27/07/2010 uzun zaman oldu görüşemedik buluşması resimler,duygu ve düşünceler

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
katılan tüm dostlara teşekkürler
güzel bi akşamdı uzun zamandır buluşmamıştık süper oldu kanaatindeyim:cat:

inşallah yeni organizasyonlarda buluşmak üzere
mekan acaip sıcaktı ama heee :)
























 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
22 Şub 2010
Mesajlar
6
kazmaa bi arkadaşım yüzünden katılamadım. tanışmak isterdim. çok üzgünüm :pr:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
katılan tüm dostlara teşekkürler
güzel bi akşamdı uzun zamandır buluşmamıştık süper oldu kanaatindeyim:cat:

inşallah yeni organizasyonlarda buluşmak üzere
mekan acaip sıcaktı ama heee :)

hepimizi uzun bir aradan sonra bir araya topladığın için teşekkürler...
hala yanıyorum söndürün beni...:queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hani resimleriniz yokmu
varda yüklemelerini bekliyoruz:p
kazmaa bi arkadaşım yüzünden katılamadım. tanışmak isterdim. çok üzgünüm :pr:
sen bakırköydeymişin benim dükkana gelirsin tanışırız:queen:
hepimizi uzun bir aradan sonra bir araya topladığın için teşekkürler...
hala yanıyorum söndürün beni...:queen:

rica ederim hasanım ni demek :rendeer:
sen soğuk duş al bence :queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Basligin duygular ve dusunceler kismi guzel de, resimler kisminda sanki biraz problem var gibi.:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Basligin duygular ve dusunceler kismi guzel de, resimler kisminda sanki biraz problem var gibi.:p

Sen geliyodun hani ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------

Ha bide 3 çay 1 limonata için 40 lira ödememe sebep olan herkeze binlercekez teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Fotografları ilk mesaja ekledim. Katılan herkese teşekkürler yeniden toplanmak güzel.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Referandumdaki tavrimizi net belirten bir fotograf olmus gibi bu.:cherry:

resim061.jpg


Derhal bilboardlara falan asilsin.:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Alper'e bu tarz bir buluşmaya ön ayak olduğu için teşekkür ederiz.
Uzun bir zamanın ardından Tophane'de buluşmak, özellikle son zamanlarda aktivitelere katılma şansı bulamayan arkadaşlarımızla hasret gidermek çok güzeldi.

Bazı arkadaşlarla uzun uzadıya sohbet etme imkanı bulamadan erken bir saatte kalkmak zorunda kaldık. Bu yüzden özür diliyoruz. Saygılar...
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Sorularımızla Terör ün resmen beynini yedik, sıkılmadan bütün sorularımız yanıtladığı için teşekkür ederim.Karşımda oturan arkadaşımın ismini unuttum kusura bakmasın isim hafızam sıfır.Terör ün nick ini unutmak mümkün değil :) Böyle bir buluşma gerçekleştirdiğin için teşekkür ederim Alper.Tanışıp konuşamadığım bir çok arkadaş oldu bir daha ki sefere görüşmek ve tanışmak üzere....
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz gelemesek de motorumuzu gönderdik Görkem'le :mrgreen: Herkese sevgiler :rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bence arayı soğutmadan bi toplantı daha yapın bakın o zaman katılım bir o kadar daha olur :cat: biz toplantılarımızı her hafta çarşmaba günleri yapıyoruz ve inanın süper oluyor :cat::cat::cat:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Çok güzel, çok eğlenceli bir akşamdı, Alper' e ve gelen herkese bir kez daha teşekkürler... :rendeer: :rendeer: :rendeer:
En kısa zamanda tekrarlarını bekliyoruz :cherry: :mrgreen: :)


resim099.jpg


Fotoğraflar için teşekkür ederiz ama bizim kızlar olarak bundan başka bir sürü pozumuz vardı, neden sadece bunu eklediniz,
hem bunda Seher arkadaşımız çıkmamış kız nüfusu az gözüküyor.. :farao:
Rica etsek diğerlerinide yükleseniz çok iyi olur.. ::pala:: :cherry: :mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
güzel toplaşma olmuşş bana yaldızlı davetiye gelmediği için gelmeyip protoste ettim...:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst