WALLACE'IN YOL GÜNLÜĞÜ (Bir MT İZMİRLİ YOLDA)

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
önümüzdeki yıl :)

oooooo neyse bekleriz seni de seneye kadar.:cat:

Çok güzel gezi olmuş gerçekten... Darısı benimde başıma inşallah..

teşekkür ederim. inşallah sizde planladığınız rotaları gerçekleştirebilirsiniz.

Ben de geziye gitmeyi dusunuyorum istersen bana yoldas ol Wallace :p

Canım aşkım sensiz ben konaktan balçovaya gitmem:queen:
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Askin geliyor az kaldi istesen de gidemeyeceksin :p:queen::queen::queen:
:rendeer::rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
oooooo neyse bekleriz seni de seneye kadar.:cat:



teşekkür ederim. inşallah sizde planladığınız rotaları gerçekleştirebilirsiniz.



Canım aşkım sensiz ben konaktan balçovaya gitmem:queen:


nasıl yani:mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:39 ----------

Askin geliyor az kaldi istesen de gidemeyeceksin :p:queen::queen::queen:
:rendeer::rendeer:


Gel kardeşim, sen gel hele de şu çocuk sokağa ayak atsın artık:pale:
Sensiz dud yemiş bülbül, sudan çıkmış yavrucuk kedi gibi zavallı:salut:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay vay vayy :mrgreen: Bizim geçen seneki tatil güzergahı :) Süper ama biri eksik sanki yine :pale: Umarım hepbirlikte daha güzel geziler yaparız :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
vay vay vayy :mrgreen: Bizim geçen seneki tatil güzergahı :) Süper ama biri eksik sanki yine :pale: Umarım hepbirlikte daha güzel geziler yaparız :rendeer:

siz gelin, nilüferle ben ve senle emre yeni rotalar yapalım. hatta mümkün olursa 4 motor yola çıkalım. şahane olur. emreyle biz gazlarız yemekleri söyleriz sizde sıcak sıcak sofraya oturursunuz:) çok lezzetli mola yerleri öğrendim:queen:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
siz gelin, nilüferle ben ve senle emre yeni rotalar yapalım. hatta mümkün olursa 4 motor yola çıkalım. şahane olur. emreyle biz gazlarız yemekleri söyleriz sizde sıcak sıcak sofraya oturursunuz:) çok lezzetli mola yerleri öğrendim:queen:

abi bu yaz için senden yardım isticem kendimi ayarlayabilirsem :) yol haritasını açıcam önüne senin yaptığın bu gezinin aynını çizmeni rica edicem :) güzergah kaldığın yerler ,yemek yediğin yerler herşey yani :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst