motosikletimde derin çizik var nasıl kaybederim

Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
15
motosikletimle okula gidip geliyordum okulda çizmişler bir de arkadaşıma verdim :pr: kaza yapmış bu çizikleri nasıl kaybederim

bilgi verirseniz teşekkür ederim saygılar

not:motosiklet keeway arn125 plastik kaporta
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
4
cizik olan yere pasta cila uygulaması dene derin oldugu icin belki kaybetmeyebilir ama oraya xdreamx'ın dedıgı gıbı bı stıcker yapıstırırsan güzel olabilir:)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Sticker izi kaybettirecektir.
Ancak izin ebatları ve gidiş yönü sticker ile halledilebilecek tarzda mı ?
Motorda sticker istemiyorsan. Arkadaşın paralı biri ise götür boyacıya boyattır derim.
Emanete gözü gibi bakmasını öğrensin derim.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
100
Zimpara vuracan, kalin zimparayla basla inceye dogru. Sonra kitabina gore boyiycan, parlatcan. Ben sanayiye gotur derim. Daha dun bi R6'in granajlarini yaptim 4 gunumu aldi spray kutulariyla yapmam, kurumasi, parlatmasi felan.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
28
motosikletimle okula gidip geliyordum okulda çizmişler bir de arkadaşıma verdim :pr: kaza yapmış bu çizikleri nasıl kaybederim

bilgi verirseniz teşekkür ederim saygılar

not:motosiklet keeway arn125 plastik kaporta

Ya bi malzeme vardı böle ne kadar derin olursa olsun ne olursa olsun eski haline fln döndürüyordu tabiki o motorun renginde bir malzeme seçiyorsun sonra hiç belli etmiyor eski halini alıyor oraya sürdüğünde..
Dur yabancı kanallarda çıkarsa sana adını söyliyim internetten sipariş vermeyi denyebilirsin..
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
Ya bi malzeme vardı böle ne kadar derin olursa olsun ne olursa olsun eski haline fln döndürüyordu tabiki o motorun renginde bir malzeme seçiyorsun sonra hiç belli etmiyor eski halini alıyor oraya sürdüğünde..
Dur yabancı kanallarda çıkarsa sana adını söyliyim internetten sipariş vermeyi denyebilirsin..

kesinlikle işe yaramıyor:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst