sanırım ve tahmin ettiğim gibi keeway motordan anlayan kimse yok yada cevap veren
merabalr arkadaşlar nasılsınız cuma günü tplantı olucak mı??
hoşgeldiniz. wallace ile şu dakikalarda buluşmuş olmanız lazım![]()
hayret alper abi aksam 10 a kadar çalışıyor normalde.
ada sakini iyi tatiller.
sakinlikmi kaldı ömrüm yollarda geçiyor :queen: