Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
abi döktürmüşşün valla..senin demene göre ;bu motora en fazla 7.000 tl ver ve en önemliside mavi dumana bak...bu masrafları yaptıgımda heralde daha bi problem olmaz,işin kötü tarafıda ben ordudayım burda servisi yok bu motorun,sanayideki her motordan anlayan motosiklet tamircilerine başvurucaz mecbur...çok teşekkür ederim çok faydalı oldu inanın,ikinci elden çok çektim çünkü..tavsiyelerinizin devamını dilerim..

Fiyat konusunda yorum yapamam o sana kalmış, 95 model bir motorada 10.000 üzeri verilebilir, sen sadece kontrol etmene ve piyasa ortalamasına bak :)

Birde motor kısmını anlatmadım onun için bir servise göstermen gerekecek, motor bloğunda sorun varsa kullanıcı olarak anlamayabilirsin :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2005
Mesajlar
151
arkadaşlar merhaba .acaba anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz bi servis var mı.şu ana kadar üç servise götürdüm motoru sibop ayarı için üçüde beceremedi.yardımlarınızı bekliyorum
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
7
mrb arkadaslar ben dragstarı yeni aldım sayılır sitede de yeniyim yardımcı olursanız sevinirim. çok fazla kullanmadım. izmirden aldım eskişehire geldim . hiç bi sorun yok . bugun itbariyle sol arka saft birleşiminden kapağın içinden dönüye bağlı olarak tık tık ses geliyor. motor çalışssın çalışmasın bu ses geliyor hareket halindeyken.
ustaya götürdüm. bugun işi olduğunu söyledi hafta içi götüreceğim. şöyle bir tahmin yürüttü dişlinin biri kırılmış olabilir dedi. zorladınmı diye sordu . sanırım bi ara zorladım kalkışta.
bu sorun ne olabilir. ve böyle kalkışlarda dişili kırılması normal mi forumu okudum çok fazla sıkıntı çıkarmayan bir motor aldığımı düşünüyordum.
motorum 2008 15000 de
çok fazla bir bilgim yok motor hakkında sorun ve maliyeti ne olur acaba bilgisi olan ve paylaşan olursa sevinirim .teşekkürler...
:salut:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Usta bakmadıkça bir şey diyemez hiç kimse, ve şaft probleminide hiç bir dragstardan duymadım, kampanadan gelmediğine eminmisin sesin?
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
7
Usta bakmadıkça bir şey diyemez hiç kimse, ve şaft probleminide hiç bir dragstardan duymadım, kampanadan gelmediğine eminmisin sesin?

usta daha açmadı ama diferansiyel dişlisinin biri kırılmış olabilir dedi.
kırılmıssa bu parcayı alabileceğim bi yer ?
tesekkürler..
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar arka sinyal camı lazım (sadece turuncu plastik kısım) nasıl edinebilirim?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
usta daha açmadı ama diferansiyel dişlisinin biri kırılmış olabilir dedi.
kırılmıssa bu parcayı alabileceğim bi yer ?
tesekkürler..

yamaha dan bulamazsan www.boats.net ama 2 haftada ancak gelir... Birde virago 535 ile aynı dişliyi kullanıyor diye biliyorum ama bu dişli kırılabilecek bir şey değil, neyse bir ustan açsın baksın...

arkadaşlar arka sinyal camı lazım (sadece turuncu plastik kısım) nasıl edinebilirim?

Şu an tatildeyim, acele değilse işin 2 hafta sonra İstanbul'a dönüyorum temin ederiz :)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
merhaba arkadaslar
dragstarda km saati çalışmazken düşük devirde devir kesiyor :S bunun bir çözümünü bilen varsa lütfen söylesin, rediktör siparişi verecegim bu haftayo içi 45 günle 60 gün arasında gelecek diyor servisler :))) cok komik ama başka çare yok gibi, o parca gelene kadar şu devir kesme işini cözemnin yolu varmı ? teşekkürler
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
7
mrb arkadaslar diferansiyel dişlisinin kırıldığından şüpheleniyordu ustayla söktük, bilye tertibatı dağılmış .
dişlide bişey yokmuş...
dönüşle irlikte tak tak diye ses geliyodu arka kampana içinden , hıza bağlı olarak bilye dağıtmış olablir. bilginiz olsun ....
iyigünler..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
eğer kesin temin edersek çok memnun olurum, teşekkürler şimdiden :)

Elimde sinyaller var merak etme, hiç olmadı bi tanesinden sökeriz :)

draggy merhaba servis işi noldun yardımlarını bekliyoruz.

Biraz tuzlu ama bir sürü şeyin bakımını istemiştim özelden pm atıyorum...

merhaba arkadaslar
dragstarda km saati çalışmazken düşük devirde devir kesiyor :S bunun bir çözümünü bilen varsa lütfen söylesin, rediktör siparişi verecegim bu haftayo içi 45 günle 60 gün arasında gelecek diyor servisler :))) cok komik ama başka çare yok gibi, o parca gelene kadar şu devir kesme işini cözemnin yolu varmı ? teşekkürler

Devir kesmenin km saati ile bir alakası olduğunu düşünmüyorum, Çorluda kardeşinle tanışmıştık bir serviste gerçi o servis şimdi gsm ci oldu :D ama onlarda beyini ölçen bir alet vardı, beyinle ilgili olabilir veya buji bobinleri ile ilgili, benim motorun sorununu tespit etmişlerdi, bir görüş istersen...

mrb arkadaslar diferansiyel dişlisinin kırıldığından şüpheleniyordu ustayla söktük, bilye tertibatı dağılmış .
dişlide bişey yokmuş...
dönüşle irlikte tak tak diye ses geliyodu arka kampana içinden , hıza bağlı olarak bilye dağıtmış olablir. bilginiz olsun ....
iyigünler..


İlginç bir durum şaftla ilgili daha önce hiç böyle bir sorun duymamıştım :) Aklımızda bulunsun.
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
18
Merhaba arkadaslar...

Acıkcası aylardır Yamaha Dragstar XVS 650 arıyorum.
Ozellikle 98 modelleri cok beğendiğimi söyliyebilirim; arka çamurluğun uzun olması pek hoşuma gitmiyor.

Fakat şöyle bir durum var ki; ne yazik ki internette pek rastlıyamıyorum sanırım kimse satmıyor dragstarını...Takip ettiğim bir ilan vardı sahibinden.com 'da ama 3-4 gün ile motoru kaçırdım elimden, başkasına satılmış.

Bu konuda beni yönlendirebileceğiniz bir yer ya da bir site var mıdır acaba ?

Şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
92
Motoru mat siyaha boyatmayı düşünüyorum.Aşağı-yukarı ne kadara patlar?bilgisi olan var mı?
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
18
Oncelikle herkese merhabalar.

Dun hayalim olan motorum Yamaha Dragstar 650 Classic aldım.
Fakat yeni başladım ve şuan motoru tanımaya çalışıyorum.Alışmam biraz zaman alacak gibi.

Sormak istediğim şey ise ; motorumu servise nereye götürebilirim / götürmeliyim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst