3 köpek ve 1 motorcu...

Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Merhaba...

22/08/2010 pazar günü saat 17:30'da iftara kadar vakit geçimek için ''planlamadan 171km'lik''bir gezi yaptım.Geziden büyük keyif aldım ol viraj ve kontranın keyiflerine vardım diyebilirim.

Fakat dönüş yolunda daha önceden duyduğum ''köpekli bağları''adında bir yer duymuştum.Ulen dedim şuraya bigidim bakim nasıl biryer? diyerek dönüş yolumun kesiştiği paraleline doğru bir ''u'' çizerek ''köpekli bağlar^''nın yolunu tuttum.Yol süper dalışlı,çıkışlı dalarkende çıkarkende virajlı:) eee birazcıkta kumlu.Virajları alırken ''40/50''km arasında yerdeki ince kumların üstünde arka tekerimin viraj çıkışlarında gazı açtığımda,hafif savrulması:cherry:bende adrenalin patlaması yapıyor...duki...

Oda neeee.''hevvvv,hev,hevv''diye yavru bir köpek sesi duydum sanki.Sağıma baktım siyahlı beyazlı minicik bir ''kerata köpek'':mrgreen:Yesinler seni,amaninde amanin diye içimden geçiriyordum ve baslı bir şekilde ''hoovvv,hov,hovv,hovda,hovvvv''türünden 2 bilemedin 3 köpek sesi duydum,fakat herhalde başka bağ evlerine ait ve bağlı köpekledir diye düşünüyordum..kiii,yanılmışım...:pale:

Arkadaş bu yavru köpeğin havladığı bağ evinin duvarının bittiği yerden ''hey maşallah'' at gibi 3 tane köpek peydahlandı.İçimden şimdi ayvayı yedik dedim.Köpekler dli gibi ''sanki verdiğim çek karşılıksız çıkmış alacaklı gibi''dört nala üstüme doğru geliyorlar,istifimi hiç bozmadım ve devam ettim,tabi hızımı biraz düşürdüm.

Ulen it oğlu itler hem havlıyor hem yaklaşıyor hemde ısırmak için hamle yapıyorlardı ''YUSUF,YUSUF,YUSUF'' yarabbi,milletin bahsettiği aksakallı dede buralardaysa lütfen onu buraya gönder çok zor durumdayım ''ulen saldıran köpek görünce edilen dua hangisiydi yaaaa,yarabbi napıcam benşimdi'' diyerekten motoru durdurdum.

Motordan sola doğru indim köpekleri sağıma aldım,motoru durdurmadım çalışır vaziyette bıraktım ve yan ayakçığı açtım.Köpeklerlearamda duvar olarak motoru tuttum ve yerden,rahat atabileceğim 2 tane taş aldım.Sol elimle aragazı veriyorum diğeriyle taş atargibi yapıyorum,bu yaptığım hareket köpekleri ahada delirtti.Ullleeyyyynnnn,heyyyyy,laayyynnn lan kimse yokmu,hoşşştt hooooooooooşştt diye bağırırken,nasıl olduysa köpekler birden susutular ve geri çekildiler.Bende ''bulucam sizi olum,bulucam diyerek,seri bir şekilde...''Siz kimle uğraştığınızı henüz bilmiyorsunuz,dua edin oruçluyum,yoksa işiniz yaştı gibisinden kafamı sallıyarak uzadım...''

Motoru,deriiinnn ve uzun bir patiyle,tozu dumana katarak 1/2/3/4.vitese kadar nasıl çıktığımı hatırlamıyorum.Resmen dizimin bağı çözüldü...
Haftaya metal boncuk atan bir tabancayla ve bol miktarda,torpille olay yerine geri gidicem:pl: Şaka yapıyorum,oraya geri tabiki dönmicem:queen:

Tekeriniz düz basın:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Kardeş, unutulmaz bir macera yaşamışsın.. Köpek konusunda tecrübelendin

ve şerbetlendin artık.. Bundan sonrası hava civa..:thumright:cyclopsan

Senin'de tekerin düz bassın..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Kardeş, unutulmaz bir macera yaşamışsın.. Köpek konusunda tecrübelendin

ve şerbetlendin artık.. Bundan sonrası hava civa..:thumright:cyclopsan

Bana daha öncede köpek saldırmıştı,fakat hiç bukadar korkmadım,heralde köpekler 3 tane olunca iş değişiyor:mrgreen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
82
Merhaba...

22/08/2010 pazar günü saat 17:30'da iftara kadar vakit geçimek için ''planlamadan 171km'lik''bir gezi yaptım.Geziden büyük keyif aldım ol viraj ve kontranın keyiflerine vardım diyebilirim.

Fakat dönüş yolunda daha önceden duyduğum ''köpekli bağları''adında bir yer duymuştum.Ulen dedim şuraya bigidim bakim nasıl biryer? diyerek dönüş yolumun kesiştiği paraleline doğru bir ''u'' çizerek ''köpekli bağlar^''nın yolunu tuttum.Yol süper dalışlı,çıkışlı dalarkende çıkarkende virajlı:) eee birazcıkta kumlu.Virajları alırken ''40/50''km arasında yerdeki ince kumların üstünde arka tekerimin viraj çıkışlarında gazı açtığımda,hafif savrulması:cherry:bende adrenalin patlaması yapıyor...duki...

Oda neeee.''hevvvv,hev,hevv''diye yavru bir köpek sesi duydum sanki.Sağıma baktım siyahlı beyazlı minicik bir ''kerata köpek'':mrgreen:Yesinler seni,amaninde amanin diye içimden geçiriyordum ve baslı bir şekilde ''hoovvv,hov,hovv,hovda,hovvvv''türünden 2 bilemedin 3 köpek sesi duydum,fakat herhalde başka bağ evlerine ait ve bağlı köpekledir diye düşünüyordum..kiii,yanılmışım...:pale:

Arkadaş bu yavru köpeğin havladığı bağ evinin duvarının bittiği yerden ''hey maşallah'' at gibi 3 tane köpek peydahlandı.İçimden şimdi ayvayı yedik dedim.Köpekler dli gibi ''sanki verdiğim çek karşılıksız çıkmış alacaklı gibi''dört nala üstüme doğru geliyorlar,istifimi hiç bozmadım ve devam ettim,tabi hızımı biraz düşürdüm.

Ulen it oğlu itler hem havlıyor hem yaklaşıyor hemde ısırmak için hamle yapıyorlardı ''YUSUF,YUSUF,YUSUF'' yarabbi,milletin bahsettiği aksakallı dede buralardaysa lütfen onu buraya gönder çok zor durumdayım ''ulen saldıran köpek görünce edilen dua hangisiydi yaaaa,yarabbi napıcam benşimdi'' diyerekten motoru durdurdum.

Motordan sola doğru indim köpekleri sağıma aldım,motoru durdurmadım çalışır vaziyette bıraktım ve yan ayakçığı açtım.Köpeklerlearamda duvar olarak motoru tuttum ve yerden,rahat atabileceğim 2 tane taş aldım.Sol elimle aragazı veriyorum diğeriyle taş atargibi yapıyorum,bu yaptığım hareket köpekleri ahada delirtti.Ullleeyyyynnnn,heyyyyy,laayyynnn lan kimse yokmu,hoşşştt hooooooooooşştt diye bağırırken,nasıl olduysa köpekler birden susutular ve geri çekildiler.Bende ''bulucam sizi olum,bulucam diyerek,seri bir şekilde...''Siz kimle uğraştığınızı henüz bilmiyorsunuz,dua edin oruçluyum,yoksa işiniz yaştı gibisinden kafamı sallıyarak uzadım...''

Motoru,deriiinnn ve uzun bir patiyle,tozu dumana katarak 1/2/3/4.vitese kadar nasıl çıktığımı hatırlamıyorum.Resmen dizimin bağı çözüldü...
Haftaya metal boncuk atan bir tabancayla ve bol miktarda,torpille olay yerine geri gidicem:pl: Şaka yapıyorum,oraya geri tabiki dönmicem:queen:

Tekeriniz düz basın:rendeer:
hahaha :mrgreen: olaydan çok anlatım tarzını beğendim çok güzel anlatmışsınız tebrikler ve geçmiş olsun :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ben köpek maceralarımı anlatsam roman olur.aklıma gelince bile ayaklarımın bağı çözülüyor...senin macera da güzel ama birinde bizi 3 saat rehin tutan o eşek kadar itlerin yanında 1 metre kar içinde geçirdiğimiz o titrek 3 saat.sıkıysa kımılda..ciddi söylüüyorum kımıldatmadılar bile..saate bir de nöbet değiştirdi itler..tamam dedik burada bunlar bizi yer sonrada kemiklerimizi defnetmek için toplarlar diye düşündük..nefret ederim o itlerden....ne ak sakallı ne dua aklımıza
bile gelmemişti:queen::queen:

coq neden biz köpekçe öğrenelim yaw..onlar insanca öğrense olmamı??eğitim onlarada şart değilmi??:)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Köpek ne diyor?

Sen ne diyorsun?





Anlasamazsiniz tabi.
Ne demisler?
Bir lisan bir insan, iki lisan, iki insan.:bounce:

Köpek görünce havvv havv diye bagiracaksin.
Ne anlasin o hoosttan layyn dan?:p

İlkay abi sen nedilinden bahsediyorsun,ben o anda konuşmayı bile unuttum:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:48 ----------

hahaha :mrgreen: olaydan çok anlatım tarzını beğendim çok güzel anlatmışsınız tebrikler ve geçmiş olsun :)

Darısı senin başına:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:50 ----------

ben köpek maceralarımı anlatsam roman olur.aklıma gelince bile ayaklarımın bağı çözülüyor...senin macera da güzel ama birinde bizi 3 saat rehin tutan o eşek kadar itlerin yanında 1 metre kar içinde geçirdiğimiz o titrek 3 saat.sıkıysa kımılda..ciddi söylüüyorum kımıldatmadılar bile..saate bir de nöbet değiştirdi itler..tamam dedik burada bunlar bizi yer sonrada kemiklerimizi defnetmek için toplarlar diye düşündük..nefret ederim o itlerden....ne ak sakallı ne dua aklımıza
bile gelmemişti:queen::queen:

coq neden biz köpekçe öğrenelim yaw..onlar insanca öğrense olmamı??eğitim onlarada şart değilmi??:)


Samet abi sizinki daha berbat bir durum:pale:sizede geçmiş olsun:rendeer:

:cherry::cherry:İnsan çok pis tırsıyo dimi:cherry:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
aga böyle durumlarda ütüyü arıyor insan :)
de haydi geçmiş olsun, yeni macerolarda görüşmek üzere :rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
82
Darısı senin başına:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:50 ----------




tesekkürler ben almayayım diyecegim ama burda köpek cok yarın motorum geldiginde bizde bir kovalamacaya baslayacagız gibi :mrgreen:
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
aynı olay arabadayken olmuştu
araba hızlanıyor köpekler koşuyor sanki bir yarış
bir köpek arka cama yanıma kadar yaklaştı, camı açsam içeri dalacak nerdeyse
sonra 10 dk gibi bir müddetin sonunda yoruldular herhalde bıraktılar koşmayı
şimdi sorum şu acaba böyle bir durumda gaza yüklenip kaçmak mı yoksa usulünce durup beklemek mi akıllıca olur?
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
birisinden duymuştum , köpek dönen tekerleğe havlayıp ısırmak istermiş . nedendir bilmem böyle bir durum traktör kullanırken başıma geldi .hayvan ön tekerleği ısırıp ısırıp duruyordu ,kafası ezilecek diye de üzülüyordum . traktörü durdurunca susuyorlar , hareket edincede aynı şey devam ediyordu . ama seninki gibi bir durumda hiç kalmamıştım . korkunu az çok tahmin etmeye çalışıyorum .geçmiş olsun ........
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
geçmiş olsun,fazla merak cildi bozar diye boşuna dememişler :p sen köpekleri ziyarete gidiyorsun elin boş :) insan giderken kasaptan biraz kemik alır onlara yolda hediye verirdin bak kemikleri görünce sana sataşıyorlarmı :p denenmiş tecrübe ıssız yollarda yanınızda biraz erzak olsun sağa sola dagıtmaya :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
şimdi sorum şu acaba böyle bir durumda gaza yüklenip kaçmak mı yoksa usulünce durup beklemek mi akıllıca olur?

Biz iki uç ay once arkadaslarla bunun denemesini yaptik.
Biz topuklama taraftariydik.
Onlarsa durup beklemenin daha akillica oldugunu savunup durdular.

Testin sonucunu geldiklerinde yazarim.:p
Yani henuz umudumuzu kaybetmedik, mutlaka doneceklerdir.:sunny:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Samet abi sizinki daha berbat bir durum:pale:sizede geçmiş olsun:rendeer:

:cherry::cherry:İnsan çok pis tırsıyo dimi:cherry:[/QUOTE]


bu sadece bi tanesi...dedim ya roman olur diye..birinde de baraj yolunda arabayla giderken arkama takıldı gerizekalılar...tamponu ısıracaklar.motosiklet olmadığı için rahattım.biraz hızlandım burunları değecek neredeyse...bir sert fren..çat çut.küütt.ıyykk vııyykk gıııyyk filan.salakların hepsi tampona yapıştılar.bi dahada onları araç kovalarken gören olmamış:queen:


coq, arkadaşların yanlarına uydudan takip cihazı filan verseydiniz bu kadar beklemezdiniz...telefon dediğinin şarjı tam olmadık zamanlarda bitiyor:queen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yahu okudukca gülesim geliyor...
Bizim burada köpeklerle basimiz belada degilya tabiki gülerim... :cherry:

Ama sizleride anlamiyor degilim yani...
Türkiyedeyken sadece birkere Lüleburgaz icerisinde önüme köpek ciktiydi..
Ona carpmamak icin güzel bir fren yaptiydim gece yarisi...
Yolda kimse yok.. Sadece köpek ve ben..
Arka tekerim sag sol yapiyordu... :cherry:
Demekki süratliymisim.. :pr::pr:

Köylerede gittim ama hicbir köpek bana saldirmadi..
Saldirsaydilar ne halt islerdim onuda bilmiyorum..

Hic tecrübe yok baba
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Yahu okudukca gülesim geliyor...
Bizim burada köpeklerle basimiz belada degilya tabiki gülerim... :cherry:

Ama sizleride anlamiyor degilim yani...
Türkiyedeyken sadece birkere Lüleburgaz icerisinde önüme köpek ciktiydi..
Ona carpmamak icin güzel bir fren yaptiydim gece yarisi...
Yolda kimse yok.. Sadece köpek ve ben..
Arka tekerim sag sol yapiyordu... :cherry:
Demekki süratliymisim.. :pr::pr:

Köylerede gittim ama hicbir köpek bana saldirmadi..
Saldirsaydilar ne halt islerdim onuda bilmiyorum..

Hic tecrübe yok baba

vicdansız sizin hükümet babo.
yola atlayan köpeği alenktrikli sandalyeye oturtuyolardır.

aksiyon adrenalin burda :queen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
aksiyon adrenalin burda :queen:

Bu kesin Fatih... :p
Hersey var yurdumda...

Simdi su aklima geldi.. :queen::queen::queen:
Babaeskide yoldayim...
Yani süratim yavas...
Cidden yavas...
Bir bayan var yolun kenarinda..
Farkindayim yolun karsisina gecmek istiyor..
Yaya gecidi falan yok ama..
ben yinede frenlemeye hazirim..
Kadina cok az mesafe kala kadin yola zipladi...
Bende durdum haliylen...
Kadinin bana dedigi ney biliyormusun?
Tamam tamam ben seni gördüm
Yahu beni gördüysen hic inme yola.. :pr:
Beni farkettigini bana belli et be kadin..
Tarladami yürüyorsun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst