mekan acaip sıcaktı ama heee![]()
katılan tüm dostlara teşekkürler
güzel bi akşamdı uzun zamandır buluşmamıştık süper oldu kanaatindeyim:cat:
inşallah yeni organizasyonlarda buluşmak üzere
mekan acaip sıcaktı ama heee![]()
varda yüklemelerini bekliyoruzhani resimleriniz yokmu
sen bakırköydeymişin benim dükkana gelirsin tanışırız:queen:kazmaa bi arkadaşım yüzünden katılamadım. tanışmak isterdim. çok üzgünümr:
hepimizi uzun bir aradan sonra bir araya topladığın için teşekkürler...
hala yanıyorum söndürün beni...:queen:
Basligin duygular ve dusunceler kismi guzel de, resimler kisminda sanki biraz problem var gibi.![]()
Sen geliyodun hani ?
Ergenekon bitene kadar Turkiye'ye geleni çin askerleri öpsün.:cherry: