- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar sorum başlıktaki gibi..Şuan ölçemiyorum ve gene şuan öğrenmem gerek 
Motora gaz verdiğimizde maksimum kaç volta ulaşır üretilen elektrik?
Derdim, arka stoba led montajlamak..Oraya gelen akım mesela 13V a ulaşır mı?
Ona göre direnç kullanacağım..
Markadan markaya cc den cc ye veya aküden aküye değişir mi bu durum?
Sabit ve sürekli 12V gelmediği ortada..
İvedi cevap rica ederim
Motora gaz verdiğimizde maksimum kaç volta ulaşır üretilen elektrik?
Derdim, arka stoba led montajlamak..Oraya gelen akım mesela 13V a ulaşır mı?
Ona göre direnç kullanacağım..
Markadan markaya cc den cc ye veya aküden aküye değişir mi bu durum?
Sabit ve sürekli 12V gelmediği ortada..
İvedi cevap rica ederim