[İstanbul-MT] 27/07/2010 uzun zaman oldu görüşemedik buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 May 2010
Mesajlar
7
ya bnde katılmak isterim tabi aranıza kabul ederseniz :) bnde simdilik yeni daha snra da eskiler arasında olmak isterim...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ordayım canım benim... :D

1-alper_tim
2-kelleci
3-dalyan
4-rola
5-jesse+1
6-ninjet
7-gkn
8-sen?
9-Onuray +1
10-D C R
11-Casillas00
12-AYBERK
13-Crayzboyone
14-Emin_arikoğlu
15-E-M-R-E
16-hasanpinar0537
17-B-A-N-U
18- mezit
19?

:cherry:

0-hasanpinar0537
1-alper_tim
2-kelleci
3-dalyan
4-rola
5-jesse+1
6-ninjet
7-gkn
8-sen?
9-Onuray +1
10-D C R
11-Casillas00
12-AYBERK
13-Crayzboyone
14-Emin_arikoğlu
15-B-A-N-U
16-E-M-R-E
17-mezit
18- ?

Bana bak HasanPinar, aramıza girme koskoca tapuyu gözünün içine soktum hala anlatamadım derdimi ama ben biliyorum sana yapacağımı sen dur bakalım.. :cherry: :cherry: :queen:

Çok güzel bir akşam olacak, şimdiden tebrikler Alper.. :rendeer:
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Evvel ki sene ümmet abinin iftarına gelmiştim motor yoktu o zaman ( hala yok gerçi ) Mc donald da buluşup gitmiştik, trafikte beni baya bi beklemişlerdi arkadaşlar saolsunlar :) geleyim mi alper geleyim mi :)) o seneden bu seneye gelişme var, ehliyet kursuna yazıldım mesela. Ehliyeti veren Allah motoru da verir herhalde :)
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
56
-1-waggas +1
0-hasanpinar0537
1-alper_tim
2-kelleci
3-dalyan
4-rola
5-jesse+1
6-ninjet
7-gkn
8-sen?
9-Onuray +1
10-D C R
11-Casillas00
12-AYBERK
13-Crayzboyone
14-Emin_arikoğlu
15-B-A-N-U
16-E-M-R-E
17-mezit
18- ?
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
kalyon 86...
bizde eski-yeni ayrımı olmaz!!! gün gelecek sende ESKİLERDEN olacaksın :)
buyur gel tabi ki...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------

APARAT-KUYUCADISI-BABAÇİ... ve diğerleri gelmiyorlarmı acep?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Söz vermiş olmayayım ama, arasına girilecek adam dolmuş ortalık:p

Fırsatım olursa topunuzun arasındayım o gece ::winkwink
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
iyi eğlenceler alpercim, yine organizatörlüktesin:cherry:
sen gene mi gelmiyosun bakimm:silent:
zaten telefonlarımıda açmıyosun :farao:
o akşam tüm MT tayfası toplanıyoruz ben anlamam:queen:
Çok güzel bir akşam olacak, şimdiden tebrikler Alper.. :rendeer:
sizler için çalışıyoruz:cat:
Evvel ki sene ümmet abinin iftarına gelmiştim motor yoktu o zaman ( hala yok gerçi ) Mc donald da buluşup gitmiştik, trafikte beni baya bi beklemişlerdi arkadaşlar saolsunlar :) geleyim mi alper geleyim mi :)) o seneden bu seneye gelişme var, ehliyet kursuna yazıldım mesela. Ehliyeti veren Allah motoru da verir herhalde :)
gel gel bekliyoruz ortam MT sitesi görsün:queen:

güncel liste

1-alper_tim
2-kelleci
3-dalyan
4-rola
5-jesse+1
6-ninjet
7-gkn
8-vaggas
9-Onuray +1
10-D C R
11-Casillas00
12-AYBERK
13-Crayzboyone
14-Emin_arikoğlu
15-E-M-R-E
16-hasanpinar0537
17-B-A-N-U
18- mezit
19-Esirci01
20-akrapovic_TR
21-KAARİA
22-BerKToprak
23-kalyon86
24-ee sen?
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Söz vermiş olmayayım ama, arasına girilecek adam dolmuş ortalık:p

Fırsatım olursa topunuzun arasındayım o gece ::winkwink

gelde seni bi göriim olcanım :D :D senide biyerlere sıkıştırırız artık :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:40 ----------

bende mi gelsem cem abi :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:01 ----------



aynen abi ya gelmesin o :queen::queen:

gelin tabi olm :) özledik sizi valla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:42 ----------

efendim?? :mrgreen:

noldu canım sendemi özendin :D :D :cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
BEnde gelsem diyorum ama yabancılık çekmem umarım..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst