Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ufak bi test yazısı vs bekliyorum muhakkak:) yada en azından kısaca 3 silindir 4 silindir farkını anlatan bi yazı..

hayırlı olsun bu arada atlamadan :)
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
teşekkürler..

sesi duyman ve kullanışta hissetmen gerekli.. bişiler yazarım ama "şeftalinin" bana ne hissettirdiğini yazmak gibi olur :wiinkk:

kızıltoprakta motaş var, street triple'ın testini alabilyorsun.. bir boş zamanda dene bence.. hatta herkes bir kez üstüne çıkıp sürmeli bence.. çok farklı bir his onun sürüşü..

ben R versiyonunu ve Türkiyedeki tek turuncuyu aldım.. ödüllü daytona 675 in aynı yürüyen aksamı ve motoru mevcut R da, renk ise içimi ıstıyor kanımı kaynatıyor :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
turuncu hem de:) şu hayattaki favori rengimdir:)
olabilir bir gün gidip deneyebilirim denemeliyim:)

japon hatta tayvan malı motordan sonra muhakkak hissettiriyodur kaliteli detayları:)
speed triple ilk gördüğümde yeşiline hasta olduğum bir makine olmuştu..
street triple sa acaba bi gün olur mu ? sorusunu sormamı sağlamıştı:)
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
benim 5 senelik flörtüm speed triple onuda test ettim bana iri kaçtı..
street triple daha ufak tefek ayağı yere basıyor aletinde, virajları çok iyi, hızlanması çok başarılı ve en önemlisi dediğin gibi kalite ve estetik var..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
umarım bir gün bende flörtüme nikahımı basarım (nasıl ifade edeyim bilemedim:) )

bir de şöyle bişi var sabah motoron un eski sayılarından birini okudum,
naked karşılaştırması
street riple
monster 696
f800 r
cb 600 f
orda da yine street triple ne makine ya demiştim, bu kadar denk gelir:)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
ÇOK ACİLL.
merhaba arkadaşlar ben gsx r 600 1997 model almayı düşünüyorum, ama yaşının büyük olması kafamda soru işareti bırakıyor. srad bildiğiniz gibi. motor karbüratör istiyor sadece başka bişeyi yok ne dersiniz tavsiylereiniz neler acaba ?
bana cevap yazarsanız çok mutlu olurum.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Beyler sanırım lastik almam gerekecek, kimi arayayım, ne alayım, kaça alayım, USA dan mı getireyim, akıla ihtiyacım var.
Sayg.
Murat
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
BU lastik işi 'pis' iş :)
Lastik değiştirmemek için motor değiştirdiğimi bilirim. 800 liradan aşşağı düzgün lastik yok maalesef. Şimdiki motorumdan önce yeni lastikleri olan motor kullanmamıştım. Ve şunu söyleyebilirim ki hamuru sertleşmiş lastikle yeni lastik arasında dağlar kadar fark oluyor.

en iyisi 3'ün 5'in hesabına bakmadan lastik alman Megan kardeşim.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
BU lastik işi 'pis' iş :)
Lastik değiştirmemek için motor değiştirdiğimi bilirim. 800 liradan aşşağı düzgün lastik yok maalesef. Şimdiki motorumdan önce yeni lastikleri olan motor kullanmamıştım. Ve şunu söyleyebilirim ki hamuru sertleşmiş lastikle yeni lastik arasında dağlar kadar fark oluyor.

en iyisi 3'ün 5'in hesabına bakmadan lastik alman Megan kardeşim.

Ok. Ama motoru ilana koydum, Murat kardeşimizden sonra içimi korku sardı, kendim için değil, ailem için.:pale:
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
merhabalar, hyosung gv250 den gsr 600 e geçmeyi düşüyorum. Şürüş rahatlığı olarak arada çok fark var mıdır? Bir de maksimum kaç kmye kadar alınır bu model? Dikkat etmem gereken özel birşey var mıdır alırken? Fiyat olarak "şu yılın modelinde, şu km'deyse en fazla bu kadar ver" tarzında fiyatlandırma yapılabilir mi? Bir de modifiye opsiyonları, aksesuar yelpazesi, servis ve yedek parça bulma rahatlığı nasıldır?

şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
er 6 n ile gsr yi kaldırdık. sonuç 2 km düzlükte kalkış er 6 sonradan berabere gitti.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Beyler sanırım lastik almam gerekecek, kimi arayayım, ne alayım, kaça alayım, USA dan mı getireyim, akıla ihtiyacım var.
Sayg.
Murat

Hayırlı olsun hocam yeni mi aldın? yamaha 250 den sonra güzel seçim :) Biraz hızlı olsa gerek.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 ----------

er 6 n ile gsr yi kaldırdık. sonuç 2 km düzlükte kalkış er 6 sonradan berabere gitti.

er6n daha mı nasıl yani?:silent:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
179
herkese selamlar. gsr600 arıyorum bi kaç farklı marka arıyorum onların başlıklarına da yazdım fakat gsr600 benim için ilk tercih bu nedenle satan ya da satılık bilen varsa temiz haber werirseniz sevinirim...
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Hayırlı olsun hocam yeni mi aldın? yamaha 250 den sonra güzel seçim :) Biraz hızlı olsa gerek.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 ----------



er6n daha mı nasıl yani?:silent:
Yazdığınızda yanlışlık var. Sıkıntı kullanıcıdan kaynaklanmış, ER6 yırtınırken ben gaz koluyla oynuyordum. GSR açılımından da anlaşılacağı üzre yırtıcı bir cadde yarışçısıdır.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Merhaba arkadaşlar. Artık Bende sınıf atlamış bulunuyorum. Suzuki Gsr 600 2008 abs li model sahibiyim gugünden itibaren. Daha önce Hyosung gt250r dan, Honda cbr 600f geçmiştim ama geçensene kullandığım suzuki gsr 600 tüm düşüncelerimi altüst etti ve o günden berri tek düşündüğüm motor suzuki gsr 600 oldu ve sonunda allah nasip etti aldım. fotoları yarın ekliyeceğim. KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayırlı olsun Yusuf'cuğum; Kazasız kullanman uzunca km ler yapman dileği ile :)

Ve tabii ki Sorunsuz ; ikimiz de Suzuki ci olduk :p
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
evet :) sanırım bu sefer doğru karar verdik. senin makinanda hayırlı olsun. herzaman 4 silindir, 2 silindirden iyidir :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bakalım ya; benim km biraz yüksek ama bunlar bayağı km yağıyor sorunsuzca :)

hayırlısı olsun; allah sorun yasatmasın :) kimseye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst