- Katılım
- 10 Haz 2009
- Mesajlar
- 504
- Konu Yazar
- #1
18 haziran akşamı bi anda berk kardeşimle aninden karar alarak eşlerimizle kısa mesafeli günü birlik bir gezi yapalım gibisinden msnden güzergah belirlemeye koyulduk..
Derken internetten onca yer aramamız neticesinde ortak fikirle kerpede bulunan doğa kamping'e gidip 1 gece konaklamaya karar kıldık. Sabahtan ben ve berk işlerimizi halledip ögleden sonra 3 gibi 2.köprü istikameti olan gazi mahallesi girişinde buluşup ordan rotamıza dogru yola koyulmaya karar verdik.
Saat 16:40 sularında gazi mahallesi 2.köprü istikameti tali yolunda berk bekler bizi ,evet kısa bir selamlaşma neticesinde mehmetçik opete kadar durmadan yola devam kararı aldık.

Evet mehmetçik opetteyiz ilk molamız ve güzergah konusunda biraz fikir alışverişi ve yanımızdaki çanta çadır vs. bunlara bir ayar çekiyoruz gezinin ilk resimide benden olsun..

Berk kardeşim akşam geç uyumuştu sabahta erken kalkıp işlerini halletmeye çalışmıştı muhtemelen çok yorulmuş olmalı daha opette uykusu gelmiş. buna ne demeli
Hayırlı işşşlerrr

Berk aldı makinayı eline hadi bakalım Ben eşim ve Sevim yenge kısacsı bi aile tablosu

mehmetçik opete ne zaman gelsek gurbetçiler ya toprağı öperler, ya oturup ağlarlar yada bu bayrağa tırmanmaya çalışırlar
Allah kimseyi vatanından ayırmasın

Gururmuz şanlı türk bayragımız. Dalgalanıyor

Bayragımız nede güzel daglanıyor.

Elimle tutmaya çalıştım gayette güzel oldu
Evet opetteki son resimler birazdan yola koyulacaz istikamet kerpe ya allah.

Evet yaklaşık 90 km durmadan gazladık izmit batıdan dalarak kandıraya 10 km kala yolda bir çay içme kararı aldık derken bi cafeye denk geliyoruz gayette güzel çaylarımızı
yudumluyalım dedik bide buranın mısırı meşhurmuş mısır denemesi yapalım

mısırlar geldi oh oh sıcak sıcak.
Evet mısırlarımızı çayımızı içtikten sonra hadi bakalım yola devam kerpeye 40 km daha varmış akşama kalmadan bi an önce gidip yerleşelim kuralım çadırlarımızı.

Evet Kerpeye geldik nihayet bi anda kendimizi kampingin birine 1 km kala buluyoruz çok harike görünüyor denizi koyları



Doga kamping'e niyetlenmiştik evet burda 2 adet daha kamping yeri varmış birine ugrayıp soruyoruz yeriniz varmı diye çok sıcak bir karşılamayla her konuda burda güvenli
ve yardımcı olabilecegini söylüyor GÜNEŞ kamping sahipleri evet hakkatende kampingleri güzel fakat biz doga kamping için geldigimizi söyledik onlarda bize tarif ettiler
Nihayet doğa kampinge geldik nihayet. Aman allahım gözlerime inanamıyorum kücük bir bahçede onca kişi çadır kurmuş kısacası orası hem kerpe merkezin icinde hemde
ufak yani kısacası hayal kırıklıgı yaşadık. ve orda kalmaktan vazgeçtik. İlk tesadüf eseri geldiğimiz GÜNEŞ KAMPİNGE gitmeye karar kıldık hemen merkezde etimizi mangal
malzememizi aldık Kamp alanına intikal ettik.
SAAT: 20: 50
Başladık kurulmaya Hakkatende baktıkki Burası Güzelmiş Güneş kamping hem geniş hem denize sıfır ve 24 saat uyanık görevlilerle bir çok imkanları sağladılar bize

Evet Çadırlarımızı kurduk Fenada acıktık başladık mangalımızı yelemeye etleri pişirmeye geldi sıra
Berk kardeşim yellemede 


Uff nasılda acıkmışız etler çırıtr çıtır pişiyor yellemeye devam açlıgı yenmeye az kaldı ha gayret


Nihayet etler tavuk kanat pişti yanda ufaktan köfteyide bıraktık ızgaraya oda pişiyo yavaş yavaş
masamızı kurduk ufak ufak başladık kemirmeye AFİYET olsun


Kamp ateşimizide güzelce bi yaktık ohh allah muhabbetimizi bozmasın .

Ben ve eşim
Muhabbet koyu allah bozmasın


Birazcık resim kabiliyetimi ön plana çıkarayım dedim kor ateş. Ve birazdan yatma vakti saatte ewpey ilerledi hepimiz yol yorgunu uyuyalım dedik yarın
yola devam.
Berk ve ve sevim keyiflerine diyecek yok


Sabah 8:05 berk benden önce uyanmış gece harika bi uyku çektik berkte beni uykuda yakalamış gece çok horlamışım

Evet kahvaltı saati berk bi topuk kahvaltıları getirdi bizde masamızı kurduk kahvaltıdan sonra yola devam.


Evet burayı gündüz gözüyle gördük daha bir büyülendik pazar sabahı ve burdan ayrılmak biraz hüzünlendiriyor. gerçekten harika doğa deniz iç içe.

Berk aldı eline makinayı kareleri yakalamaya calısıyor.

Evet yeni aldıgım Solda MAVİ olan 4 kişilik çadırımda kendini nasılda gösteriyor


Motorumun arkasına yükümü koyabilmem için yapmış oldugum aparat. 20 kiloya kadar tyaşıyor el yapımı maddein Mehmetay18
Hayırlı işlerrrrr


Ben ve berk biraz sahil turuna cıktık ha düştük düşücez

ben ve kankim


Kasklarımız hazır

AAAA GÖZLERİME İNANAMIYORUM BİZDEN ÖNCE GELENLER LOGOSUNU yapıştırmışlar baya geliştik anlaşılan

Evet bizde hazırlandık Motorlarımız hazır harekete geçecez istikamet KEFKEN ortalama 20 km yol bizi bekler.


Güzel pozlar vemeye devam ediyorum Bu arada genelde bir kamp ortamında WC VE DUŞ önemlidir burda WC VE duş mevcut bilginize


Berk ve sevim yola hazırlar


ben

Evet Çadır kurduğumuz güneş kampingten kareler aldık merak edenler için gidip görmenizi tavsiye ederiz.

bu adam napıyor böyle=?

Köpegini serinletiyor görende boğuyor sanacak neyseki serniliyorlar hayrılı işler karışma bende diyorlar.




Çifte kumrular


Ve ben gözlerimden okunuyor galiba

Kankime bak beee

Yarasssssıııın

Ben keyfim ve kahyası

Kefken den kareler

kefkende cafedeyiz rica ediyoruz garsona aile tablsou cıkıyor ortaya allah razı olsun
Birazdan yemek gelecek sonra agvaya dogru harekete geçecez ortalama 60 km
iyice bi dinlendik birazdan yola devam

Leylekmi martımı anlayamadım

Ağva yolunda Yolda rastladıgımız bi kale görüntüsündeki cafe veya rastaurtant ama son derece harika ve modern. resim çekmeden geçemedik.


El sallıyoruz bi aile karesi daha ölümsüzleştirdik agvaya dogru yola devam ediyoruz.

Ve agvadayız plaj tıka basa dolu harika bir gün.

Berk ve eşi

ben ve eşim



Plaj tıka basa berkte plajdan bir kare istedi hay hay ortam harika



Kankimle biraz muhabbet ediyoruz




İşte hareketi





Derken yunus balıkları sahile akın etmiş gerçekten büyülediler bizi

aldım makinayı yakalamaya çalışıyorum çok sıcak bir hayvan.

herkes meraklı izliyor yunusları ama hava bi anda kapandı yagmur yagacak galiba evet hava iyice kapanıyor bizde artık istanbula dogru harekete geçiyoruz.
güle güle yunuslar güle güle agva hoşçakalın özleyin bizi
evet agvadan şileye 45 km full virajlı yollar harika ama heran yağmuy yagdı yagacak korkusuyla mukkun oldugunca hızlanıyoruz.


Bi anda yagmur bardanktan boşalırcasına yagıyor bizde kendimizi şans eseri bi evin yola bakan kapısı açık araba garajına atıyoruz motorlarımızla içeri giriyoruz yagmur o
kadar şiddetliki garajda bile ıslanıyoruz nerdeyse. evet bu Bey amcada o sırada 60 model anadoluyla oradan geçerken bizi gördü geri geri gelip çocuklar orası benim
evim garajda benim istediginiz kadar kalabilirsiniz diyerek ordan ayrıldı neyse yagmur git gide bastırıyor bu akşam napacaz ne edecez burda kaldık diye düşünürken baktık
o amca geldi ve muhabbete koyulu verdik şimşekler yagmur öyle bir çakıyor hakkaten insanın içi ürperiyor.
Bey amca gelip muhabbete daldık bey amca yagmur dinmese sizi evime misafir ederim dedi allah razı olsun. Evet muhabbet koyu anadol ilgimizi cekti berk kardeşimle
anadolun etrafında tur atıyoruz bey amca merakımızı gidermek amaçlı açtı arabanın için üfff nos undan tut turbosundan tut lpg sinden tut telsizinden tut herşeyi full
kısacası içi süper Kameralı sistem bile koymuş 24 saat arabanın içinde güvenlik kamerası bulunuyor Bey amca baya zevkine düşkünmüş anlaşılan
Evet bizde bol bol
resim cektik arabanın bakın sizde hak vereceksiniz



Motoruna bakın 2010 model bi aradaba bu kadar temiz motor görmek zor allah kaza bela vermesin beya amca. Evet derken yagmur iyice etkisini yitirdi artık yola devam
ediyoruz hiç durmadan şileden istanbula gaz açtık yola devam Evet şile çıkışında istanbul istikameti yollar felç güvenlik şeridine kadar yollar kapalı tabi biz motosikletle
zorda olsa ilerleyebiliyorduk o yolda kalan insanlara allah sabır versin yagmurun yagmasıyla insanlar bi anda dönüş yoluna yüklendiler ortalama 40 km yol kilitliydi
insanlar arabalarda bunalmıştı motosikletin dezavantajıyla sıyrıldık kısa sürede ama fena yorulduk.

Nihayet istanbuldayız berk ve sevim yengemizin ısrarı üzerine evlerine molaya geçiyoruz.
Yolda yorgun düşmüş kankim

Tabi bende ondan eksik kalmadım yol yordu bizi ama değdi

Ve yemekler geldi herkesin emeğine saglık çok güzel 2 gün geçirdik bi dahaki gezilere buluşmaya dek saglıcakla kalın dostlar.
Derken internetten onca yer aramamız neticesinde ortak fikirle kerpede bulunan doğa kamping'e gidip 1 gece konaklamaya karar kıldık. Sabahtan ben ve berk işlerimizi halledip ögleden sonra 3 gibi 2.köprü istikameti olan gazi mahallesi girişinde buluşup ordan rotamıza dogru yola koyulmaya karar verdik.
Saat 16:40 sularında gazi mahallesi 2.köprü istikameti tali yolunda berk bekler bizi ,evet kısa bir selamlaşma neticesinde mehmetçik opete kadar durmadan yola devam kararı aldık.

Evet mehmetçik opetteyiz ilk molamız ve güzergah konusunda biraz fikir alışverişi ve yanımızdaki çanta çadır vs. bunlara bir ayar çekiyoruz gezinin ilk resimide benden olsun..

Berk kardeşim akşam geç uyumuştu sabahta erken kalkıp işlerini halletmeye çalışmıştı muhtemelen çok yorulmuş olmalı daha opette uykusu gelmiş. buna ne demeli
Hayırlı işşşlerrr

Berk aldı makinayı eline hadi bakalım Ben eşim ve Sevim yenge kısacsı bi aile tablosu

mehmetçik opete ne zaman gelsek gurbetçiler ya toprağı öperler, ya oturup ağlarlar yada bu bayrağa tırmanmaya çalışırlar

Gururmuz şanlı türk bayragımız. Dalgalanıyor

Bayragımız nede güzel daglanıyor.

Elimle tutmaya çalıştım gayette güzel oldu
Evet opetteki son resimler birazdan yola koyulacaz istikamet kerpe ya allah.

Evet yaklaşık 90 km durmadan gazladık izmit batıdan dalarak kandıraya 10 km kala yolda bir çay içme kararı aldık derken bi cafeye denk geliyoruz gayette güzel çaylarımızı
yudumluyalım dedik bide buranın mısırı meşhurmuş mısır denemesi yapalım

mısırlar geldi oh oh sıcak sıcak.
Evet mısırlarımızı çayımızı içtikten sonra hadi bakalım yola devam kerpeye 40 km daha varmış akşama kalmadan bi an önce gidip yerleşelim kuralım çadırlarımızı.

Evet Kerpeye geldik nihayet bi anda kendimizi kampingin birine 1 km kala buluyoruz çok harike görünüyor denizi koyları



Doga kamping'e niyetlenmiştik evet burda 2 adet daha kamping yeri varmış birine ugrayıp soruyoruz yeriniz varmı diye çok sıcak bir karşılamayla her konuda burda güvenli
ve yardımcı olabilecegini söylüyor GÜNEŞ kamping sahipleri evet hakkatende kampingleri güzel fakat biz doga kamping için geldigimizi söyledik onlarda bize tarif ettiler
Nihayet doğa kampinge geldik nihayet. Aman allahım gözlerime inanamıyorum kücük bir bahçede onca kişi çadır kurmuş kısacası orası hem kerpe merkezin icinde hemde
ufak yani kısacası hayal kırıklıgı yaşadık. ve orda kalmaktan vazgeçtik. İlk tesadüf eseri geldiğimiz GÜNEŞ KAMPİNGE gitmeye karar kıldık hemen merkezde etimizi mangal
malzememizi aldık Kamp alanına intikal ettik.
SAAT: 20: 50
Başladık kurulmaya Hakkatende baktıkki Burası Güzelmiş Güneş kamping hem geniş hem denize sıfır ve 24 saat uyanık görevlilerle bir çok imkanları sağladılar bize

Evet Çadırlarımızı kurduk Fenada acıktık başladık mangalımızı yelemeye etleri pişirmeye geldi sıra


Uff nasılda acıkmışız etler çırıtr çıtır pişiyor yellemeye devam açlıgı yenmeye az kaldı ha gayret


Nihayet etler tavuk kanat pişti yanda ufaktan köfteyide bıraktık ızgaraya oda pişiyo yavaş yavaş


Kamp ateşimizide güzelce bi yaktık ohh allah muhabbetimizi bozmasın .

Ben ve eşim


Birazcık resim kabiliyetimi ön plana çıkarayım dedim kor ateş. Ve birazdan yatma vakti saatte ewpey ilerledi hepimiz yol yorgunu uyuyalım dedik yarın
yola devam.
Berk ve ve sevim keyiflerine diyecek yok


Sabah 8:05 berk benden önce uyanmış gece harika bi uyku çektik berkte beni uykuda yakalamış gece çok horlamışım

Evet kahvaltı saati berk bi topuk kahvaltıları getirdi bizde masamızı kurduk kahvaltıdan sonra yola devam.


Evet burayı gündüz gözüyle gördük daha bir büyülendik pazar sabahı ve burdan ayrılmak biraz hüzünlendiriyor. gerçekten harika doğa deniz iç içe.

Berk aldı eline makinayı kareleri yakalamaya calısıyor.

Evet yeni aldıgım Solda MAVİ olan 4 kişilik çadırımda kendini nasılda gösteriyor


Motorumun arkasına yükümü koyabilmem için yapmış oldugum aparat. 20 kiloya kadar tyaşıyor el yapımı maddein Mehmetay18
Hayırlı işlerrrrr


Ben ve berk biraz sahil turuna cıktık ha düştük düşücez

ben ve kankim


Kasklarımız hazır

AAAA GÖZLERİME İNANAMIYORUM BİZDEN ÖNCE GELENLER LOGOSUNU yapıştırmışlar baya geliştik anlaşılan

Evet bizde hazırlandık Motorlarımız hazır harekete geçecez istikamet KEFKEN ortalama 20 km yol bizi bekler.


Güzel pozlar vemeye devam ediyorum Bu arada genelde bir kamp ortamında WC VE DUŞ önemlidir burda WC VE duş mevcut bilginize


Berk ve sevim yola hazırlar


ben

Evet Çadır kurduğumuz güneş kampingten kareler aldık merak edenler için gidip görmenizi tavsiye ederiz.

bu adam napıyor böyle=?

Köpegini serinletiyor görende boğuyor sanacak neyseki serniliyorlar hayrılı işler karışma bende diyorlar.




Çifte kumrular


Ve ben gözlerimden okunuyor galiba

Kankime bak beee

Yarasssssıııın

Ben keyfim ve kahyası

Kefken den kareler

kefkende cafedeyiz rica ediyoruz garsona aile tablsou cıkıyor ortaya allah razı olsun
iyice bi dinlendik birazdan yola devam

Leylekmi martımı anlayamadım

Ağva yolunda Yolda rastladıgımız bi kale görüntüsündeki cafe veya rastaurtant ama son derece harika ve modern. resim çekmeden geçemedik.


El sallıyoruz bi aile karesi daha ölümsüzleştirdik agvaya dogru yola devam ediyoruz.

Ve agvadayız plaj tıka basa dolu harika bir gün.

Berk ve eşi

ben ve eşim



Plaj tıka basa berkte plajdan bir kare istedi hay hay ortam harika



Kankimle biraz muhabbet ediyoruz




İşte hareketi





Derken yunus balıkları sahile akın etmiş gerçekten büyülediler bizi

aldım makinayı yakalamaya çalışıyorum çok sıcak bir hayvan.

herkes meraklı izliyor yunusları ama hava bi anda kapandı yagmur yagacak galiba evet hava iyice kapanıyor bizde artık istanbula dogru harekete geçiyoruz.
güle güle yunuslar güle güle agva hoşçakalın özleyin bizi
evet agvadan şileye 45 km full virajlı yollar harika ama heran yağmuy yagdı yagacak korkusuyla mukkun oldugunca hızlanıyoruz.


Bi anda yagmur bardanktan boşalırcasına yagıyor bizde kendimizi şans eseri bi evin yola bakan kapısı açık araba garajına atıyoruz motorlarımızla içeri giriyoruz yagmur o
kadar şiddetliki garajda bile ıslanıyoruz nerdeyse. evet bu Bey amcada o sırada 60 model anadoluyla oradan geçerken bizi gördü geri geri gelip çocuklar orası benim
evim garajda benim istediginiz kadar kalabilirsiniz diyerek ordan ayrıldı neyse yagmur git gide bastırıyor bu akşam napacaz ne edecez burda kaldık diye düşünürken baktık
o amca geldi ve muhabbete koyulu verdik şimşekler yagmur öyle bir çakıyor hakkaten insanın içi ürperiyor.
Bey amca gelip muhabbete daldık bey amca yagmur dinmese sizi evime misafir ederim dedi allah razı olsun. Evet muhabbet koyu anadol ilgimizi cekti berk kardeşimle
anadolun etrafında tur atıyoruz bey amca merakımızı gidermek amaçlı açtı arabanın için üfff nos undan tut turbosundan tut lpg sinden tut telsizinden tut herşeyi full
kısacası içi süper Kameralı sistem bile koymuş 24 saat arabanın içinde güvenlik kamerası bulunuyor Bey amca baya zevkine düşkünmüş anlaşılan
resim cektik arabanın bakın sizde hak vereceksiniz



Motoruna bakın 2010 model bi aradaba bu kadar temiz motor görmek zor allah kaza bela vermesin beya amca. Evet derken yagmur iyice etkisini yitirdi artık yola devam
ediyoruz hiç durmadan şileden istanbula gaz açtık yola devam Evet şile çıkışında istanbul istikameti yollar felç güvenlik şeridine kadar yollar kapalı tabi biz motosikletle
zorda olsa ilerleyebiliyorduk o yolda kalan insanlara allah sabır versin yagmurun yagmasıyla insanlar bi anda dönüş yoluna yüklendiler ortalama 40 km yol kilitliydi
insanlar arabalarda bunalmıştı motosikletin dezavantajıyla sıyrıldık kısa sürede ama fena yorulduk.

Nihayet istanbuldayız berk ve sevim yengemizin ısrarı üzerine evlerine molaya geçiyoruz.
Yolda yorgun düşmüş kankim

Tabi bende ondan eksik kalmadım yol yordu bizi ama değdi

Ve yemekler geldi herkesin emeğine saglık çok güzel 2 gün geçirdik bi dahaki gezilere buluşmaya dek saglıcakla kalın dostlar.