Kuba Kuba KH125-12D Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
bu modelin göstergeler digital sanırsam.. birde 150 cc'lik ve 125 lik olarak iki motor seçeneği var aynı kasanın ama hangisini alsak daha iyi olur. 150'lik olan piyasadaki birçok motor ile aynı ama bu 125 daha önce başka çinli üzerinde görmedim açıkcası. Alınırsa 125'lik mi almak lazım arkadaşlar yoksa 150'lik olandanmı?
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Nee motormuş be bunları hep okuması yazması olmayanlar mı almış 2 satır bilgi edinemiyoruz yahu. Bayilerinde de iş yok 2 tane resim çekip koyduramamışlar internete.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Nee motormuş be bunları hep okuması yazması olmayanlar mı almış 2 satır bilgi edinemiyoruz yahu. Bayilerinde de iş yok 2 tane resim çekip koyduramamışlar internete.

Ağzımdan cümlelerimi çekip aldın arkadaşım. canın sağolsun.. Ne motormuş bee bayiye gidersin iki üç tane 100'lük cup bir iki tane scooter.katalogtan olayı çözmeye çelış. Bu motorun hala üzerine binebilmiş sağını solunu inceleyebilmiş değilim çıldırmak üzereyim..
 
Katılım
17 Mar 2010
Mesajlar
10
bu motoru kullanan arkadaş yok mu ? yorum yazıverse de bilgilensek..ben kuba nın 100 lük cup modelini kullanıyorum.bu model nasıl acaba..
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Eyvallah sayın HTMetin, ben bayiye gittim burda 2.800 diyorlar, kredi kartına 12 taksitte yapıyorlar. Ama canlısını göremedik. Kullanmak neyse ama binip de 5-6 bin km yapan biriyle konuşsak belki o bile yeterdi. Bayi bunlardan 2 tane satığını söyledi. 1 tanesi kaza yapmış sürat denemesi yaparken; diğeri köyden biriymiş ama tanıştırılmak için ısrar etmedim...
Motor yandan ve önden yakışıklı duruyor ama sadece 2 rengi var kırmızı ve siyah. Panelde LCD panel var saat ve benzin göstergesi olsa gerek. Kafa 2009 yuvarlak far. Arka amörtisörler Kanuni Windy nin eski 125 liğine tıpatıp benziyor. Şase yandan yamahayı andırıyor. parça konusunda bir sıkıntı olmaz sanıyorum ama servis olayı zayıf gibi geldi. Aynı zamanda kanuni de satmaktalar. Satılık 2. ellere baktığımızda belki de motorun yeni olmasındandır km leri hep düşük olması insanı huylandırıyor. Acaba kullanışsız bulup da mı satıyorlar diyor insan. Ama yok kullananlar memnun ise yamahaya 1.5 lira fazladan vermeyelim, o da her sene parçalar değişerek geliyor, getiren grup bırakmış çoktan. Diğer taraftan KUBA da işbirliği yapıldığı söylenen Honda Wuyang şirketi sadece elektrikli motosiklet ve jeneratör yapıyor benim internet sitelerinden anladığım kadarıyla.
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Arkadaşlar Kuba'nın alınacaksa bı modeli alınmalıdır diye düşünüyorum. Dün bir arkadaşım almış bundan. Diğer arkadaşımda da 150liği vardı. 125lik vibrasyon yok denecek kadar az. Göstergeleri vs. daha yakışıklı. Diğerinde titreşim var gibi geldi. arasında 150 tl fiyat farkı var. Eğer bu modeli alacak arkadaş varsa gönül rahatlığı ile alabilir. Motorun silindir bloğuna kocaman JAPAN yazmışlar... bence değil.. ama çok gelişmiş bir çinli diyebiliriz. 2 kişi 120 yaptım motorla. Bana hızlanması vs. TVS apache'yi andırdı sanki. Tabi ona kafa tutamaz. Yüksek devirde TVS'de vibrasyon nasılsa bunda da o şekilde. Fiyatına göre iyi bir motor diyebilirim..
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
19
arkadaslarım ben 6 ay falan oldu bu motoru alalı 4000 km yaptım..motorda sorun yaşamadım hiç sadece ufak tefek seyler..gayet memnunum titreşim konusuna gelınce küçük viteslerde yuksek dewırde oluyo birz ama 5nci vites son gazda yani 115-120km/h yaparkn hiç titreşim yok sadece 2-3 viteslerde cok yuksek dewirlerde oluyo biraz...yakıt konusunda mükemmel bazen 5 liralık koyuyuorm benzın ne zaman aldıgımı unutuorum dewamlı ustunde olmama ragmen :cat: sorularınız warsa sorabilirsiniz motor hakkında..ben motoru plaka-sigorta dahil 12 taksitle 3200e aldım...saygılar...
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Babaeskili arkadaş, Tecolife, motor virajlarda nasıl, rüzgarda savruluyor mu? Gösterge panosundaki digital zımbırtı ne gösteriyor? 5 liradan 5 liraya aşağı yukarı kaç km yapmış oluyorsun? Senden başka kimse yok buralarda bilgi alabileceğimiz. Motor almak isteyen ya da scooterdan senin motora geçmek isteyen arkadaşlara biraz daha yardımcı olmaya çalışalım. Basit dediğin sorunlar nelerdir? Ne parçalar değiştirdiler? Uzun yola vurdun mu motoru? Aynı veya başka sınıftan değişik motor kullandın mı? Kullandıysan mukayese yoluyla da anlatabilirsin.

Bu gün bir arkadaş daha sanki burda yazdıklarımı okumuş, naaber nassın faslından sonra kubayı öve öve bitiremedi. Kafa kaldırıyormuş falan. Halen bahsettiği sahibini göremedim. Büyük ihtimal 125 12D yi diyor. Buralarda yakalayabilirsem resimlerini de çekip koyacağım.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
72
bu motorla ilgili ne kanıya vardınız arkadaşlar.

o kadar okudum herkes başka bişi demiş.

2. el apache yerine sıfır bu alınır mı?

birde bugün mağazaya gittim. kuba 100luk cup'lar litreye 65 gidiyor dedi.

doğru mudur? gerçekten o kadar gider mi?
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Kimisi var kimisi yok diyor. Motordaki titreşimi görmek için üç ayağa alın, motoru çalıştırın (boşta), selenin üzerine içi su dolu plastik bardak koyun ve gaza yüklenin.. Gaz verdiğinizde bardak hala oturak üzerinde duruyorsa titreşim yok denir. Camiada bilinen en düşük vibrasyonlu motor Honda nın efsane CB 750 sidir. Ferrari kükremesine sahip bu dört silindirli bebekte titreşim silindirlerin uyum içerisinde ve birbirlerine karşıt çalışmaları ile en aza indirilmiştir. (ilk çıkışı 1969, aynı zamanda disk frenin ilk kullanıldığı motor da budur, devrim yaratmıştır). Tabi biz 125 lik aleti 750 lik bu koca bebekle karşılaştıracak değiliz ama bir aralar 750x ve 750p modellerinin bizde de polis motoru olarak kullanıldığını söylemeden geçemeyeceğim
Benim sorduğum, deneyen arkadaş, bugün titreşimin yamaha kadar olmadığını hatta hiç hissetmediğini söyledi. havalar biraz serinlesin, alınca bir bardak su koyucaz üstüne.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------

bu motorla ilgili ne kanıya vardınız arkadaşlar.

o kadar okudum herkes başka bişi demiş.

2. el apache yerine sıfır bu alınır mı?

birde bugün mağazaya gittim. kuba 100luk cup'lar litreye 65 gidiyor dedi.

doğru mudur? gerçekten o kadar gider mi?

100 km de 1.53 Lt yakıyor yani. Bu günkü rakamla 10 liralık benzinle (2.75 Lt) 180 Km eder. Sakin sakin gidersen 200 km bile yaptığını görebilirsin. 100cc motor için normali de bu zaten. Ben 150 cc scooterla biraz da deli kullandığımdan bunun 2 misli yakıyor. 10 Tl lik benzinle 65-80 km yani. Şehirlererası yolda basmadan olmuyor. Şehiriçinde biraz daha az yakar.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
72
Kimisi var kimisi yok diyor. Motordaki titreşimi görmek için üç ayağa alın, motoru çalıştırın (boşta), selenin üzerine içi su dolu plastik bardak koyun ve gaza yüklenin.. Gaz verdiğinizde bardak hala oturak üzerinde duruyorsa titreşim yok denir. Camiada bilinen en düşük vibrasyonlu motor Honda nın efsane CB 750 sidir. Ferrari kükremesine sahip bu dört silindirli bebekte titreşim silindirlerin uyum içerisinde ve birbirlerine karşıt çalışmaları ile en aza indirilmiştir. (ilk çıkışı 1969, aynı zamanda disk frenin ilk kullanıldığı motor da budur, devrim yaratmıştır). Tabi biz 125 lik aleti 750 lik bu koca bebekle karşılaştıracak değiliz ama bir aralar 750x ve 750p modellerinin bizde de polis motoru olarak kullanıldığını söylemeden geçemeyeceğim
Benim sorduğum, deneyen arkadaş, bugün titreşimin yamaha kadar olmadığını hatta hiç hissetmediğini söyledi. havalar biraz serinlesin, alınca bir bardak su koyucaz üstüne.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------



100 km de 1.53 Lt yakıyor yani. Bu günkü rakamla 10 liralık benzinle (2.75 Lt) 180 Km eder. Sakin sakin gidersen 200 km bile yaptığını görebilirsin. 100cc motor için normali de bu zaten. Ben 150 cc scooterla biraz da deli kullandığımdan bunun 2 misli yakıyor. 10 Tl lik benzinle 65-80 km yani. Şehirlererası yolda basmadan olmuyor. Şehiriçinde biraz daha az yakar.

hocam benim amacım günlük en fazla 10 km yol gitmek.
hız tutkum falan yok.
uzun yolculuk çok nadir olur.
amacım okula gidip gelmek ve haftasonları gezmek.
yakıt tasarrufu ve dayanıklılık açısından nasıldır bu?
çok kere yazdım bunu belki sıkılanda olmuştur.
ama titiz davranmak istiyorum.
almışken ii birşey olmalı diye bu kadar çok araştırıyorum.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
sen sanırım bunu soruyorsun:


kb100-6.jpg


Bunlar arasında çok büyük fark yok. 90-100 cc sınıfında en ekonomik motor bunlar. Çok yaygın olarak kullanılıyor ama marka için bir şey tavsiye edemem kubalar daha yeni sayılır piyasada. Düzgün kullanıp bakımı aksatmayanlar için yolda bırakmayacak bir tiptir. Arkadaşta mondial vardı. Baya dingildiyordu ama işyerine 3 dakkada gidince ben de scooter aldım. Araya malzeme koyarsın dediler, aldırdılar. Aman aman hamallık yapmadı hiç motor, işlerin seyri değişti ama marketten gelirken çok kolay oluyor. senin beğendiğin de aşağı yukarı aynı. Hepsi toplama ve değişen sadece plastik kısımları.

Bu satan arkadaş bak baya doğru yazmış. Servise çok taşındığım için doğru söylediğini onaylarım. Başka marka ama dediğim gibi aynılar esasta.

30744474n2b.jpg


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-100-ukh-masrafsiz-vergisiz-az-yakip-cok-kacan-kucuk-kros-30744474/detay

Okula, işe, markete gidip gelmek için en iyi seçim bunlar olsa gerek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst