honda activa benzin göstergesi

Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
arkadaşlar 2004 model bir honda acitavam var o kadar temizki sadece hafta sonları binilmiş 11 bin km de .bunu yazmamın nedeni arızayı ona göre tespit etmek . sorun şuki bir tanede arkadaşımda var sanırım 2006 veya 2007 model benzin göstergesi normal hızda inip normal hızda çıkıyor benimki çok yavaş çıkıp çok yavaş iniyor! sorun şamadıradamı yoksa nerdedir ben yorum üretemedim.şuda olabilir o yılda o şekildede çıkmış olabilir diye düşündüm bu sorun için . siz ne düşünüyorsunuz ?
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Evet model farkı olabilir.Mesela benim 2008 model ybr mle 2004 ybr arasında fark var.2004 ybr daha yavaş ibresi.Bence serviste araştırabilirsin veya yolda gördüğün activacılara sorabilirsin.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bı gun kendıne zaman ayır benzının fulle başla gezmeye kontrolunude yap bakalım kaç km rede ibre nereye düşüyor ve sonrada benzın al bakalım ne kadar yakmış böylelıkle hem gezmış olursun hem yakıtını öğrenırsın hemde kaç km rede ibre nereye nasıl düşüyor ona bakarsın
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
bı gun kendıne zaman ayır benzının fulle başla gezmeye kontrolunude yap bakalım kaç km rede ibre nereye düşüyor ve sonrada benzın al bakalım ne kadar yakmış böylelıkle hem gezmış olursun hem yakıtını öğrenırsın hemde kaç km rede ibre nereye nasıl düşüyor ona bakarsın

sorun ne kadar yaktığı değil yaksa yaksa ya 10 krs yada 11 krs yakar benim diğer motor 27 kurus yakıyor =) ben sorunu anlamaya çalışıyorum yapabileceğim birşey varsa yapıcam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst