- Katılım
- 19 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,684
önümüzdeki yıl 
yanıma yoldaş arıyorum. senin yıllık izin ne zamandı? :cat::rendeer:
önümüzdeki yıl![]()
Çok güzel gezi olmuş gerçekten... Darısı benimde başıma inşallah..
Ben de geziye gitmeyi dusunuyorum istersen bana yoldas ol Wallace![]()
oooooo neyse bekleriz seni de seneye kadar.:cat:
teşekkür ederim. inşallah sizde planladığınız rotaları gerçekleştirebilirsiniz.
Canım aşkım sensiz ben konaktan balçovaya gitmem:queen:
Askin geliyor az kaldi istesen de gidemeyeceksin:queen::queen::queen:
:rendeer::rendeer:
nasıl yani:mrgreen::mrgreen:
Gel kardeşim, sen gel hele de şu çocuk sokağa ayak atsın artıkale:
Sensiz dud yemiş bülbül, sudan çıkmış yavrucuk kedi gibi zavallı:salut:
aşk işte![]()
vay vay vayy :mrgreen: Bizim geçen seneki tatil güzergahıSüper ama biri eksik sanki yine
ale: Umarım hepbirlikte daha güzel geziler yaparız :rendeer:
siz gelin, nilüferle ben ve senle emre yeni rotalar yapalım. hatta mümkün olursa 4 motor yola çıkalım. şahane olur. emreyle biz gazlarız yemekleri söyleriz sizde sıcak sıcak sofraya oturursunuzçok lezzetli mola yerleri öğrendim:queen: