hyosung gt 250r

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motorun yağ filtresini değiştirirken farkettimki sarı sarı şeyler toplamış bayağı bi.neyse motorcuya götüreyim dedim yolda kaldı.tak tuk ses geldi stop etti.çalıştırıyorum takır takır ses gelio duruo.sorun nedir acaba.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
bilki motoron son demlerini yaşıyoooo bir arkadaştada aynı sorun vardı yağ filtresi sarı çapak tozlarıyla dolmuştu motor ustası olur öyle deyip geçiştirdiki iki gün sonra piston krank dağıldı totalde 2500 tl ye yakın masrafff bence o şekilde binme motora direk bir ustaya götür....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 ----------

tak tuk sesler geldiğine göre geç kalmışta olabilirsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilki motoron son demlerini yaşıyoooo bir arkadaştada aynı sorun vardı yağ filtresi sarı çapak tozlarıyla dolmuştu motor ustası olur öyle deyip geçiştirdiki iki gün sonra piston krank dağıldı totalde 2500 tl ye yakın masrafff bence o şekilde binme motora direk bir ustaya götür....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 ----------

tak tuk sesler geldiğine göre geç kalmışta olabilirsin.

deme hocam ya
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
ama yinede iyi bir ustaya götür bence daha ucuzada çıkartabilirsin hasarlı parçalara bağlı çünkü bizimkinde komple krank piston ... vs değiştiydi... sadece krank 600 tl gibi fiyatlara satılıyo
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
88
yanlız bi notta düşeyim yüksek devirde değildi motor 90 ile fln gidiodu büyük ihtimal tekleme yaptı sonra durdu. çalıştırdık 10mt gitti tekrar durdu
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sanırsam biraz karamsar olacağım..o sarı tozlaR büyük ihtimal piston yataklarının asınmasıyla olusan tozlar... ve büyük ihtimal motorun yatak ve krank ile problem yaşayacaksın.ç.. motoru yarılacak ve bakılacak... ve motor hazır açılmışken piston silindir de değişimi yAapılacak.. arkadaşlar bu motoralara yağsız binmeyin ve yaz kış ilk çalışmlarada en az 2 dakika rolantide çalıştırım.. yoksa o sarı yataklar aşınmaya uğruyor.... bu arada yağsız binmeyin sözünden anlatmöak istediğim şu... bu motorlar sık yağ değişimi severler.. duruma göre 1000 veye en fazla 1500 km de bir değiştirin.. motor ömrünüz uzar.. birde her yağ değişiminde filtre değişimi lütfen...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar motorun yataklarının sarı olması yada olmaması bu sorun değil..sorun her soğuk çalışan motorun ilk 5 dakikası::

ve bu hyosung uzun yıllar suzıkiye motor ve yedek parça üretmiş bir firma.. kaliteden ödün vermiyor fakat kullanıcı hatası yüzünden sorun yaşanıyor...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
yağsız her motor iflas eder. bir + bir = 2 gibi dir bu.
Motor un bir suçu yok. İflasın eşiğine getiren tetikleyici unsur önemli.
Ümet abi diye biri var. Mondial ile Türkiye turu atmış komple. Yağ , vs. önemli.
Selamlar
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
kalitesiz demedim ve ayrıca naked modeli benim en çok sevdiğim modeldir yalnızca piyasada yeniism yapmışken arıza şikayetlerin çoğalması için dedim kalite olayını..

Dikkat ederseniz arıza şikayetleri Racing'lerde daha fazla.Bunun birçok sebebi var tahmin edeceğiniz üzere.Motor-Mekanik'ten bir gram anlamayan(Sözüm meclisten dışarı)adamlar alıyor,sonra anasını belliyor motorun.Ne oldu,yatak sardı.Sarar tabi,herşeyin usulü,yolu,yordamı var.Adamlar 250cc motosikletle son hız tartışıyor;150cc'lerin son hızını tartışanları konuşmak bile istemiyorum.Hadi tartışın neyse de zorluyorlar ufacık motorları.Sonra kucaklıyorlar bir güzel.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Dikkat ederseniz arıza şikayetleri Racing'lerde daha fazla.Bunun birçok sebebi var tahmin edeceğiniz üzere.Motor-Mekanik'ten bir gram anlamayan(Sözüm meclisten dışarı)adamlar alıyor,sonra anasını belliyor motorun.Ne oldu,yatak sardı.Sarar tabi,herşeyin usulü,yolu,yordamı var.Adamlar 250cc motosikletle son hız tartışıyor;150cc'lerin son hızını tartışanları konuşmak bile istemiyorum.Hadi tartışın neyse de zorluyorlar ufacık motorları.Sonra kucaklıyorlar bir güzel.

her şey bilinçli kullanıcıda biter... dediklerinde haklısın... motoru tanımalı bilmeli ve dinlemelisin.. o her şeyi kullanıcının kulağına fısıldar.. sen o fısıltıyı duymalısın..
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
88
arkadaşlar sorun krankmış. krank kolları aşırı inceymiş ya 125 lik gibiymiş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:03 ----------

big_16438241bz2.jpg


bu parça kırılmış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst