- Katılım
- 18 May 2004
- Mesajlar
- 48
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba motorsikletimi dağıttım yamaha tw 200 ün kopyası olan asya 200 gy piston sekman için hanımda yokken hobi olsun diye parçaladım evde şu an birazda km ilerlemişti aşırı arazi kullanımı vs neyse. Baya bır sorum var. Zaman ayıracaklara tesekkurlerımı sunuyorum konuyu sulandırmadan forumdada cok kısının ısıne yarıycak bılgıler. Sorunum su motoru soktugumde ;
1) Krank kolunda birşey farkettim. Katolog degeri krank kolunun saga sola 0.3-0.6 mm oynamasına izin veriyor aşağıdan ama şu an bende 0.5mm civarı sizce ne yapmalıyım Tolerans ıcındeyım ama saga sola bosluk artarmı kolda sızce. Bu şekilde taksammı krank kolunu sökmekde zor iş. 1yıl sonra bana iş çıkartırmı. Krank boslugu baya bir sorun butun motorsıkletlerde.
Kolu değiştirmek için birde kol pimi presdemi çıkıyor. Kolu sokup araya raynel pul koysam boslugu bu şekilde azaltamayı dusunuyorum. Yukarı aşağı bosluk yok saga sola bosluk var. Küçük iki zamanlarda bunu yapıyorduk ama bunda ıs yaparmı bilmiyorum. Krank kolu değişmelimi birde krankı komplemi değiştireyim fikirlerinizi beklıyorum.
2-) Birde silindir 67 mm piston 72 mm yükseltmek ıcın honlama olurmu yoksa gömlekmi caktırmalıyım. 30 cc farkedıyor 72 bulursam piston. Yurtdısında bunu yapıyorlar ama onlar tt225 sılındırı takıyorlar.
3) Aynı sorun subap yataklarımda da var kulbutor saga sola 0.4mm civarı oynuyor onda kac olmalı değer bulamadımda subap kulbutorlarınde saga sola ne olmalı sızce küçük cc çin motorlarda bilgilendiriseniz sevinirim. Subaplar zincirli olarak açılıp kapanmaktadir.
1) Krank kolunda birşey farkettim. Katolog degeri krank kolunun saga sola 0.3-0.6 mm oynamasına izin veriyor aşağıdan ama şu an bende 0.5mm civarı sizce ne yapmalıyım Tolerans ıcındeyım ama saga sola bosluk artarmı kolda sızce. Bu şekilde taksammı krank kolunu sökmekde zor iş. 1yıl sonra bana iş çıkartırmı. Krank boslugu baya bir sorun butun motorsıkletlerde.
Kolu değiştirmek için birde kol pimi presdemi çıkıyor. Kolu sokup araya raynel pul koysam boslugu bu şekilde azaltamayı dusunuyorum. Yukarı aşağı bosluk yok saga sola bosluk var. Küçük iki zamanlarda bunu yapıyorduk ama bunda ıs yaparmı bilmiyorum. Krank kolu değişmelimi birde krankı komplemi değiştireyim fikirlerinizi beklıyorum.
2-) Birde silindir 67 mm piston 72 mm yükseltmek ıcın honlama olurmu yoksa gömlekmi caktırmalıyım. 30 cc farkedıyor 72 bulursam piston. Yurtdısında bunu yapıyorlar ama onlar tt225 sılındırı takıyorlar.
3) Aynı sorun subap yataklarımda da var kulbutor saga sola 0.4mm civarı oynuyor onda kac olmalı değer bulamadımda subap kulbutorlarınde saga sola ne olmalı sızce küçük cc çin motorlarda bilgilendiriseniz sevinirim. Subaplar zincirli olarak açılıp kapanmaktadir.
Son düzenleme: