Mondial Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Harbiden bu zamanda alınacak en mantıklı ve en güzel motor cup tur. En güzeli de mondial cuplar. UKH nin çekişi süper, MFH yeni tork artışı ile gerçekten süper olmuş. Bu motorlar gittikçe açılıyor ve titreşim azalıyor, çekiş artıyor. Maaşallah tın tın sayıyor valla benimki tabi bakmak çok önemli. Shell 15-50 motorsiklet yağı koydum süper oldu, çekiş arttı. Bundan sonra shell yağdan şaşmam. Benzinde de öyle zaten motoru aldım alalı 2-3 sefer başka istasyon kullandım o da zoraki ama hemen farkediyor.
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
9
bu motordan almayı düşünenler için iyi ve kötü yönleri.evet mondialin 100 ukh modeli yaklaşık 5 aydır kullanıyorum kesinlikle altını çizerek belirteyim vermiş olduğunuz paranın karşılığını fazlasıyla alacaksınız.çin malıymış şuymuş buymuş aldırış etmeyin bizim paramız buna yetiyor.100 lük olması size yetersiz gelmesin cıkamıyacağı yokuş yok hatta 2. vitesle anca çıkarım diye düşündüğüm yerde 4. vitesi istiyor.hıza gelince yalana gerek yok modifiye yapmaz yaptırmazsanız max 100 düz yolda.sessiz ama tok bir sesi var.en sevdiğim özelliği yakıt sarfiyatı yalan gelmesin 5 tl lik benzinle tam 1 hafta işe gidiyorum iş yerimle evimin arası 12 km gidiyorum 12 km geliyorum 6 gün.12*2=24 24*6 gün=144 km yol 5 liraya süper ve evime dik rampa yollardan gecerek gidiyorum.çıkış egimli yolda bilirsinizki yakıt sarfiyatı artar.gösterişe gelince fena değil nikelaj aksamlar hoş bir görünüm katıyor.yarı otomatik vites hoş kullanışlı şehir içinde muhteşem lambalara gelip durunca debriyaj sıkıp stop etcek diye uğraşmak yok.1. vites kuvvetli 2 kisiyle bile çok rahatca kalkabiliyorsunuz.motorunuzda manuel jikle tertibati mevcut özellıkle kışın çok kolayca motorumuzu çalıştırıyoruz yanlız açık unutmayın yakıt hava karışımı bozuldugundan benzın cok yakar sılındır cok ısınır şişer stop eder hatta piston sekman kırar.EVET gelelım kötü yanlarına heşeyden önce devir saatimiz yok gerçi motor hastalığı varsa çıkan sesı dınleme alışkanlığımız da var sesı dınleyıp vitesi zamanında yükseltıyoruz yoksa hem bağırıyor ve çok titriyor.aracımız hafif olması hem iyi hem kötü yönlerı ortaya çıkarıyor. koyduğunuz yerde merdiven basamagından atlatmanız gerekiyosa 100 kğ bile değil kolaylık oluyor. dez avantajı ise yandan gelen rüzgarla veye yanınızdan kamyon gectiğinde aman dikkat motor savruluyor kendinizi bir anda yolun ortasında bulursunuz.dış pilastık gırenaj takımlarında titremeden kaynaklanan çatlamalar olabiliyor.vidalar gevşeyebiliyor.ön arka dış lastikler çok kötü yerdekı su cok az bile olsa anında motor hakımıyetınızı yitirmenize neden olabilir asvaltdaki suyu lastikten dışarıya atacak olan su kanalları yok su tekerle asvalt arasında sıkışıp yoldakı tutunmayı azaltıyor tavsiyem direk imkanınız varsa iyi bir dış lastık almanız.motorunuzun daposu 4 lt dir ama size 3
lt gibi gelebilir 1 lt nereye gitti demeden yakıt ibresindeki kırmızı bölüm sizin yarım lt niz ve bunlada yaklaşık 40 km yol gidebiliyor.sogutma sistemi yetersiz hava sogutmalı bır motor olduğundan yetersiz aslında yeterde silindir arada kalıyor yan gırenajlar ve on çamurluk gelen havayı kesıyor ozellıkle şehir dışına çıkacaklar DİKKAT ya sabah ya akşam serınınde yola cıkmayı pilanlayın motor şişip hantallaşıyor.arka firen kampana balata sistemine sahip benim gibi sürekli dik yokuşlarda motor kullanmak zorundaysanız söyliyeyim balatalar çabuk ısınıyor durma mesafesi artıyor keşke ön firen gibi disk sistemi olsaydı.motorsikletımızın silindir piston gırank gibi calışan aksamları on tekere doğru yanı yatık bir şekilde çalışıyor yani silindirde özellikle alt kısmında aşınma daha çok olacaktır.bu sebepten ötürü KESİNLİKLE yağımızı sık sık kontrol ediyoruz değişimleri zamanında yapıyoruz.eksik veya yanlış birşey yazdıysam kusruma bakmayın bunlar benım görüşlerım. HATASIZ KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLİYORUM.önemli olan hız değil yavaş kullanıp cevrenın hayatın güzel izmirin güzel kızlarının keyfını sürmektir.KASKIMIZ ÇANTA İÇİNDE DEĞİL BAŞIMIZDA OLSUN
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
bu motordan almayı düşünenler için iyi ve kötü yönleri.evet mondialin 100 ukh modeli yaklaşık 5 aydır kullanıyorum kesinlikle altını çizerek belirteyim vermiş olduğunuz paranın karşılığını fazlasıyla alacaksınız.çin malıymış şuymuş buymuş aldırış etmeyin bizim paramız buna yetiyor.100 lük olması size yetersiz gelmesin cıkamıyacağı yokuş yok hatta 2. vitesle anca çıkarım diye düşündüğüm yerde 4. vitesi istiyor.hıza gelince yalana gerek yok modifiye yapmaz yaptırmazsanız max 100 düz yolda.sessiz ama tok bir sesi var.en sevdiğim özelliği yakıt sarfiyatı yalan gelmesin 5 tl lik benzinle tam 1 hafta işe gidiyorum iş yerimle evimin arası 12 km gidiyorum 12 km geliyorum 6 gün.12*2=24 24*6 gün=144 km yol 5 liraya süper ve evime dik rampa yollardan gecerek gidiyorum.çıkış egimli yolda bilirsinizki yakıt sarfiyatı artar.gösterişe gelince fena değil nikelaj aksamlar hoş bir görünüm katıyor.yarı otomatik vites hoş kullanışlı şehir içinde muhteşem lambalara gelip durunca debriyaj sıkıp stop etcek diye uğraşmak yok.1. vites kuvvetli 2 kisiyle bile çok rahatca kalkabiliyorsunuz.motorunuzda manuel jikle tertibati mevcut özellıkle kışın çok kolayca motorumuzu çalıştırıyoruz yanlız açık unutmayın yakıt hava karışımı bozuldugundan benzın cok yakar sılındır cok ısınır şişer stop eder hatta piston sekman kırar.EVET gelelım kötü yanlarına heşeyden önce devir saatimiz yok gerçi motor hastalığı varsa çıkan sesı dınleme alışkanlığımız da var sesı dınleyıp vitesi zamanında yükseltıyoruz yoksa hem bağırıyor ve çok titriyor.aracımız hafif olması hem iyi hem kötü yönlerı ortaya çıkarıyor. koyduğunuz yerde merdiven basamagından atlatmanız gerekiyosa 100 kğ bile değil kolaylık oluyor. dez avantajı ise yandan gelen rüzgarla veye yanınızdan kamyon gectiğinde aman dikkat motor savruluyor kendinizi bir anda yolun ortasında bulursunuz.dış pilastık gırenaj takımlarında titremeden kaynaklanan çatlamalar olabiliyor.vidalar gevşeyebiliyor.ön arka dış lastikler çok kötü yerdekı su cok az bile olsa anında motor hakımıyetınızı yitirmenize neden olabilir asvaltdaki suyu lastikten dışarıya atacak olan su kanalları yok su tekerle asvalt arasında sıkışıp yoldakı tutunmayı azaltıyor tavsiyem direk imkanınız varsa iyi bir dış lastık almanız.motorunuzun daposu 4 lt dir ama size 3
lt gibi gelebilir 1 lt nereye gitti demeden yakıt ibresindeki kırmızı bölüm sizin yarım lt niz ve bunlada yaklaşık 40 km yol gidebiliyor.sogutma sistemi yetersiz hava sogutmalı bır motor olduğundan yetersiz aslında yeterde silindir arada kalıyor yan gırenajlar ve on çamurluk gelen havayı kesıyor ozellıkle şehir dışına çıkacaklar DİKKAT ya sabah ya akşam serınınde yola cıkmayı pilanlayın motor şişip hantallaşıyor.arka firen kampana balata sistemine sahip benim gibi sürekli dik yokuşlarda motor kullanmak zorundaysanız söyliyeyim balatalar çabuk ısınıyor durma mesafesi artıyor keşke ön firen gibi disk sistemi olsaydı.motorsikletımızın silindir piston gırank gibi calışan aksamları on tekere doğru yanı yatık bir şekilde çalışıyor yani silindirde özellikle alt kısmında aşınma daha çok olacaktır.bu sebepten ötürü KESİNLİKLE yağımızı sık sık kontrol ediyoruz değişimleri zamanında yapıyoruz.eksik veya yanlış birşey yazdıysam kusruma bakmayın bunlar benım görüşlerım. HATASIZ KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLİYORUM.önemli olan hız değil yavaş kullanıp cevrenın hayatın güzel izmirin güzel kızlarının keyfını sürmektir.KASKIMIZ ÇANTA İÇİNDE DEĞİL BAŞIMIZDA OLSUN


arkadaşım saol herkezin kafasındaki soru işaretlerini giderdin..bu söylediğin sorunların bazıları belki mfhde giderilmiştir..
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
bence insanın kendi parasıyla alabildiği motor kadar hiç birşey insana keyif vermiyo eger babam destek olsa bana en küçük ninja ya binerim ama o destek olmadığı için biraz ilerde fakat merak ediyorum japonlar şöyle böyle diyenlerin kaç tanesi kendi çalışıpta o motoru alıyo baba paraysıyla hava atmak ii çalışsa bakalım o paraya kıyabilecekmi kendi alana helal olsun :cat::cat:

seni yaratan allaha kurban:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 ----------

amcamın ybr almadan önce ukh si vardı,tek kelimeyle süper bi aletti,tak diye çalıştırırdı motoru.. Amcam 130 kilo rahat vardı ,birde ben binince 180 kilo çekiyordu motor,hiç zorlanma görmedim sadece altı çarpmasın diye yoldaki tümseklerden geçerken zıplardık...hemen hızlanıyordu makine arkada olduğum ve küçük olduğum için amcama yavaş gitmesi için seslenirdim:),tarsusun köy yollarında bi rampa iner bi rampa çıkardık,bu motor çalınınca amcam tekrar aynısından aldı(kesin az yakıyor diye almıştır evden işe,işten eve hesabı) daha sonralarıda bütçe artınca yamaha modeline geçti,hikaye böyle işte...baba tarafımdaki akrabalarımın hepsinde motor olunca bizde haşır neşir oluyorduk motorlarla...
 
Katılım
2 Tem 2010
Mesajlar
10
arkadaşlar ben suna inanırım her marka olsun bir modelin ilk çıkanı her zaman en iyidir..her zaman aynı motorun 2.seri diye cıkarıyolar ilk cıkan ona göre daha iiyi performanns sağlıyor...örnek verim 125 agk aldık ardından uag cıktı agk canavar uag ona göre biraz daha hantal..100kh aldım ardından 10mfh aynı şeyler bundada oluyor
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
arkadaşlar ben suna inanırım her marka olsun bir modelin ilk çıkanı her zaman en iyidir..her zaman aynı motorun 2.seri diye cıkarıyolar ilk cıkan ona göre daha iiyi performanns sağlıyor...örnek verim 125 agk aldık ardından uag cıktı agk canavar uag ona göre biraz daha hantal..100kh aldım ardından 10mfh aynı şeyler bundada oluyor

kardeşim mfh.nin ne kötülüğünü gördün bildiğin varsa paylaş bizlede
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
4
benim arkadasımda aldı 1700 tlye ama ben kullandım bu motorların vites geçişlerini hiç beyenmiyorum
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
arkadaşlar mondial den motor alacaklara küçük bi tüyo motoru aldım 2 aydan beri biniyorum yağını değiştir bas gaza ama benzin kokutuyordu dün gece bi baktım karbüratör altındaki vidalar gevşemiş yani sadece tutturulmuş sıkılmamış benzin akıtıyordu bi kıvılcım alsak uçacağız havaya alllah korumuş ii yanları olduğu gibi kötü yanlarınıda yazmakta gerekli

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------

arkadaşlar birde ukh den küçük bi farkı yan ayaklık açıkken motor çalışmıyo ukh ler çalışıyo
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
9
arkadaşlar mondial den motor alacaklara küçük bi tüyo motoru aldım 2 aydan beri biniyorum yağını değiştir bas gaza ama benzin kokutuyordu dün gece bi baktım karbüratör altındaki vidalar gevşemiş yani sadece tutturulmuş sıkılmamış benzin akıtıyordu bi kıvılcım alsak uçacağız havaya alllah korumuş ii yanları olduğu gibi kötü yanlarınıda yazmakta gerekli

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------

arkadaşlar birde ukh den küçük bi farkı yan ayaklık açıkken motor çalışmıyo ukh ler çalışıyo

izninle ben ufak bir düzeltme yapmak istiyorum ukh kullanıyorum kesinlikle yan sehpadayken motor ateşleme yapmaz kişiliğim gereğiyle araştırmayı kurcalamayı öğrenmeyi seviyorum neden ateşleme yapmaz çünkü aküden marş anahtarına ordanda bujiye giden ana bağlantı kablosundakı ufak ama bir o kadarda onemlı bir Switch imiz mevcuttur.bu Switch yan sehpa acık iken bujiye giden akımı keser siz istediğiniz kadar marşa basın ateşleme olmaz.marş dinamosu pistona hareket verır ama bujide akım yok motor çalışmaz.gelelim sizin söleminize sizin ukh niz deki sehpa kablosu takılı değil veya Switch ağrızası mevcut.motoru ilk aldığınız yerdeki satıcı size sorması gerekiyordu sehpa müşürünü takayımmı çünkü isteğe bağlıdır zorunluluk yoktur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:14 ----------

arkadaşlar mondial den motor alacaklara küçük bi tüyo motoru aldım 2 aydan beri biniyorum yağını değiştir bas gaza ama benzin kokutuyordu dün gece bi baktım karbüratör altındaki vidalar gevşemiş yani sadece tutturulmuş sıkılmamış benzin akıtıyordu bi kıvılcım alsak uçacağız havaya alllah korumuş ii yanları olduğu gibi kötü yanlarınıda yazmakta gerekli

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------

arkadaşlar birde ukh den küçük bi farkı yan ayaklık açıkken motor çalışmıyo ukh ler çalışıyo

gelelim benzin kokusuna kokması çok güzel çünkü gerçektende kaliteli benzin kokar.bu kokuyu yakıt kaybını önlemek istiyorsan motoru kapatınca benzin musluğunu kapatmanı öneriyorum.benzin depo kapağında contamız mevcut orjinal conta pek iyi değil bendede aynı koku sorunu oldu contayı deyiştirdim sorun kalmadı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:20 ----------

izmir deki mondial kullanıcılarına küçük bir tüyo servisinizden memnun değilseniz şiddetle tavsiye edebilceğim hatta ustalıgına esnaflığına kefil olabilcegim bir bir servis var adresini veriyorum MERVE BİSİKLET - HAMİT GÜLPELEN
Tel : 0 232 448 63 31
Faks :
Adres : UFUK MAH. İSTİKLAL CAD. NO:70 ŞİRİNYER
BUCA - İZMİR .Kanuni-çelik-mondial-yuki-monero- marka motorların yetkili servisi dir.kimse yanlış anlamasın benim bu adamla yakınlığım-arkadaşlığım veya bir kaarım yoktur.şöyle söyliyeyim arkadaşlarım mondial servislerinden o kadar çok kötü bahsettilerki bende korktum ama hamit ustanın işciliğini görünce inanınki çok şaşırdım.şu anda kesinlikle başka bir servise motorumu teslim etmem.
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
izninle ben ufak bir düzeltme yapmak istiyorum ukh kullanıyorum kesinlikle yan sehpadayken motor ateşleme yapmaz kişiliğim gereğiyle araştırmayı kurcalamayı öğrenmeyi seviyorum neden ateşleme yapmaz çünkü aküden marş anahtarına ordanda bujiye giden ana bağlantı kablosundakı ufak ama bir o kadarda onemlı bir Switch imiz mevcuttur.bu Switch yan sehpa acık iken bujiye giden akımı keser siz istediğiniz kadar marşa basın ateşleme olmaz.marş dinamosu pistona hareket verır ama bujide akım yok motor çalışmaz.gelelim sizin söleminize sizin ukh niz deki sehpa kablosu takılı değil veya Switch ağrızası mevcut.motoru ilk aldığınız yerdeki satıcı size sorması gerekiyordu sehpa müşürünü takayımmı çünkü isteğe bağlıdır zorunluluk yoktur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:14 ----------



gelelim benzin kokusuna kokması çok güzel çünkü gerçektende kaliteli benzin kokar.bu kokuyu yakıt kaybını önlemek istiyorsan motoru kapatınca benzin musluğunu kapatmanı öneriyorum.benzin depo kapağında contamız mevcut orjinal conta pek iyi değil bendede aynı koku sorunu oldu contayı deyiştirdim sorun kalmadı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:20 ----------

izmir deki mondial kullanıcılarına küçük bir tüyo servisinizden memnun değilseniz şiddetle tavsiye edebilceğim hatta ustalıgına esnaflığına kefil olabilcegim bir bir servis var adresini veriyorum MERVE BİSİKLET - HAMİT GÜLPELEN
Tel : 0 232 448 63 31
Faks :
Adres : UFUK MAH. İSTİKLAL CAD. NO:70 ŞİRİNYER
BUCA - İZMİR .Kanuni-çelik-mondial-yuki-monero- marka motorların yetkili servisi dir.kimse yanlış anlamasın benim bu adamla yakınlığım-arkadaşlığım veya bir kaarım yoktur.şöyle söyliyeyim arkadaşlarım mondial servislerinden o kadar çok kötü bahsettilerki bende korktum ama hamit ustanın işciliğini görünce inanınki çok şaşırdım.şu anda kesinlikle başka bir servise motorumu teslim etmem.



Sehpa müşürüne kısa devre yaptırtırsan ayaklıktada çalışır..arkadaşın gördüğü ukh.ye öyle bişey uygulanmış olabilir
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
bu motordan almayı düşünenler için iyi ve kötü yönleri.evet mondialin 100 ukh modeli yaklaşık 5 aydır kullanıyorum kesinlikle altını çizerek belirteyim vermiş olduğunuz paranın karşılığını fazlasıyla alacaksınız.çin malıymış şuymuş buymuş aldırış etmeyin bizim paramız buna yetiyor.100 lük olması size yetersiz gelmesin cıkamıyacağı yokuş yok hatta 2. vitesle anca çıkarım diye düşündüğüm yerde 4. vitesi istiyor.hıza gelince yalana gerek yok modifiye yapmaz yaptırmazsanız max 100 düz yolda.sessiz ama tok bir sesi var.en sevdiğim özelliği yakıt sarfiyatı yalan gelmesin 5 tl lik benzinle tam 1 hafta işe gidiyorum iş yerimle evimin arası 12 km gidiyorum 12 km geliyorum 6 gün.12*2=24 24*6 gün=144 km yol 5 liraya süper ve evime dik rampa yollardan gecerek gidiyorum.çıkış egimli yolda bilirsinizki yakıt sarfiyatı artar.gösterişe gelince fena değil nikelaj aksamlar hoş bir görünüm katıyor.yarı otomatik vites hoş kullanışlı şehir içinde muhteşem lambalara gelip durunca debriyaj sıkıp stop etcek diye uğraşmak yok.1. vites kuvvetli 2 kisiyle bile çok rahatca kalkabiliyorsunuz.motorunuzda manuel jikle tertibati mevcut özellıkle kışın çok kolayca motorumuzu çalıştırıyoruz yanlız açık unutmayın yakıt hava karışımı bozuldugundan benzın cok yakar sılındır cok ısınır şişer stop eder hatta piston sekman kırar.EVET gelelım kötü yanlarına heşeyden önce devir saatimiz yok gerçi motor hastalığı varsa çıkan sesı dınleme alışkanlığımız da var sesı dınleyıp vitesi zamanında yükseltıyoruz yoksa hem bağırıyor ve çok titriyor.aracımız hafif olması hem iyi hem kötü yönlerı ortaya çıkarıyor. koyduğunuz yerde merdiven basamagından atlatmanız gerekiyosa 100 kğ bile değil kolaylık oluyor. dez avantajı ise yandan gelen rüzgarla veye yanınızdan kamyon gectiğinde aman dikkat motor savruluyor kendinizi bir anda yolun ortasında bulursunuz.dış pilastık gırenaj takımlarında titremeden kaynaklanan çatlamalar olabiliyor.vidalar gevşeyebiliyor.ön arka dış lastikler çok kötü yerdekı su cok az bile olsa anında motor hakımıyetınızı yitirmenize neden olabilir asvaltdaki suyu lastikten dışarıya atacak olan su kanalları yok su tekerle asvalt arasında sıkışıp yoldakı tutunmayı azaltıyor tavsiyem direk imkanınız varsa iyi bir dış lastık almanız.motorunuzun daposu 4 lt dir ama size 3
lt gibi gelebilir 1 lt nereye gitti demeden yakıt ibresindeki kırmızı bölüm sizin yarım lt niz ve bunlada yaklaşık 40 km yol gidebiliyor.sogutma sistemi yetersiz hava sogutmalı bır motor olduğundan yetersiz aslında yeterde silindir arada kalıyor yan gırenajlar ve on çamurluk gelen havayı kesıyor ozellıkle şehir dışına çıkacaklar DİKKAT ya sabah ya akşam serınınde yola cıkmayı pilanlayın motor şişip hantallaşıyor.arka firen kampana balata sistemine sahip benim gibi sürekli dik yokuşlarda motor kullanmak zorundaysanız söyliyeyim balatalar çabuk ısınıyor durma mesafesi artıyor keşke ön firen gibi disk sistemi olsaydı.motorsikletımızın silindir piston gırank gibi calışan aksamları on tekere doğru yanı yatık bir şekilde çalışıyor yani silindirde özellikle alt kısmında aşınma daha çok olacaktır.bu sebepten ötürü KESİNLİKLE yağımızı sık sık kontrol ediyoruz değişimleri zamanında yapıyoruz.eksik veya yanlış birşey yazdıysam kusruma bakmayın bunlar benım görüşlerım. HATASIZ KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLİYORUM.önemli olan hız değil yavaş kullanıp cevrenın hayatın güzel izmirin güzel kızlarının keyfını sürmektir.KASKIMIZ ÇANTA İÇİNDE DEĞİL BAŞIMIZDA OLSUN

5 TL ye 144 km ne kadar saçma senin matematiğin yok her halde ?
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
Konu hareketlenmiş günlerdir giremiyordum foruma artık bende burdayım..

f54 şu karbüratörün orda gördüğün sorun giderildimi ?giderildiyse masraflımı oldu geçmiş olsun merak ettim

Resimlerdede çok güzel görünüyor maaşallah.Göstergeler ukh'ninkilerle aynımı?
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
benim yarıotomatik lifan 5 tl ile 75 km gidiyor şehir içi de aynı ş.dışı da
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
Konu hareketlenmiş günlerdir giremiyordum foruma artık bende burdayım..

f54 şu karbüratörün orda gördüğün sorun giderildimi ?giderildiyse masraflımı oldu geçmiş olsun merak ettim

Resimlerdede çok güzel görünüyor maaşallah.Göstergeler ukh'ninkilerle aynımı?

kardeş ibre 120 aynı degil yani daha güzel olmuş bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst