[İstanbul-MT] 27/07/2010 uzun zaman oldu görüşemedik buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
uzun zamandır görüşemedik iki lafın belini kıramadık eee yeni arkadaşlarlada tanışamadık bari bi etkinlik yapalım dedim
herkesi bekliyoruz listeye eklenin bakalım kimler geliyor


tarih:27/07/2010 Salı
saat:20:00 dan itibaren
mekan:eskilerin hatırladığı yenilerinde bulabilceği tophane Nargilem Cafe


siteyi takip eden eski buluşmalarımızın tadını bilen tüm eski dostlarımızı bekliyorum

eski sistem liste :)
1-alper_tim
2-kelleci
3-dalyan
4-rola
5-jesse+1
6-ninjet
7-gkn
8-sen?
9-
10-
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Abi nöbetci organizatör müsün =) İstanbulda olursam gelmeye çalışırım.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
ahh be abi 10:30da işbaşı yapıcam o gün
neyse gelirim 1 saat takılır giderim artık
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
eski sistem liste
1-alper_tim
2-kelleci
3-dalyan
4-rola
5-jesse+1
6-ninjet
7-gkn
8-sen?
9-
10-

lem eski elemanlar listeye yazılmayıda mı unuttunuz ekleyin dewam etsin işte liste :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:55 ----------

üstat program nedir???

üstat program mekanda saat sekiz gibi toplanmaya başlıyoruz işte sora muhabbet şakalar felan bişiler içmeler felan takılıos işte öyle :queen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Özledik tophaneyi ya=) Ben gene çıkar raylarda teker yaparım milletin motoruyla :p
Şakası bi yana çok güzel olmuşta benden bi tavsiye, eğerki kalabalık çok olursa kafe değiştirme hakkımız saklı olsun tophanede olmak kaydıyla :wiinkk:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emre o gün çalışmıyosa geliriz biz de :cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Özledik tophaneyi ya=) Ben gene çıkar raylarda teker yaparım milletin motoruyla :p
Şakası bi yana çok güzel olmuşta benden bi tavsiye, eğerki kalabalık çok olursa kafe değiştirme hakkımız saklı olsun tophanede olmak kaydıyla :wiinkk:

Fi tarihinde senle sokakta bı gazladiudik.. Bide bı atletli maganda vardı ,,, göbekten seker yiyenler nerdeler :D
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
1-alper_tim
2-kelleci
3-dalyan
4-rola
5-jesse+1
6-ninjet
7-gkn
8-sen?
9-Onuray +1
10-

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:28 ----------

Fi tarihinde senle sokakta bı gazladiudik.. Bide bı atletli maganda vardı ,,, göbekten seker yiyenler nerdeler :D

Motor la mı gideceksiniz. Yoksa arabayla alabilirim sizi istediğiniz yerden
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ooo kadro tamamsa bende varım :cat:
Helal olsun Alper abim :p eskileri biraraya getirmek kolay değil :)

1-alper_tim
2-kelleci
3-dalyan
4-rola
5-jesse+1
6-ninjet
7-gkn
8-sen?
9-Onuray +1
10-D C R
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Süper MT İle ilk buluşmam olcak İş çıkışı direk ordayım.

1-alper_tim
2-kelleci
3-dalyan
4-rola
5-jesse+1
6-ninjet
7-gkn
8-sen?
9-Onuray +1
10-D C R
11-Casillas00
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Kambersiz toplantı olmaz...
Bende geliyorum tabiki....:rendeer:

1-alper_tim
2-kelleci
3-dalyan
4-rola
5-jesse+1
6-ninjet
7-gkn
8-sen?
9-Onuray +1
10-D C R
11-Casillas00
12-AYBERK
13-
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
1-alper_tim
2-kelleci
3-dalyan
4-rola
5-jesse+1
6-ninjet
7-gkn
8-sen?
9-Onuray +1
10-D C R
11-Casillas00
12-AYBERK
13-Crayzboyone

Ben olmadan eskiler olmaz :mrgreen: :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst