fz6 ve fazer6 ıkısı arasında kaldım, !YARDIM!

Katılım
7 Tem 2010
Mesajlar
20
Slm 7 senedır motosıklet kullanıcısıyım, ehliyetim ve koruma ekıpmanlarım var
fz6 ve fazer6 ıkısı arasında kaldım, internetten araştırdığım, bazı ilanlar sizce bu fıyat edermi mutlaka anlayan birine ve servise gösterdikten sonra alacam antalya alanya ılcesındeyım tavsıye edebılecegınız servıs varmı_?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-fz6-2008-model-yamaha-fz6/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-fz6-fazer-full-kirmizi-fazer/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-emsalsiz-2007-fazer-en-guzel-rengi-gri/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-fz6-orjinal-sorunsuz-keyif-arayanlara/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-fz6-sahibinden-temiz-fz6-11-000-tl/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-fz6-sahibinden-temiz-fz6-11-000-tl/detay
Sızlerın gorus ve fıkırlıerınızı beklıyorum
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Fazer alacaksan mutlaka ABS'li al.

Güzel ve hoş motordur ama biraz huysuzdur, agresiftir.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ilan uc Gri Fz6 derim baska bir sey demem. Naked makinaya ciddi binmis biri olarak , hatta uzun donem ducatiye bindim. Fazerin naked kasasi tasarim yoksulu bir makina.Yani FZ6 hic cikmamis olsaydi guzel ama sonucta o kafa grenaji cok hos bence. Cunku naked alacak olsam yamahadan ya 1000 Fazer naked alirdim yada Mt-03 alirdim.
 
Katılım
7 Tem 2010
Mesajlar
20
slm

ABSli bulunmaz hınt kuması, karanlık sehırlerde mum ısıgında aramak gıbı, ama nedense abslı yok gıbı yada alan cok memnun satmıyor:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------

Ilan uc Gri Fz6 derim baska bir sey demem. Naked makinaya ciddi binmis biri olarak , hatta uzun donem ducatiye bindim. Fazerin naked kasasi tasarim yoksulu bir makina.Yani FZ6 hic cikmamis olsaydi guzel ama sonucta o kafa grenaji cok hos bence. Cunku naked alacak olsam yamahadan ya 1000 Fazer naked alirdim yada Mt-03 alirdim.

4 sılındırlı 600cc le baslamak ıstıyorum, ilerisi için zaman ne yi gosterın bılemem
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
260
fazer ola ola fz6 almam ben (tipten kaynaklı) ama performans vs den yana birsey diyemem. evet coğu kişi öyle diyor "Alacaksan abs li al" . ama abs liçok yok birde acaba sonradan takılabiliyor mu?
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Tip olarak bence fazer hatta ilk ilan güzel detay vs. açısından. fz6 nın ön camı yok takılır bişey sonuçta evet ama orjinal değil ve 600 cc bi makinada azda olsa bi cam çok işe yarar 80-90 gitmiceğine göre bence fazer daha ön planda bi makine. En sağlıklısı ikisinide bi şekilde kullanmaya çalış daha netleşir kararın.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Pardon ben az önce ilk ilan demişim 2. ilanmış onu düzeltiyim. Bi arayıp hatta yüz yüze görüşüp bi pazarlık yapılabilir ama bence güzel fiyat bu fiyatlara başka neler var tam bilmiyorum.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
O zaman dedeğim gibi kullanma şansınız olursa kesin kararı verirsiniz yada ilgilendiğiz motora görüşmeye gidin artçı olarak deneyin oda bi fikir verir en azından.
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
170
Fz6 olan modeli Fazer modelinden daha kaslı duruyor ama daha önce 2 defa fz6 (naked) sahibi olmuş biri olarak uzun yol yapacam, 120km/h üstü hızlarda sürecem dersen kesinlikle tavsiye etmem. Abartmıyorum 200km/h hızlarda kask adamın burnunu kıracak gibi baskı yapıyor ve rüzgara direnç göstermekten boyun ağrısı oluşuyor.
Şimdi yine enduromu yoksa fazer mi diye düşünüyorum bende.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
fz6 imaj olarak çok şık görünüyor
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
fazer 78 hp (2007 ve sonrası idi sanırım) birde gidon amortisörü takılmışını bulursan tadından yenmez.
 
Katılım
7 Tem 2010
Mesajlar
20
slm

Fz6 olan modeli Fazer modelinden daha kaslı duruyor ama daha önce 2 defa fz6 (naked) sahibi olmuş biri olarak uzun yol yapacam, 120km/h üstü hızlarda sürecem dersen kesinlikle tavsiye etmem. Abartmıyorum 200km/h hızlarda kask adamın burnunu kıracak gibi baskı yapıyor ve rüzgara direnç göstermekten boyun ağrısı oluşuyor.
Şimdi yine enduromu yoksa fazer mi diye düşünüyorum bende.

en fazla senede 4 veya 6 kere cıkarım onun ıcın pek sorun yok, nadıren yuksek suratlara cıkarım, ama merdıvenın basamaklarını yavas yavas cıkacam, ikişer üçer atlamayacam.
Bilinçli kullanıcıyım
kımse fıyatları hakkında bır bılgı yazmamıs_?:silent:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Fiyatlar hakkında bilgim yok neyazıkki...

Arkadaşlar genel olarak FZ6 ile Fazer arasındaki farklar nedir?? Sadece kafa grenajı mı?? Yoksa amaca yönelik ve başka farklar da var mı??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst