Tek TÜRKİYE | Edirnekapı Şehitlik Organizasyonu | 27 Haziran 2010 Pazar

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
yok kardeşim katılmam ben bu organizasyona. zaten ben organizasyonun isminide beğenmedim. hem nerde ne yiyeceğiz, ne içeceğiz, nasıl eğleneceğiz, mekanlar ne gibi indirim sağlayacak belirtilmemiş:):):)
sıra sayı ne farkeder, beni en son sıraya yazın ben sizi takip ederim.

yemekler benden kardeşim caylar senden olsun herhalde anlaşırız :rendeer::cat:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
35
Arkadaşlar yazılanlar okudum ve bir yanlışı düzeltmeye ihtiyaç duyuyorum. isimleri yabancı olan iki grup var ben Turkbikers'ı facebooktan sürekli takip ediyorum. İsminden dolayı önyargılı davranan arkadaş(lar)ıma sadece bundan sonraki yaşamlarında bir sözü ortaya atmadan önce birkaç dakika düşünmelerini öneriyorum. Herkesin plan program yapmadığı 30 Ağustos'ta İstanbul valiliğinden ve emniyetten izin alanlar onlardı ben de sürüşe katıldım, inanılmaz bir duygu seli yaşadım. Caddelerde ağlayan, alkışlayan gururlanan insanları gördükçe içimdeki çoşku tarif edilemez bir hale geldi. 29 Ekim'de yine caddede Cumhuriyet kortejindeAnatolian Tigers'a destek verdiler, aşağıdaki katılımcıları örgütlediler herkese bayrak dağıttılar.. 10 Kasım'da birçoğumuz evlerinden uyurken onlar Edirnekapı şehitliğinde saygı duruşundaydılar. Lüten önyargılı olmayalım, kimseye ve hiçbirşeye karşı. Yiğidi öldürelim, hakkını da yemeyelim... Amacımız şehitlere saygı konvoyuna katılmak ise orda olalım..

Saygılarımla,

11036_187964459584_595714584_2880996_7141403_n.jpg


11036_187964719584_595714584_2881025_7853835_n.jpg


6495_138533319584_595714584_2418363_1215555_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
yemekler benden kardeşim caylar senden olsun herhalde anlaşırız :rendeer::cat:

yemeği yediğimiz yer çayları bedava veriyorsa- anlaşırız tabi-, çaylar benden o zaman:)
konuyu daha fazla sulandırmayalım. ciddi bir konu ve ciddi bir organizasyon.
27. 06.2010 ben orda olmak için elimden geleni yapacağım. belki az buçuk sesimizi duyurur tepkimizi dile getiririz.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
35
1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
kıyetlı arkadaşlar hangımızın kanının rengı daha kırmızı dıye bırılerıne laf yetiştıreceğimize şu katılım listesını halıne bır bakın :pr:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
TURKBIKERS Motosiklet Kulübünün organizasyonunu üstlendiği Tech Turkey ŞEHİTLERİMİZE SAYGI KONVOYU nu ben ve arkadaşlarım motosohbet.net olarak destekliyoruz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:12 ----------

KATILIM LİSTESİ:

1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.?


CADI ÇAĞLA :bounce:...
Pazar günü seni ve diğer dostlarıda görmek bize mutluluk verecek... Desteğiniz için çok teşekkürler...:rendeer: :rendeer: :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:59 ----------

1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ

MOTORUSTASI ;
Üstadım yorumun için teşekkür ederim... Bizler yaptığımızı ve yapacaklarımızı fazla AFİŞE etmiyoruz.Sadece organizasyon yapacaksak genel olarak kitlelere haber veriyoruz... 10 KASIM'daki şehitlik ziyaretimiz ise; sadece TURKBİKERS AİLESİ olarak gerçekleştirdik...
Tekrardan teşekkürler...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.Sinan AKSU (şehir dışında cenazede, yetişebilirse gelicek)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;
O benimdir, o benim milletimindir ancak.

Çatma, kurban olayım çehreni ey nazlı hilâl!
Kahraman ırkıma bir gül! Ne bu şiddet bu celâl?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helâl,
Hakkıdır, Hakk'a tapan, milletimin istiklâl!

Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner aşarım;
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.

Garbın âfakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar,
"Medeniyet!" dediğin tek dişi kalmış canavar?

Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma sakın!
Siper et gövdeni, dursun bu hayasızca akın.
Doğacaktır sana vaadettiği günler Hakk'ın;
Kimbilir, belki yarın, belki yarından da yakın.

Bastığın yerleri "toprak" diyerek geçme, tanı!
Düşün, altındaki binlerce kefensiz yatanı!
Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır atanı;
Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı.

Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki fedâ?
Şüheda fışkıracak toprağı sıksan, şühedâ!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da Hüdâ,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüdâ.

Rûhumun senden, ilâhi, şudur ancak emeli;
Değmesin mabedimin göğsüne na-mahrem eli!
Bu ezanlar ki şahadetleri dinin temeli,
Ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli.

O zaman vecd ile bin secde eder varsa taşım;
Her cerihamdan, ilâhi, boşanıp kanlı yaşım,
Fışkırır rûh-i mücerret gibi yerden nâşım;
O zaman yükselerek arşa değer belki başım!

Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilâl;
Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helâl!
Ebediyyen sana yok, ırkıma yok izmihlâl.
Hakkıdır, hür yaşamış bayrağımın hürriyet;
Hakkıdır, Hakk'a tapan milletimin istiklâl!
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Bende varım...........

Ancak diğer konuda yazdığım gibi biraz daha erken başlayacağım bu organizasyon ile ilgili çalışmalarıma. Okuyanlar biliyor.
 
Katılım
23 Haz 2010
Mesajlar
24
Bu ne ya 4 tane topik var bi tane topik sabit bırakın ne bu önüne gelen topik açmış herkes ayrı ayrımı gidiyor acaba korteje :queen::queen:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Arkadaşlar;
lütfen yazılarınıza; kırıcı-kışkırtıcı şekilde yorumlar eklemeyiniz!!!

KUYUCADISI;

İSTİKLAL MARŞIMIZI EKLEMEN ÇOK İYİ OLMUŞ!! TEŞEKKÜRLER...
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.Sinan AKSU (şehir dışında cenazede, yetişebilirse gelicek)
9.BiLaL_22
10. ?
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Aksilik olmzasa bende varım. Bu arada Kocaeli'den bir tek benmi varım. :bounce:Ses çıkarın millet...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.Sinan AKSU (şehir dışında cenazede, yetişebilirse gelicek)
9.BiLaL_22
10. Casillas

ŞANLI BAYRAKLARIMIZI UNUTMAYALIM.



Bende varım...........

Ancak diğer konuda yazdığım gibi biraz daha erken başlayacağım bu organizasyon ile ilgili çalışmalarıma. Okuyanlar biliyor.
linki atabilir misiniz acaba ?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bu tür organizasyonlara vatanını seven bir kişi olarak her zaman destek vermişimdir ve vermeye devam ederim elimden geldiği kadar her Türk gibi.ama genelde bakıyorum TURKBIKERS ve ya başka paylaşım siteleri hallediyor organizasyon işlerini.biz ki Motosiklet.net olarak kocaman bir topluluğuz,gerçi çogumuz diğer adı geçen sitelere'de üye ama olsun neden başı MT.net çekmiyor merak etmiyor değilim.kardeş site filan olayı ayrı,bence yönetimin bu tür organizasyonlar'da başı çekmesi daha iyi olur gibi,her türlü izin alıcaklarına'da eminim.hem o site bu site gezmemiş oluruz,karışıklık ve tartışmalar'da ortadan kalkmış olur.

güncell liste devam

1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.ortadadogulu
6.MOTORUSTASI
7.AYBERK + TURKBİKERS AİLESİ
8.Sinan AKSU (şehir dışında cenazede, yetişebilirse gelicek)
9.BiLaL_22
10. Casillas
11.Sadık1453
12*****ze491 (ismini yazarken sorun oluyor,harf hatası kendin ekleyebilirsin)
13.Arjantinli69
14.
15.
16.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
kıyetlı arkadaşlar hangımızın kanının rengı daha kırmızı dıye bırılerıne laf yetiştıreceğimize şu katılım listesını halıne bır bakın :pr:

merak etme motosohbet ailesi ve turk bikes ailesi bunyesinde olanlar tek tek isim yazmayıp aile yazısı altında olduklarından liste az gözüküyor.
herkes çok hassas bir dünem geçirdiğimizden artık tahammülü kalmadığıdan ufak bir olaya bile patlayabiliyor.
milli değerleri kaybetme endişesi ve hergün şehit olan vatan evlatlarını kaybetmenin verdiği acıyla bi anlık bir kelimenin yabancı oluşuna bile tepki göstercek kadar hassaslaşıyor.
Zaman destek,birlik,kardeşlik zamanı.Birbirimizi kırmadan birbirimize düşmeden birbirimizi daha iyi sarmalıyız.Amaçlarına ulaşmak isteyen hainleri çaresiz bırakmanın yolu tek yürek olmakta.Biriniz hatalı olsa bile onu sert eleştirmek yerine koruyarak düzeltelim ki birbirimize düşmeyi engelleyelim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst