arkadaşlar mondial den motor alacaklara küçük bi tüyo motoru aldım 2 aydan beri biniyorum yağını değiştir bas gaza ama benzin kokutuyordu dün gece bi baktım karbüratör altındaki vidalar gevşemiş yani sadece tutturulmuş sıkılmamış benzin akıtıyordu bi kıvılcım alsak uçacağız havaya alllah korumuş ii yanları olduğu gibi kötü yanlarınıda yazmakta gerekli
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------
arkadaşlar birde ukh den küçük bi farkı yan ayaklık açıkken motor çalışmıyo ukh ler çalışıyo
izninle ben ufak bir düzeltme yapmak istiyorum ukh kullanıyorum kesinlikle yan sehpadayken motor ateşleme yapmaz kişiliğim gereğiyle araştırmayı kurcalamayı öğrenmeyi seviyorum neden ateşleme yapmaz çünkü aküden marş anahtarına ordanda bujiye giden ana bağlantı kablosundakı ufak ama bir o kadarda onemlı bir Switch imiz mevcuttur.bu Switch yan sehpa acık iken bujiye giden akımı keser siz istediğiniz kadar marşa basın ateşleme olmaz.marş dinamosu pistona hareket verır ama bujide akım yok motor çalışmaz.gelelim sizin söleminize sizin ukh niz deki sehpa kablosu takılı değil veya Switch ağrızası mevcut.motoru ilk aldığınız yerdeki satıcı size sorması gerekiyordu sehpa müşürünü takayımmı çünkü isteğe bağlıdır zorunluluk yoktur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:14 ----------
arkadaşlar mondial den motor alacaklara küçük bi tüyo motoru aldım 2 aydan beri biniyorum yağını değiştir bas gaza ama benzin kokutuyordu dün gece bi baktım karbüratör altındaki vidalar gevşemiş yani sadece tutturulmuş sıkılmamış benzin akıtıyordu bi kıvılcım alsak uçacağız havaya alllah korumuş ii yanları olduğu gibi kötü yanlarınıda yazmakta gerekli
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------
arkadaşlar birde ukh den küçük bi farkı yan ayaklık açıkken motor çalışmıyo ukh ler çalışıyo
gelelim benzin kokusuna kokması çok güzel çünkü gerçektende kaliteli benzin kokar.bu kokuyu yakıt kaybını önlemek istiyorsan motoru kapatınca benzin musluğunu kapatmanı öneriyorum.benzin depo kapağında contamız mevcut orjinal conta pek iyi değil bendede aynı koku sorunu oldu contayı deyiştirdim sorun kalmadı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:20 ----------
izmir deki mondial kullanıcılarına küçük bir tüyo servisinizden memnun değilseniz şiddetle tavsiye edebilceğim hatta ustalıgına esnaflığına kefil olabilcegim bir bir servis var adresini veriyorum MERVE BİSİKLET - HAMİT GÜLPELEN
Tel : 0 232 448 63 31
Faks :
Adres : UFUK MAH. İSTİKLAL CAD. NO:70 ŞİRİNYER
BUCA - İZMİR .Kanuni-çelik-mondial-yuki-monero- marka motorların yetkili servisi dir.kimse yanlış anlamasın benim bu adamla yakınlığım-arkadaşlığım veya bir kaarım yoktur.şöyle söyliyeyim arkadaşlarım mondial servislerinden o kadar çok kötü bahsettilerki bende korktum ama hamit ustanın işciliğini görünce inanınki çok şaşırdım.şu anda kesinlikle başka bir servise motorumu teslim etmem.