Lütfen Yardım Zealsun GS 200 Hakkında

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
Öncelikle herkese hayırlı günler.Zatımı sattıktan sonra race tarzı bir motor istemekle beraber sınıf arkadşımda bulunan zealsun marka gs200 tipi motorunu uygun fiyata almayı düşünüyorum.Motorun ön çift disk arka disk fren , arka teker 150 lik gibi özellikleri bulunuyor.Ancak fabrikasının kapanması yedek parça sıkıntısını doğuruyor bu anlamda yardımcı olabilecek veya fikir sunabilecek kişilerden yardım bekliyorum.Yani bu motoru 1200tl ye almalımıyım ?? Elimde patlarmı ?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
:) alırsan elinde patlar mı patlar
yani aldığın paraya satamazsın sıkıntılı olur müşteri bulman zor.
ama yedek parça bulman konusu doğru değil bol bol yedek parça bulursun. sonuç da cinli ortak üretim.
emin ol her bir parasını üreten en az beş farklı fabrika bulursun.
Türkiye'de ise nerden baksan bir birine alternatif üç marka bulursun. yedek parçası konusunda çekincen olmasın.
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
:) alırsan elinde patlar mı patlar
yani aldığın paraya satamazsın sıkıntılı olur müşteri bulman zor.
ama yedek parça bulman konusu doğru değil bol bol yedek parça bulursun. sonuç da cinli ortak üretim.
emin ol her bir parasını üreten en az beş farklı fabrika bulursun.
Türkiye'de ise nerden baksan bir birine alternatif üç marka bulursun. yedek parçası konusunda çekincen olmasın.

Bende keeway var oda çin. Türkiyede sadece istanbuldan siparişle getiriliyor ve bi japona oranla bile pahalı.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
dostum soyle bır sorun var motor oncelıkle kac model ve kac km de ?
bunlarıda yazarsan daha ıyı yardımcı oluruz
mesela bırı 78bın km de motor satıyor =)
cın lı bır motor 78bınde perti cıkar :D
bedavaya verseler alma bole bır durumda =)
bu arada
kanunı racer ıle ydk parcaları aynı dıye bılıyorum
saygılar
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
zealsunun parca sorunu var evet,
benım tanıdıgım 2 kısıde vardı ve halen eksık grenajları ıle dolasıyorlar,

piyasada cınlı cok,
fakat ıstısna olan motorlar var parcaları uyusmayan,
ve oda onlardan bırı,

Tabii Karar Senin,
Şimdiden Hayırlı Olsun...
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
zealsunun parca sorunu var evet,
benım tanıdıgım 2 kısıde vardı ve halen eksık grenajları ıle dolasıyorlar,

piyasada cınlı cok,
fakat ıstısna olan motorlar var parcaları uyusmayan,
ve oda onlardan bırı,

Tabii Karar Senin,
Şimdiden Hayırlı Olsun...

serkan abıyı racer 200 sayfasından tanırım kendısı racerın kıtabını yazdı desem yalan olmaz =) ıste bu konununda uzmanı o =)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
Motor 2007 model 8bin km civarında faturası kesilmemiş daha ilk plakayı ben cıkaracagım yani. 1200 uygun geldi sahibinden.comda baktım dengi bi motor en az 2000 fiyat çekilmiş.Özellikleri ve zongshen markasının üretimi olması zealsunu almama yöneltiyor beni :)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Motor 2007 model 8bin km civarında faturası kesilmemiş daha ilk plakayı ben cıkaracagım yani. 1200 uygun geldi sahibinden.comda baktım dengi bi motor en az 2000 fiyat çekilmiş.Özellikleri ve zongshen markasının üretimi olması zealsunu almama yöneltiyor beni :)

o zmn bence plakaydı ftraydı ograsma gıt temız racer 200s al ( eger durumun varsa ) temız temız kullan derım . tabı karar senın .
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
Racer-s e yetecek param olsa zaten gider bi cbr125 alırım :) Plaka ile uğrascagına demissin plaka masrafı 100tl tutacak ve 3 sene otomatik muayeneli olmus olacak motor bu avantaj yani :) diğer türlü zaten 70 tl notere veriyosun :) Yorumun için teşekkür ederim büyük ihtimalle alcam bu motoru tek sıkıntım yedek parçası racerle uyuyormus herhlde tek sıkıntısı grenajı onada katlanacagız artık bu kadar özelliği olan motoru bu fiyata kaçırmak istemiyorum :)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Racer-s e yetecek param olsa zaten gider bi cbr125 alırım :) Plaka ile uğrascagına demissin plaka masrafı 100tl tutacak ve 3 sene otomatik muayeneli olmus olacak motor bu avantaj yani :) diğer türlü zaten 70 tl notere veriyosun :) Yorumun için teşekkür ederim büyük ihtimalle alcam bu motoru tek sıkıntım yedek parçası racerle uyuyormus herhlde tek sıkıntısı grenajı onada katlanacagız artık bu kadar özelliği olan motoru bu fiyata kaçırmak istemiyorum :)

yanLısım varsa duzelt :queen: racer 200 ile cbr 125 in fiyatı birmi ? walla ben piyasada hiç 1500 -2000tl ye cbr 125 göremedim görsem mondial 250 mcr aLacağıma cbr 125 aLırdım daha iyiydi.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
Bende piyasada 2500 den aşşağı dogru düzgün hiç racer200(S) kasa yani en son kasa görmedim :) Eski kasalardan bahsediyosunuz dicem kendiniz dediniz mesajda racer200s diye :)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Bende piyasada 2500 den aşşağı dogru düzgün hiç racer200(S) kasa yani en son kasa görmedim :) Eski kasalardan bahsediyosunuz dicem kendiniz dediniz mesajda racer200s diye :)

eger sadece ıstanbul ıcı bakıyorsanız gormenız bıraz zor evet gecen gorumda bır arkadas sıyahını 1950 ye buldu ve aldı bıraz arastırmak gerekıyor ama karar sızın umarım en ıyı motoru en uygun fıyata alırsınız .
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
İnşallah kardesm iyi dileklerin için teşekkür ederim.Racerin sıfırına plaka ruhsat ıvır zıvır 4 milyar vermiş ve 10 ay kullanmış birisi olarak konusuyorum yani yanlıs anlama beni o yüzden düzgününü bulamassın o dediğin fiyata dedim :) Yeğenimde motor şu an ben başka birşey bakıyorum kendime :)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
İnşallah kardesm iyi dileklerin için teşekkür ederim.Racerin sıfırına plaka ruhsat ıvır zıvır 4 milyar vermiş ve 10 ay kullanmış birisi olarak konusuyorum yani yanlıs anlama beni o yüzden düzgününü bulamassın o dediğin fiyata dedim :) Yeğenimde motor şu an ben başka birşey bakıyorum kendime :)

anladım dedıgım gıbı umarım en guzelı en uygun fıyata bulursunuz sahıbınden. com u bıraz takıp edın fıyatı dusenlerı fılan bazen acıl nakıte ıhtıyacı olanlar 3-5 i aramıyor dırek verıyorlar.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
zealsunun parca sorunu var evet,
benım tanıdıgım 2 kısıde vardı ve halen eksık grenajları ıle dolasıyorlar,

piyasada cınlı cok,
fakat ıstısna olan motorlar var parcaları uyusmayan,
ve oda onlardan bırı,

Tabii Karar Senin,
Şimdiden Hayırlı Olsun...

plastik parçalar cin den yola çıktığı anda garantiye girmediği için her markada sorun oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst