TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Hala yok eylülde yok flama gelecek yok 160 lık gelecek yok enjesionlu geyikleri yapmayalım arkadaşlar.Motor alacaklara olumsuz düşünceler kazandırıyoruz yalnızca.Kaldıki sözüne güvendikleriniz kaçtır sizleri kandırıp işletiyor.Muhatap olduklarınızda sizlerden daha bilgili degil.Onlar yalnızca pazarlamacı.Satın alma departmanlarıyle muhatap olacağınız bir durum olmadığından yalnış kişiler bizleri yalnış yönlendiriyor.Elbetde niyetimiz motor severleri bilgilendirmek ama yalnış kişilere boşuna önemli insan muamelesi çekip sözlerine güvenmeyelim.1.89 boy ne apache de nede cbf de sırıtmaz diyen elini vicdanına koysun.Bal gibide sırıtır dogrusu dohansen.Orta karar boyuna uygun bir motor sınıfı malesef yok Türkiyemde.Laflara kulak asmayıp zevkine kesene hangisi uyuyorsa kullan gitsin.:cat:
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
eyvallah piranha dört.en iyisi yakından inceleyip denemek sanıyorum.ancak o zaman herşey netleşir gibime geliyor. teşekkürler. benim ebatlarıma yakın olup da tvs kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
66
cevaplarınız için teşekkürler... en kısa sürede halletmem lazım :)

ek : 1,82 90 küsür kiloyum. gayette rahat gidiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
merhaba tvs severler:)

ben motor işine geç merak saranlardanım. ybr veya cbf tavsiye edildi ama c.tesi günü küçükyalı sahilde bir apache görünce fikrim tamamen değişti. boyum 1,89, kilom 103. tek korkum motorun üstünde biraz iri kalmak. tvs kullanan arkadaşların yazdıklarını okuyorum sürekli. alanların %90 ı çok memnun..tavsiye eder misiniz? ve sizce iri kalır mıyım? yoksa uğraşmayıp bi cbf alıp kurtulayım mı..acil yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. saygılar.

189 Boyum var
80 kiloyum Ama sırıtmasını gerçekten sorun etmiyorum. Rahatım,Hızlıyım. Apache'm Var Mutluyum. Tavsiye ederim Sonuna kadar.
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
teşekkürler MrSharp. sanıyoru martık karar verdim ne alacağıma. ehliyet, ekipman ve en son da bir apache alacağım. bir aksilik olmaz ise en geç ekim başı gibi aranızdayım. o zaman kadar bu topic den tüm yazıları gelişmeleri takip edeceğim. kolay gelsin.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
66
bu sabah başıma birşey geldi arkadaşlar, 10 15 gündür kullanmıyordum.(aldığımdan beri 1 gün aksatmamaya çalıştım :)) sabah motoru çalıştırdım, biraz ısıtayım dedim ve egsozdan borusunun motordan çıktığı yerden alt kısımlarına kadar ince ince sanki sigara dumanı gibi duman çıktı. durdurdum motoru bi süre sonra kesildi. tekrar çalıştırınca yine duman çıktı. bende geri bıraktım motoru. 3 4 gün önce motoru temizlemiştim ve pas için egsoza wd40 sıkmıştım. bunun yüzünden olmuş olabilirmi acaba. başınıza geldimi hiç.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bu sabah başıma birşey geldi arkadaşlar, 10 15 gündür kullanmıyordum.(aldığımdan beri 1 gün aksatmamaya çalıştım :)) sabah motoru çalıştırdım, biraz ısıtayım dedim ve egsozdan borusunun motordan çıktığı yerden alt kısımlarına kadar ince ince sanki sigara dumanı gibi duman çıktı. durdurdum motoru bi süre sonra kesildi. tekrar çalıştırınca yine duman çıktı. bende geri bıraktım motoru. 3 4 gün önce motoru temizlemiştim ve pas için egsoza wd40 sıkmıştım. bunun yüzünden olmuş olabilirmi acaba. başınıza geldimi hiç.

evet eksoza yağ dökünce duman atıyor
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
WD 40 Koruyucu etki gösteren bir maddedir. Silmessen uzun süre Kalıcı olur. Yani Motorcagızından kaynaklanan bir sorun yok. Ama manifolttan Çıkmışsa egsoz bilemem :)
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
66
WD 40 Koruyucu etki gösteren bir maddedir. Silmessen uzun süre Kalıcı olur. Yani Motorcagızından kaynaklanan bir sorun yok. Ama manifolttan Çıkmışsa egsoz bilemem :)

hmm, ne yapsam kalsın mı? tüte tüte giderim artık. :) manifolt olayını nasıl anlarım. pek anlamadığım için soruyorum.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
motordan çıka egsoz borusu var. Yani egsozun başı. Orası Çıkmş falansada Duman çıkabilir.Mesela benim motorunkini tamirci çıkarmış yanlışlıkla daha dogrusu delmiş ibi bişey. Traktör gibi gidiyordu motor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. 5. viteste sabit 40-45 km/s, frenleme yapmadan,1 defa 4. vitese düşürme, 1 defa araç sollamak amacıyla 50 km/s'a çıkış.
katedilen yol: 2,6 km
tüketilen yakıt: 0,028 litre
tüketim: 92,8 km/litre (1,07 litre/100km)

1,07 litre/100km
benim motor hiç bu kadar az yakmıyor km de 7 kuruş yakıyor .burda 4 kuruşda n bahsediyor
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
merhaba tvs severler:)

ben motor işine geç merak saranlardanım. ybr veya cbf tavsiye edildi ama c.tesi günü küçükyalı sahilde bir apache görünce fikrim tamamen değişti. boyum 1,89, kilom 103. tek korkum motorun üstünde biraz iri kalmak. tvs kullanan arkadaşların yazdıklarını okuyorum sürekli. alanların %90 ı çok memnun..tavsiye eder misiniz? ve sizce iri kalır mıyım? yoksa uğraşmayıp bi cbf alıp kurtulayım mı..acil yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. saygılar.

sana şöyle kendimden örnek verecek olursam.boyum 1.78 cm-kilom 94.ve motorun üzerinde sırıtıyor....bence sen hiç o saydıklarına bakma çünkü hepsinde sırıtırsın.kasaları ufak motorlar.bence direk cbf 250 ve ya hyosung gtr 250 düşün derim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 ----------

Hala yok eylülde yok flama gelecek yok 160 lık gelecek yok enjesionlu geyikleri yapmayalım arkadaşlar.Motor alacaklara olumsuz düşünceler kazandırıyoruz yalnızca.Kaldıki sözüne güvendikleriniz kaçtır sizleri kandırıp işletiyor.Muhatap olduklarınızda sizlerden daha bilgili degil.Onlar yalnızca pazarlamacı.Satın alma departmanlarıyle muhatap olacağınız bir durum olmadığından yalnış kişiler bizleri yalnış yönlendiriyor.Elbetde niyetimiz motor severleri bilgilendirmek ama yalnış kişilere boşuna önemli insan muamelesi çekip sözlerine güvenmeyelim.1.89 boy ne apache de nede cbf de sırıtmaz diyen elini vicdanına koysun.Bal gibide sırıtır dogrusu dohansen.Orta karar boyuna uygun bir motor sınıfı malesef yok Türkiyemde.Laflara kulak asmayıp zevkine kesene hangisi uyuyorsa kullan gitsin.:cat:

ben de daha önceleri yazmıştım buraya,ama arkadaşlar meal attık tvs motora cevap geldi,şöyleymiş böyleymiş mesajlardan örnek veriyorlardı..türkiye tvs bayi malesef bu işi bilmiyor ve öğrenmeye'de hiç niyeti yok gibi.sezon açılmış ortasına gelmişiz sen hayla yeni kasayı getircem diye milleti oyalıyorsun.yok haziran,olmadı temmuz ortası,şimdi Eylül sonu diyorlar.bunu diyen kim yetkili servis kimin ağzına güvenerek söylüyor ana bayinin.burda kime kızmalı,meal atım şikayetleri belirtmeli Türkiye Tvs motor disribitörüne kızmalı söylenmeli dalgamı geçiyorsunuz diye...ben kendi adıma diyorum gelse'de olur gelmese'de nasıl olsa O da 150 cc.bu son tvs motorum başka yok.kısmetse 600 cc :).Allah sizlere'de nasip etsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:47 ----------

1,07 litre/100km
benim motor hiç bu kadar az yakmıyor km de 7 kuruş yakıyor .burda 4 kuruşda n bahsediyor

o veriler verildiğinde harbiden öyle yakıyordu Apache.ama benzinin litre fiyatı ucuzdu.en son 2 hafta önce hesaplamıştım şehir içi fazla sıkıştırmadan uslu uslu giderseniz km de 75-85 krş yakıyor.uzun yolda çoğunluk dip gaz km de 95 krş yakıyor benim yarasa.sizinkileri bilemem :) oda 100 km de 2.5 lt denk geliyor,zaten kitapçıgında 100 km de 2.4 lt olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. ama hakkını yememeli 150 cc ve 13.5 hp motora göre çok iyi bir yakıt oranı.her şeyi geçip sadece bu yüzden kullanılabilir.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Ampuller patlar. Onlar degişicek. Oluyor ayda 1 kere. Yada Göstergeye LED döşeyin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o veriler verildiğinde harbiden öyle yakıyordu Apache.ama benzinin litre fiyatı ucuzdu.

haklısın . o ayrıntıyı gözden kaçırmışım . ne de olsa dünyanın en pahalı benzinini kullanıyoruz. o zaman benim motor seni kinden az yakıyor . şehir içi 7,5 şehir arası 7 yakıyor
 
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
37
selam arkadaşlar bu gün motosikletimin geceden yap damlattığını gördüm.. gece boyunca 5-6 damla yağ damlamış sanırım karterden.. ama vites tarafında yağ damlaçıkları.. pek bilgim yok bu konuda yardımcı olabilir misiniz vidaları falan mı gevşemiş olabilir sizce? bugüne kadar böyle bir şey yoktu..
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Benimkide Vites Kısmından damlatıyor. Bir anlam veremedim. Bakıtırcam.

vites manetinin ordan damlayan yağlar zincirden kaynaklanıyor korkmaya gerek yok.zinciri fazla yağlayınca olur her zaman.ama terettütte kalmak istemiyorsanız yan ön dişli kapagını sökün üste yıldız başlı vidası var altta 13 anahtarlı somunu var.sökmesi çok kolay takması aman diyim kırmadan takın sınavı geçin. :pale:
 
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
37
vites manetinin ordan damlayan yağlar zincirden kaynaklanıyor korkmaya gerek yok.zinciri fazla yağlayınca olur her zaman.ama terettütte kalmak istemiyorsanız yan ön dişli kapagını sökün üste yıldız başlı vidası var altta 13 anahtarlı somunu var.sökmesi çok kolay takması aman diyim kırmadan takın sınavı geçin. :pale:

valla abi bir haftadır tek bir damla bile yoktu.. dün gece damlamış meret :D zincirdenmidir peki bir haftadır yoktu da şimdi olması normal mi dersin sence?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst