Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
32
Sıkıntıyı çözdüm sanırım

motor daki yanma odasının hemen üstünde gaz telinin tam altında kalan bi hava hortumu hava filtresinin yanında ki siyah yumurta gibi bağlı olan kutudan motora giden hortumda uçunda ufak bi yırtılma varımıs üstünde koltuk şasesi olduğundan görünmüyordu bütün hortumları tek tek söktüm kontrol ettim öyle çıktı şükür çözdüğüme inanıyorum:queen:
 
Katılım
13 Tem 2010
Mesajlar
7
benimde mondial 150 zc motorum oldu çok güzel motor harika gidiyor yağ gibi maşallah tüütütütütüttü:=)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 ----------

arkadaşlar ben bu motorla 100 bin km yol yapabilirmiyim acep:)
 
Katılım
7 Tem 2010
Mesajlar
16
Benim motor bugun 250 km sine ulasti :) Aldigimin ertesi gunu servise goturdum, arka fren lambasini onfrenden arka frene taktilar onu hallettik.

Simdi ayri bi sorunum var, cok buyuk deigil allahtan; Motorun benzin gostergesi kararsiz calisiyo. Ornek; 10 liralik benzin koyuyorum 20 km sonra birden 2 ceyregi kadar assgi gosteriyo, sonra 5 liralik koyuyorum aniden fullleniyo, bi dandiklik var. Depoyu aciyorum bakiyorum benzin var gozukuyo. Bu durumu ben duzeltebilirmiyim yoksa 500 bakimina kadar bekliyim servis kendi bulsun etsinmi ?

BIrde depoya bakarak benzinin azligini coklugunu tahmin edebilirmiyim ? misal iki parmak kalinliginda kalmis ise, su kadar km gider fln gibisinden bi tahmin yapabilirmiyim ? Tecrubesi ve bilgisi olan arkadaslardan yardim ve oneri bekliyorum :)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ilk rodaj yağını kaç km de değiştircekler sersiz bununla ilgili birşey söyledimi.
yakıt konusuna gelince kullanıma göre yada bakımlarına görede değişir.
her iki motorumda da çok önemsemiyorum . benzinin dibini kullanmamaya özen gösteriyorum. hesaplayan arkadaşlar vardır.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
ilk yağ 500 km de değişmek zorunda.
motorumu sattım. şimdi kanuni bora 125 almayı düşünüyorum. borası olan tanıdığınız varmı arkadaşlar.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
300 de değişsem mi acaba diye bir düşüneyim dedim. servis pek möhim değil çünkü çinlinin garantisini görmedim ben :)
ne varsa kullanıcdan hatalı ya :)
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
benimde mondial 150 zc motorum oldu çok güzel motor harika gidiyor yağ gibi maşallah tüütütütütüttü:=)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 ----------

arkadaşlar ben bu motorla 100 bin km yol yapabilirmiyim acep:)

sen 20000 yap öp basına koy:wiinkk:
 
Katılım
13 Tem 2010
Mesajlar
7
slm

arkadaşlar mondial 150 zc ile 100 bin km yol yapacam bunuda resimlerle belgeliycem kafaya koydum ya yapacam :)
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arkadaslar merhabalar yine ben dün 2000 bakımı yaptırdım ve aküyü degiştirdim şişme yaptı konjektör degişti toplam 140 lira girdi bize :farao: garanti var diolar 2 sene bi boka yaramaz garanti falan aldım alalı yüzüm gülmedi valla dünde egzozdan ses cıkmaya basladı zırrr die düşük hızda giderken oluyo 40 dan yukarı hıza cıkınca ses kesiliyo acaba ucunda ki zımbırtıyı cıkarsak gecer mi veya servisten yeni egzoz mu istesem ki
daaha önce basına gelen varsa bi yardımcı olsa sevinirim :rendeer:

depo göstergesinde sorun olan arkadasım aynı sorun ben de de var fulluyom ilk elli km gösterge bi gram asagı inmiyo sonra bi bakmısım nerdeyse sıfıra gelcek 5 10 liralık benzin koyuyom fulluyo bu arada depoya hiç güvenme bakarak
ben evden cıkarken kaç kere bakarak cıkıpta yolda kaldıgımı bilirim depo tam benzini sömürmüyo içinde benzin varken kaç kere yolda kaldım sayamadım:queen:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Arkadaslar merhabalar yine ben dün 2000 bakımı yaptırdım ve aküyü degiştirdim şişme yaptı konjektör degişti toplam 140 lira girdi bize :farao: garanti var diolar 2 sene bi boka yaramaz garanti falan aldım alalı yüzüm gülmedi valla dünde egzozdan ses cıkmaya basladı zırrr die düşük hızda giderken oluyo 40 dan yukarı hıza cıkınca ses kesiliyo acaba ucunda ki zımbırtıyı cıkarsak gecer mi veya servisten yeni egzoz mu istesem ki
daaha önce basına gelen varsa bi yardımcı olsa sevinirim :rendeer:

depo göstergesinde sorun olan arkadasım aynı sorun ben de de var fulluyom ilk elli km gösterge bi gram asagı inmiyo sonra bi bakmısım nerdeyse sıfıra gelcek 5 10 liralık benzin koyuyom fulluyo bu arada depoya hiç güvenme bakarak
ben evden cıkarken kaç kere bakarak cıkıpta yolda kaldıgımı bilirim depo tam benzini sömürmüyo içinde benzin varken kaç kere yolda kaldım sayamadım:queen:


Off gene dolmuş burası sorunlarla.Neyse ben size tecrübelerimi aktarayım.Önce işe benzin göstergesinden gireyim.Şimdi bu scooterların deposundaki şamandıralar dipten biraz yukarda kalıyor.Yani diyelimki depo bomboş ve sen içine 5 liralık benzin aldın ibren gene e kademesinde gösterir.10 liralık alırsan yarı depoda gösterir,fullersen ibren en yukarı çıkar ve 70-80 km gittikten sonra en yukardan düşmeye başlar.Yani bir sorun yok isterseniz deneyin görün.

Eksoz olayına gelince ben üst eksozu söktüm.Çıkardım yaylarını ve yerinden hemencecik çıktı,bir boka yaramayan bir eksoz ve rahat ettim eksozda ses mes kalmadı.

Bu arada herkes garanti olayından yakınıyor.Ya gerçekten anlamıyorum sizi.Ya siz gerçekten adam gibi servise gitmiyorsunuz yada hakkaten kullanıcı hatası var.Ben motoru alalı 2 ay oldu şu ana kadar garantiden istediğim parçayı değiştirdim.İlk olarak km saatini değiştirdim,ikinci olarak karbüratör maniflodum çatladı onu değiştirdim,eksozuda değiştircektim ama gene yeniside aynı olacak diye gerek duymadım.Hemde iki parçayıda ayrı servislerde değiştirdim,yani tandığım falanda değildi.Siz belkide üstüne düşmüyorsunuz.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
arkadaşlar motoruma, xenon kit taktırdım...
motorlar için satılanından, taktırdıktan sonra acayip şekilde performans kaybı yaşamaya başladım...
daha 500 km de motorum ilk bakımını dün yaptırdım, götürdüğüm servis fazla anlamıyor, garantisi var diye başka yerede götüremiyorum....
08072010072.jpg
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Perforöans düşüklüğü derken nasıl bir performans düşüklüğü ne gibi bir değişiklik oldu?
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
22
2.00kmde satılık 150 zc 1.250 lıra dıyorlar 2. ele guvenılırmı allah askına ya sıfırı 1900u buluyor masraflarla
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Perforöans düşüklüğü derken nasıl bir performans düşüklüğü ne gibi bir değişiklik oldu?

teşekkürler ilgi gösterdiğin için....
motor normalde zorlanmadan 90 devirmekteydi, kiti taktıntan sonra 70 zor yapıyor. Gaz sertleşti ve aşırı benzin yakıyor.
Dün depoyu fulledim, 16 km yol yaptıktan sonra yarımın üstünde durdu gösterge. Servise gittim, hem kayışdan ses geliyor dedim hemde gitmiyor dedim, 500 km motordan kayışından ses gelmez diyor dinlemedi beni..
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Kardeş zaten 500kmden sonra kayışın sesi elbette değişir çünkü kayış artık yerine oturmuştur ve esnemiştir.Kiti taktırman yanlış olmuş çünkü xenon sistemi yüksek amper ister maalesef senin akün buna uygun değil ve ateşlemeyi düşük yapıyor olabilir.Onun dışında xenon far yeterli akü takıldığında motosikleti etkilemez.Bence akünü değiştir bide öyle dene.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
merhabalar abilerim
bende 1 haftadır binemiyordum motora izmirde değildim
daha çıkaramadım
motor apartmanın arka bahçesinde duruyordu

bahçeye yeni duvar yaparken benim motoru hesaplamamışlar benim motor kalmış orada
akşam akşam krizdeyim
üstüne bile oturamadım
pazartesi düzeltçekler duvarı kavuşçam motoruma
hep böyle işler benimi bulur ya:pr:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Kardeş zaten 500kmden sonra kayışın sesi elbette değişir çünkü kayış artık yerine oturmuştur ve esnemiştir.Kiti taktırman yanlış olmuş çünkü xenon sistemi yüksek amper ister maalesef senin akün buna uygun değil ve ateşlemeyi düşük yapıyor olabilir.Onun dışında xenon far yeterli akü takıldığında motosikleti etkilemez.Bence akünü değiştir bide öyle dene.
ilgin için gerçekten teşekkürler...
aküden bağlantıyı çıkardım kitin...
farkeden birşey olmadı...
kayıştan gelen ses, daha çok yokuş çıkarken, motor esnediği zaman cızırdama sesleri geliyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst