arkadaslar dün ilk uzun yolumu yaptım arkadasla beraber antalya dan beldibi göynük kemer tekirova sonra geri antalya ya lara ya toplam 220 km yaptım 5 6 saat içinde
gel gelelim benim aküde problem vardı takmıyorum akü son 1 haftadır yaptırmaya zaman bulamadım.

r: bide motorları açacaz die gittik neyse depoyu antalyada fulledim giderken resmen yardırdık motoru 60 dan 70 den aşagı düşmedik kemere kadar tık etmedi şaşırdım ama içimden dua ediyom arkadasın motoruda 125 mt görmeniz lazım sucu motoru dökülüyo resmen anlıcagınız benim motor yolda kalırsa rezilim dedim :cherry: herneyse evdn kemer 70 km sürdü sorunsuz hızımızı kesmeden son hızı denedim 90 ı milim geçmedi
<( sonra 1 saat denize girdik kemerde keyif yaptık sonra larada mangala gitcektik arkadaslar yakmışar canınız cekmesin basladık yola
30 km gittik hızım 70 falan dı zannedersem birden motor gaz yemedi pırrr etti gaza bastıkça pııır pııııııır ediyodu:salut: tam yavasladım 20 ye düştüm yeniden gaz verdim devam etti yola şaşırdım dedim kayış mı gitti ne oldu arkadsın motor yolda kalır dedik bizimkinin cılkı cıktı
herneyse devam ederken gene aynı sorun devam bu sefer tam sönmeye basladı
ayakla çalıştırım derken terligimden de oldum terlik zaten akü parasıydı bi dünya kaydım motora deli oldum. sonra calısıyo gene aynı sorun daha sonra yavasladıgında kontagı actım kapadım sorun gecti gene oldu gene aynısını yaptım gene oldu antalya ya kadar getirdi sonra bi durdu tam durdu:cherry: herneyse ökü motordaydı onu taktık oda dumanlıyo zaten neyse calıstırdı motoru lara ya giderken bu sefer de benzin bitti:queen:
yaaa ama varya al yak dedim şu motoru neyse gel gelelim bir depoyla sırf basmamıza ragmen 155 km yol yapmıs 18 tl lik benzinle 155 km idare eder bence

iki hafta sonra aküyü yapmtırınca yeniden gitcem akü ateşlme yapmadıgından öle duruyodu bence yaptırınca bu sefer 50 ile gidip gelcem bakalım kaç km gitcek genede güzel bi hafta sonuydu herşeye ragmen cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum :rendeer: