Mondial Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Konu hareketlenmiş günlerdir giremiyordum foruma artık bende burdayım..

f54 şu karbüratörün orda gördüğün sorun giderildimi ?giderildiyse masraflımı oldu geçmiş olsun merak ettim

Resimlerdede çok güzel görünüyor maaşallah.Göstergeler ukh'ninkilerle aynımı?

evet giderildi bedava hemde 4 tane vida sıkmaya para isteyen tamirciyle işim olmaz hem tanıdak bi abi hemde 10 yıllık müşterisiyim böyle küçük işleri işten saymaz yani para almaz esnaflığına hastayım başkasını yanında çalışırkende aynı şekilde herkese yardım ederdi ben mondielin servisine gitmiyorum çünkü benim gözümde bisikletçi kadar usta değil 50 kuruş hesabı olmaz olanla da benim işim olmaz bisikletçi abiler bana darılmasın lütfen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:28 ----------

benim yarıotomatik lifan 5 tl ile 75 km gidiyor şehir içi de aynı ş.dışı da

merak etme dostum benim cub ta o kadar yakıyo bence devirli kullandığın her cub o kadar yakıyodur:cat:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
evet giderildi bedava hemde 4 tane vida sıkmaya para isteyen tamirciyle işim olmaz hem tanıdak bi abi hemde 10 yıllık müşterisiyim böyle küçük işleri işten saymaz yani para almaz esnaflığına hastayım başkasını yanında çalışırkende aynı şekilde herkese yardım ederdi ben mondielin servisine gitmiyorum çünkü benim gözümde bisikletçi kadar usta değil 50 kuruş hesabı olmaz olanla da benim işim olmaz bisikletçi abiler bana darılmasın lütfen

ehehe kesinlikle öyle bir dostun olması büyük bi şans.Bu arada en son gördüğün hız kaç? Vede göstergeler ukh ile farklımı?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
ehehe kesinlikle öyle bir dostun olması büyük bi şans.Bu arada en son gördüğün hız kaç? Vede göstergeler ukh ile farklımı?

evet çok memnunum sakaryada onun ve abisinin üstüne sadace bi usta vardır oda onlar kadar ii esnaftır. evet göstergeler farklı enson 2 kişi 105 km/h gördüm
 
Katılım
2 Tem 2010
Mesajlar
10
egeli ben mfh yada diğer tipe kötü demiyorum. arkadaşımda aldı. ama ilk cıkan her zaman daha sağlam olur' diyorum.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
68
arkadaşlar bu motor için mondialın sitesinde otomatik yazıyor yarı otomatık yazmıyor ...

bu cup otomatikmı yarı otomatik mı ???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw şu mfhnin göstergeleri çekinde atın şuraya bizde görelim :D:D
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
evet gerçekten kafa kaldırıyo çok dik rampa da dahi tek kişi 2 ye düşmüyo 3 le devam yani ben gayet memnunum motordan 2000 km oldu maşalllah yani

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:13 ----------



bende öyle bi sorun yok fakat yanımdan hızlı kamyon otobüs geçsin çok sallıyo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------



ukh den farkı biraz nikelaj aksam eklenmiş çok hoş duruyo bende ki mavi fakat gri istedim bu geldi rengi çok değişik bi ton herkes hasta

Çok dik rapmada 2 ye düşmüyor mu? Hemde 2 kişi? Biraz daha inandırıcı olalım.

3le çıkması demek motorun çekmesi için hızının 50 olması demek. Bende ukh kullandım 75+75 2 kişi dik diye tabir edilen rampada 2 yi yemiyordu 1 e düşürüp 25 ile bağıra bağıra çıkıyordu.

Şöyle bir durum olabilir. Düz yolda 80-90 sürersin bir rampa çıkar önüne motor hızını aldığı için ivmesini yavaş düşürür sonra rampa biter sen 3 le çıktığını zannedersin.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:24 ----------

düz yolda 135 yapıyomus dogrumu :silent:

Ben ukh kullandım mfhyi bilmiyorum :queen: mfh nin beygiri yüksekmiş tam bilmiyorum bu mondial herşey beklenir:queen:
 
Katılım
24 May 2010
Mesajlar
12
Çok dik rapmada 2 ye düşmüyor mu? Hemde 2 kişi? Biraz daha inandırıcı olalım.

3le çıkması demek motorun çekmesi için hızının 50 olması demek. Bende ukh kullandım 75+75 2 kişi dik diye tabir edilen rampada 2 yi yemiyordu 1 e düşürüp 25 ile bağıra bağıra çıkıyordu.

Şöyle bir durum olabilir. Düz yolda 80-90 sürersin bir rampa çıkar önüne motor hızını aldığı için ivmesini yavaş düşürür sonra rampa biter sen 3 le çıktığını zannedersin.:cat:
senin motor açılmamıştı oğlum bizde kullandık niye yokuşta kalmadık rodajını yapamazsın açamazsın motoru sonrada motora küfür edersin, yiğidi öldür hakkını yeme bir kerede.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
evet çok memnunum sakaryada onun ve abisinin üstüne sadace bi usta vardır oda onlar kadar ii esnaftır. evet göstergeler farklı enson 2 kişi 105 km/h gördüm

Gps cihazıyla test et o hızın 105 olmadığını anlayacaksın.

Bende ukh ile 110 yapmıştım ama tam arkamda bir activa vardı. Ozaman activada 105 yapar en azından. Yapacağı en son hız 95 tir daha fazla gitmez. İbrede sapma var arkadaşlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:29 ----------

senin motor açılmamıştı oğlum bizde kullandık niye yokuşta kalmadık rodajını yapamazsın açamazsın motoru sonrada motora küfür edersin, yiğidi öldür hakkını yeme bir kerede.

Motoru açmakla rapmada çekmemesinin ne bağlantısı var? 2000 km de 110 u göstrdiyse motor açılmıştır biraz dimi.
 
Katılım
24 May 2010
Mesajlar
12
Gps cihazıyla test et o hızın 105 olmadığını anlayacaksın.

Bende ukh ile 110 yapmıştım ama tam arkamda bir activa vardı. Ozaman activada 105 yapar en azından. Yapacağı en son hız 95 tir daha fazla gitmez. İbrede sapma var arkadaşlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:29 ----------



Motoru açmakla rapmada çekmemesinin ne bağlantısı var? 2000 km de 110 u göstrdiyse motor açılmıştır biraz dimi.
Açılmamış motor kalkışta fazla devir çeviremez ve hantal olur, km sapması da genellikle çin malı motosikletlerin hepsinde var...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst