- Katılım
- 3 Kas 2009
- Mesajlar
- 782
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar Arkadaşlar Hayırlı akşamlar. Bugün Yalancı Bogazda Yüzüyordum.Neyse Yagmur yagdı Döndük eve. İnternet Yoktu. Telekomu aradım. İnternet Kesik dedim. Tamam biz size Haber vericez dediler. 5dakika geçmeden Telefon geldi. Saolun Mugla ya Haber verdik Genel Arıza Varmış diye. Adamların Haberi yok daha ne olup bittiginden. Neyse İşte Şaka gibi kısım burdan sonra. 10 dakika sonra bir Telefon daha. Sizin Orada Nerede Telefom kutusu var diye bir eleman. Onu ben mi siz mi bileceksiniz dedim. Adam Güldü. Sizin Ordaki Kutuda Şartel Atmış Onu kaldırın Olucak dedi. Ben Kaldım Öyle. Bişey Olursa diyorum. Olmaz Olmaz diyor. He birde dedi. Orda Elektrik diregindekinide Kaldırın dedi. Bende Adama Kardeşim NE diyorsun Dalgamı geçiyorsun dedim. Bizde Araç Yok Yapıverin be dedi. Bende Hadi Kardeşim ßyeßye dedim Kapadım. Böyle Vurdum duymazlık,İnsan hayatını hiçe sayarcasına hemde ilk defa başıma geldi Vallahi.