Sofuoğlu: Yarış zor geçecek

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Dünya Supersport Şampiyonası'nda sezonun 10. ayak yarışı için İngiltere'ye gitti. İngiltere'deki Silverstone Pisti'nde hafta sonu koşulacak yarış için bu ülkeye giden Sofuoğlu, hareketinde önce yaptığı açıklamada, genel klasmanda 183 puanla ilk sırada yer aldığını anımsatarak, avantajı korumak istediğini söyledi.

Silverstone Pisti'nde 3 sezondur yarış yapıldığını dile getiren Sofuoğlu, şunları kaydetti: "Sezonun sonuna doğru yaklaşıyoruz. Son 4 yarışımız kaldı. İngiltere yarışı, tatil öncesi son koşumuz olacak. Daha sonra 35 günlük tatile gireceğiz. Tatile lider olarak girmek istiyorum. Ayrıca İngiltere, en önemli rakibim Eugene Laverty'nin evidir. Laverty, pistte test sürüşleri yaptı. Şu an benden daha şanslı gözüküyor. Laverty'nin ülkesindeki yarış benim için zor geçecek. Yarışı Laverty ve Joan Loscorz'un önünde bitirmek istiyorum."

Sezonun 10. ayak yarışı 1 Ağustos'ta TSİ 14.30'da koşulacak.

Kaynak:NTV Spor
 

Ekli dosyalar

  • untitled.jpg
    untitled.jpg
    20.5 KB · Görüntüleme: 14,746
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Deplasmanda başarılar kenan..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kenan çok çok az bir farkla 2. oldu sıralama seansında. Yalnız bir düzeltme yapalım, yarış Türkiye saatiyle 15.30'da. Eurosport 1 naklen veriyor.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Yarış başladığında ilk virajda kötü bir kaza meydana geldi. Kenan aradan sıyrılarak devam etmeyi başardı, ancak düşen iki sürücünün durumu kötü olduğu için yarış kırmızı bayrak ile durduruldu.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Restart için start- finish düzlüğünde yerini aldı sürücüler. Kenan' ın favori olduğunu söyleyebilirim. Düşen sürücülerin yarışa dönmesi beklenmiyor. Grid alanında herhangi bir hareket yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 ----------

Yarış başladı, yine bir kaza oldu ancak ciddi bir durum yok, yarış devam edecek, Kenan şimdilik dördüncü sırada.
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
kenan mükemmel bi performansla 5. likten şuan da 1.liğe yükselmiş durumda.. 4 tur kaldı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:33 ----------

:S :pr: 4 viraj kala anlamsız bi şekilde 1.liği teslim etti kenan ama buda iyidir, sağlık olsun...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Finişe 1 km kala birinciliği kaptırdı,ikinci oldu 0,0222 farkla.
 
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
149
Allaha şükür kazada kenan'a bir şey olmadı .Süper gene 2 cilik. 3 puan kaybetti ama olsun can sağlığı Yürü be kenan bee :D
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Laverty ve Lascorz ne durumda?

YAnılmıyorsam Laverty' nin omuzu çıkmış diğeri sıyrıklarla atlatmış.

"Birincilik iyidir, ama ikincilik de iyidir"
Alıntıdır.. (Serdar Bilgili Beşiktaş başkanıyken liderliği Fenerbahçe' ye verdiğinde söylemişti.)
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
Laverty düşmedi, yarışı da kazandı. Lascorz'un aldığı hasar konusuda rivayetler muhtelif. Bir İspanyol sitesi üç kaburgasının kırıldığını, omzunun ve bir parmağının zedelendiğini söylüyor.

Lascorz'u düşüren Laverty. İkinci dönemeçte epey sağdayken pistin solundaki Lascorz'a doğru çaprazlamasına açıldı. Yanal hızı çok fazlaydı. Arka tekeri Lascorz'un ön tekerine denk geldi, adamı tırpan gibi biçti.

Aslında Lascorz'un yerle ilk teması şiddetli değildi. Asfaltta sakin sakin kayıyordu. Hatta kafayı dikmiş, nerede duracağına bakıyordu... Tamburini üstünden geçene kadar.

http://www.youtube.com/watch?v=M625RkXQKwY
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Laverty düşmedi, yarışı da kazandı. Lascorz'un aldığı hasar konusuda rivayetler muhtelif. Bir İspanyol sitesi üç kaburgasının kırıldığını, omzunun ve bir parmağının zedelendiğini söylüyor.

Lascorz'u düşüren Laverty. İkinci dönemeçte epey sağdayken pistin solundaki Lascorz'a doğru çaprazlamasına açıldı. Yanal hızı çok fazlaydı. Arka tekeri Lascorz'un ön tekerine denk geldi, adamı tırpan gibi biçti.

Aslında Lascorz'un yerle ilk teması şiddetli değildi. Asfaltta sakin sakin kayıyordu. Hatta kafayı dikmiş, nerede duracağına bakıyordu... Tamburini üstünden geçene kadar.

http://www.youtube.com/watch?v=M625RkXQKwY

Haklısınız, yanılttığım için özür dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst