[İzmir - MT]

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaslar MOTORUMU SATIYORUM haberiniz olsun.KEEWAY LAND CRUİSER 250. motor 1650 km de kazasız belasızdır.isteyenler cep ten mesaj atarlarsa sevinirim.motor İZMİR DEDİR.
CEP : 0 554 344 11 83
KAZASIZ GÜNLER HERKESE...

hadi hayırlısı bakalım. tertemiz de chopper. keewayin bu kasası çok da heybetli görünüyor. motoru da iyi. alan hayrını görür inşallah. sende yeni motorunun:cat:
 
Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
26
SELAMUN ALEYKÜM
Tüm Mt Üyesi Abilerime ve Arkadaşlarıma Sevgiler Saygılar...
Abilerim ve Arkadaşlarım Msn Adresim:eek:[email protected]
Facebook Adresim: Okan Johann Eklerseniz Sevinirim..
Mt Üyelerine Allah Kaza Bela Vermesin Saygılarımı Sunuyorum ...:rendeer:
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
merabalar arkadaşlar... zırhlı birlikler okulu ve egitim okulu komutanlıgı ankara etimesgut... acemi birligim son gün 14eylül 2010

ulaşmak istenyenler: 554 253 92 41
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese merhaba..

benim tanıdığım tuncer yazın ortasında motorsuz kalmaz patlatır BOMBAYI yakında :cat:

Haberini aldıktan sonra tahmini yapması kolay tabi :) Artık biliyorsunuz zaten söylemeye gerek yok.Yazın ortasında motorsuz kalınmazdı hakikaten.. :)

merabalar arkadaşlar... zırhlı birlikler okulu ve egitim okulu komutanlıgı ankara etimesgut... acemi birligim son gün 14eylül 2010

ulaşmak istenyenler: 554 253 92 41

Metin im hayırlı tezkereler şimdiden.Gitmeden mutlaka görüşelim..

arkadaslar MOTORUMU SATIYORUM haberiniz olsun.KEEWAY LAND CRUİSER 250. motor 1650 km de kazasız belasızdır.isteyenler cep ten mesaj atarlarsa sevinirim.motor İZMİR DEDİR.
CEP : 0 554 344 11 83
KAZASIZ GÜNLER HERKESE...

Merhaba,motorunuz hakkında daha detaylı bir bilgi (ve fiyatı) nı alabileceğim bir link atar ya da özel mesaj yoluyla bilgilendirme yaparsanız bir arkadaşım arıyordu onun için değerlendirebiliriz.
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
54
Arkadaşlar öncelikle merhaba herkese..

Geçenlerde bi arkadaşımın motoruna binince bende bi tutku başladı böle :)
Hatta o arkadaşımın abisinden (ki daha deneyimli) başlangıç motoru olarak tavsiye de aldım.
Bana CBR 125 i önerdi. Fiyat ve performans olarakta makul göründü bana. Ben sizin de önerileri ve fikirlerinizi alayım dedim. Ayrıca öğrenme aşamasında yardım edebilirmisiniz. Vitesli olarak hiç bi tecrübem yok motorsiklette. Sürücü kursunda ne kadar öğrenebilirim ?

Neyse bu kadar soru yeter sanırım :)
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Hayır bu sessizlik hayırlı bir sessizlik.Malüm şimdi Ramazan Ayındayız bir çoğumuz oruçlu, işlerde yoğun olunca akşam eve kendimizi zor atıyoruz.Bu arada tüm İzmir gurubunun ve memleketimin geçmiş kandili (Kadir Gecesi) mübarek olsun.Şimdiden hepinizin şeker bayramını kutluyorum.Bayramdan sonra bu ayın 18 de A-2 direksiyon sınavım var,yazılıdan 95 puan aldım. ''B'' sınıfı ehliyetim var eski bir TIR cıyım malüm şimdi kanunlar karşısında araç olarak ''B'' sınıfı araçlar kullanabiliyorum.Canlı kanlı beni görünce sebebini anlıyacaksınız :) E haliyle bu benim ''B'' ehliyeti uzun yıllardır yanlızdı bari dedim onu bu yanlızlıktan kurtarayım yanınada bir A-2 ilave edelim dedim.Nasılım? :) Yazımda Erman Kuzu gibi oldu.:):):)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yarın akşam arefe olması sebebiyle Bu akşam İnciraltı helikopter pistindeyiz.... Yolu düşen olursa bayramlaşırız.... :wiinkk:
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
82
herkezin bayramını en içten dileklerimle kutlarım. bir soru sormak istiyorum motorumu aldım fakat ehliyetim yok. izmir de tanıdık bi sürücü kursu olan bana yardım edebilecek birisi var mı ? bir de b ehliyetim var a2 almam fiyat olarak herseyiyle trafik kurs harc saglık raporu vs. bna ne kadara mal olur ?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese iyi bayramlar :rendeer:

Alper abi beni neden monte ediyorsunuz siteye yahu :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Herkese iyi bayramlar :rendeer:

Alper abi beni neden monte ediyorsunuz siteye yahu :)

Sence neden olabilir?... :wiinkk::wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:37 ----------

herkezin bayramını en içten dileklerimle kutlarım. bir soru sormak istiyorum motorumu aldım fakat ehliyetim yok. izmir de tanıdık bi sürücü kursu olan bana yardım edebilecek birisi var mı ? bir de b ehliyetim var a2 almam fiyat olarak herseyiyle trafik kurs harc saglık raporu vs. bna ne kadara mal olur ?

Sana 150 kurs parası 150 ıvırzıvır masraf 300 liraya falan maal olur....

Bahçelievler sürücü kursuna gidebilirsin..Bozyaka devlet hastanesi karşısı....
Alper gönderdi dersen sana yardımcı olurlar... Tufan ya da Tayfunu gör..:cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Sence neden olabilir?... :wiinkk::wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:37 ----------



Sana 150 kurs parası 150 ıvırzıvır masraf 300 liraya falan maal olur....

Bahçelievler sürücü kursuna gidebilirsin..Bozyaka devlet hastanesi karşısı....
Alper gönderdi dersen sana yardımcı olurlar... Tufan ya da Tayfunu gör..:cat:

ha bende ordan almıştım a2 yi taksit de yaparlar kurs ücretinde..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst