TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2010
Mesajlar
64
merhaba arkadaslar benim apaçi nin önce benzin gösterge ısıgı,daha sonrada komple göstergenin tum aydınlatması gitti ampül kesti sanırım...kafa granajını söksem göstergeyi basit bi şekilde acabilirmiyim?bu ampulu degıstıren arkadaslar yardımcı olurlarsa sevinirim..tesekkurlerr
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Kardeşim. Sök kafayı. Sonra göstergeyi sök. Zaten Ampulleri 1TL Falan. Hemen degistirirsin. Benden sana tavsiye. Göstergeyi açınca Led Döşe. Öyle daha güzel. Bu türlü 2 ayda bir patlar.
 
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
70
Motosikleti
Yamaha XJ6
Bu motorun bu yanınını sevmiyorum devir ve benzin göstergesi lambaları patladı yaptırdım ardından park lambaları gitti. Çok cabuk patlıyor daha orjinal led ler varmı ?
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
64
gösterge panelin komple sökmek geekiyormus motorcunun dediğine göre..
baktım hiç te kolay durmuyor söktükten sonra içine acacaz geri toplayamabiliriz acaba?:)
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
64
gösterge panelin komple sökmek geekiyormus motorcunun dediğine göre..
baktım hiç te kolay durmuyor söktükten sonra içine acacaz geri toplayamabiliriz acaba?:)

nihayet işten fırsat bulduk, göstergeyi 5dk dan kısa bir sürede actım,2 adet iç aydınlatma ampulu patlamış,2 adet kesik park ampulu ile kesin çözüm:)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Bu motorun bu yanınını sevmiyorum devir ve benzin göstergesi lambaları patladı yaptırdım ardından park lambaları gitti. Çok cabuk patlıyor daha orjinal led ler varmı ?

var arkadaşım m-tech markası var ledde çifti 10 tl gibi bi rakam olması lazım 1 seneden beri motorumda 2.5 seneden beri arabada kunlanıyorum patlama çatlama yok:wiinkk::)
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Merhaba arkadaşlar.
Ben de bir çok kişi gibi başlangıç motoru olarak TVS ile CBF 150 arasında kalmıştım.Tam Tvs alayım derken bir de TVS nin didon yüksekliğini düşürdüler.(resimlerden öyle anlaşılıyor) Boyum uzun olduğu(1,84) ve daha rahat olmasından dolayı didonu yüksek motorsiklet almayı düşünüyordum.Yeni gelen modeller enjeksiyonlu olacak sanırım, kalkışta bu dezavantaj olur mu? Bir de ortalama bir TVS nin ortalama bir CBF ye hızlanma mevzusunda üstünlüğü kalkış ve son hızda ne kadar farklıdır.Verilecek cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Not:lütfen polemik oluşturabilecek cevaplar olmasın.Derdimiz bilgi paylaşımı :rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Sanırım şu andaki kasanın aynısı sadece motor ve gösterge tablosu farklı olarak gelecek. Enjeksiyonlunun normalde kalkışta dezavantajı olmamalı. Olsa bile enjeksiyonlusu varken karbüratörlüsü tercih edilmemelidir.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Her şeyi aynı Yükesklik v.s Sadece, Motor Gösterge Rüzgarlıklar,Stop,Artçı tutucagı farklı. Kalkışta Çok ser bir motosiklet ve sınıfının en yüksek HP'lisi. 14 Beygir diyelim. her türlü en iyi kalkışı o yapar. Son hız olarak Motoru Açmaya baglı birşey. Şuanda Benim Motorum 125-130 yapıyor. Oynamasız.
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
1
arkadaslar kullananlar cevap yazsın ben 2 senedır apache kullanıyorum motor on numara gıdısı yakıtı tek kusuru tıtresım var bıraz ama bence motoru cok guclu belkı herkez anlamaz ama bosta tam gaz yapınca torkun sesını rahat duyarsın bence sınıfının en ıyısı ybr cbf falan fılan benım motorum 2 kere kaza yaptı ılkı cok saglamdı arkadan dolmus vurdu ben 60 falan gıdıyodum sadece camurluk stop veeksoz dustu yerde o kadar suruklenmesıne ragmen kaporta aksamında cızık yok daha sonra 3 4 defa yan yattı kaportada halen cızık yok hatasız 4.vıtes rahat 120 diyor dedıgım gıbı cok ıddalı bır motor dusunenlere sıddetle tavsıye ederım
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
arkadaslar kullananlar cevap yazsın ben 2 senedır apache kullanıyorum motor on numara gıdısı yakıtı tek kusuru tıtresım var bıraz ama bence motoru cok guclu belkı herkez anlamaz ama bosta tam gaz yapınca torkun sesını rahat duyarsın bence sınıfının en ıyısı ybr cbf falan fılan benım motorum 2 kere kaza yaptı ılkı cok saglamdı arkadan dolmus vurdu ben 60 falan gıdıyodum sadece camurluk stop veeksoz dustu yerde o kadar suruklenmesıne ragmen kaporta aksamında cızık yok daha sonra 3 4 defa yan yattı kaportada halen cızık yok hatasız 4.vıtes rahat 120 diyor dedıgım gıbı cok ıddalı bır motor dusunenlere sıddetle tavsıye ederım

cevaplar için teşekkürler
Şu gidon olayı için beklemek gerekecek sanırım..Gönlüm TVS den yana ama 1.84 boy işi bozuyor.Boyun mu var derdin var :pale:( aslında başlık açmaya yetecek hikayler çıkar şu boy mevzusundan ) CBF nin rahat çıktığı hızı bilen varmı acaba ?
Yani atı alıp üsküdarı geçecek kadar mı yoksa çok daha az bir fark mı TVS nin üstünlüğü İllaki başından geçen vardır :wiinkk:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
cevaplar için teşekkürler
Şu gidon olayı için beklemek gerekecek sanırım..Gönlüm TVS den yana ama 1.84 boy işi bozuyor.Boyun mu var derdin var :pale:( aslında başlık açmaya yetecek hikayler çıkar şu boy mevzusundan ) CBF nin rahat çıktığı hızı bilen varmı acaba ?
Yani atı alıp üsküdarı geçecek kadar mı yoksa çok daha az bir fark mı TVS nin üstünlüğü İllaki başından geçen vardır :wiinkk:

Kardeşim kafana taktıgın şeye bak Benim boyum 1.90 kadar var. Ben Çok rahat ediyorum bu 1.si. 2.si ise CBF Rahat 110 KM çıkar. Biz CBF çi bir arkadaş ile yarıştık. 2mizde motoru aynı almıştık 5-6 bin civarıydı. Ben Kalktım yapıştırdım öndeydim. Virajda fazla yavaşladım geçti beni. Yani TVS sadece Kalkış Avantajını degil Beygirini ve Torkunuda kullanıyor. Birde 14 dişli olsa benim motorda. Birde adam akıllı bir egzoz iddia ediyorum 140-145 Görür. Hava filitresi ile daha fazla. Ama o kadar Hıza gerekte yok.
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Kardeşim kafana taktıgın şeye bak Benim boyum 1.90 kadar var. Ben Çok rahat ediyorum bu 1.si. 2.si ise CBF Rahat 110 KM çıkar. Biz CBF çi bir arkadaş ile yarıştık. 2mizde motoru aynı almıştık 5-6 bin civarıydı. Ben Kalktım yapıştırdım öndeydim. Virajda fazla yavaşladım geçti beni. Yani TVS sadece Kalkış Avantajını degil Beygirini ve Torkunuda kullanıyor. Birde 14 dişli olsa benim motorda. Birde adam akıllı bir egzoz iddia ediyorum 140-145 Görür. Hava filitresi ile daha fazla. Ama o kadar Hıza gerekte yok.

Paylaşımlar için sağolun.Seneye Honda eğitimlerine gitmeyi planlıyorum orda zaten CBF ile eğitim veriyorlarmış.Bir de TVS kullanırsam sanırım tam kararımı vereceğim.:rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Vallahi Kardeşim. TVS yi de HONDA'yı seçsen sana her daim burada yardımcı oluruz. Önemli olan sen rahat o ;) Gerisi Boş. Birde Benden sana Tavsiye Honda Egitimlerine gittikten sonra ben Pro' oldum diye Düşünme Trafikte her şey Çok farklı üzme bizi Sonra.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
arkadşım bu motoru cbf yle ybrle bir tutmak akılsızlık olur benim motora binen cbf ci satı motorunu ybrci de ben bu apacheden alacagım diyor bayisine gitmiş eylül ayında yeni model gelecek demiş onu bekliyor adam alacagım diyor apache
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst