülerini kazımıyorlar ve ehliyetsiz kullanılıyor zannediyorlar bunu durumda bizi üzüyor:salut:

ben senin yerinde olsam cezayı yazmasına izin verirdim bi kere makbuzu imzaladı ya ondan sonra direk emniyet müdürlüğüne alın kardeşim memurunuz konuşmaktan aciz bana hiç evrak sormadan ceza yazdı diye önlerine koyar sonrada itiraz dilekçesi verirdim biraz haşlasınlar
ama bunlar senin anlattığına göre yazıyorum olayın nasıl olduğunu bilemem
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
İşini ne kadar titiz yapıyorlar değil mi?


motorsikletleri sewmiyorlar bu bi gerçek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------

ben senin yerinde olsam cezayı yazmasına izin verirdim bi kere makbuzu imzaladı ya ondan sonra direk emniyet müdürlüğüne alın kardeşim memurunuz konuşmaktan aciz bana hiç evrak sormadan ceza yazdı diye önlerine koyar sonrada itiraz dilekçesi verirdim biraz haşlasınlar
ama bunlar senin anlattığına göre yazıyorum olayın nasıl olduğunu bilemem


polislerle ugaraşmaktan bıktım yemın ediyom arkamdan durmadan kask cezası gönderiolar kask taktıgım halde kanıtlayamıyorlarda
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
motosikletlileri sevmiyorlar diye bir şey yok..

el alışkanlılığı olmuşturtur,çünki çoğu motorcular ehliyetsiz:)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
polislerle ugaraşmaktan bıktım yemın ediyom arkamdan durmadan kask cezası gönderiolar kask taktıgım halde kanıtlayamıyorlarda

fotoğrafsız veya videosuz ceza yazamazlar hiç bir şart altında arkandan ceza yazıp yollayamazlar kanunda var cezaya itiraz et 7 gün içinde ve kanıt iste
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
El alışkanlığı olmuştur :p
O kadar çok ehliyetsiz motosikletli dolaşıyor ki ortalıkta. :mrgreen:


valaha haklısın ehliyetsizlere zamanında cok yüz verdiler şimdi başa cıkamıyorlar:queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------

fotoğrafsız veya videosuz ceza yazamazlar hiç bir şart altında arkandan ceza yazıp yollayamazlar kanunda var cezaya itiraz et 7 gün içinde ve kanıt iste


yarın edeçegim ilk işim o olacak saol kardeş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst