Yok Bu kadarda Olmaz Artık !

Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Merhabalar Arkadaşlar Hayırlı akşamlar. Bugün Yalancı Bogazda Yüzüyordum.Neyse Yagmur yagdı Döndük eve. İnternet Yoktu. Telekomu aradım. İnternet Kesik dedim. Tamam biz size Haber vericez dediler. 5dakika geçmeden Telefon geldi. Saolun Mugla ya Haber verdik Genel Arıza Varmış diye. Adamların Haberi yok daha ne olup bittiginden. Neyse İşte Şaka gibi kısım burdan sonra. 10 dakika sonra bir Telefon daha. Sizin Orada Nerede Telefom kutusu var diye bir eleman. Onu ben mi siz mi bileceksiniz dedim. Adam Güldü. Sizin Ordaki Kutuda Şartel Atmış Onu kaldırın Olucak dedi. Ben Kaldım Öyle. Bişey Olursa diyorum. Olmaz Olmaz diyor. He birde dedi. Orda Elektrik diregindekinide Kaldırın dedi. Bende Adama Kardeşim NE diyorsun Dalgamı geçiyorsun dedim. Bizde Araç Yok Yapıverin be dedi. Bende Hadi Kardeşim ßyeßye dedim Kapadım. Böyle Vurdum duymazlık,İnsan hayatını hiçe sayarcasına hemde ilk defa başıma geldi Vallahi.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sanırım direkteki şalteri ve kutudaki şalteri açmışsın...İnternete yazdığına göre....

Eeee herşeyi devletten beklemeyin sizde....... :queen::queen:
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Geçen hafta 2 gün internetsiz kaldım. İş güç hepsi kaldı. Keşke bana da böyle deselerdi, gider açardım hemen :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
telekomda çalışan akrabalarım var. özelleştirmeden öncesi ile sonrası arasında çok büyük bir fark var. hem onlardan duruyorum durumu hemde benim yaşadıklarım var. anlatsam inanmazsınız:) o yüzden hiç anlatmiyim, kısa kesiyim.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Yok valla Açmadım bir şey Gelip açtılar =)) Uyudum o ara (:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst