Tek TÜRKİYE | Edirnekapı Şehitlik Organizasyonu | 27 Haziran 2010 Pazar

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bu ismi böyle değil diye hiçkimse katılmam demedi dediğine



sen bu tech lafına takıldığın andan itibaren kimse ne şehitlerle ilgilenir oldu nede organizsyonun amacı kaldı.. tekrar soruyorum sen daha iyi ismi olan bir organizasyona davet edebiliyormusun???????

oldukça cahilim bu sitede de yeniyim ewet ama bu işleri gayet iyi çözmüş olacak kadar eskiyim bu hayatta, peki sen bu kadar insanın amacını saptırdığın için özür dileyebilecek kadar kültürlümüsün???????

amaç belliyse kimse saptıramaz merak etme...
ben uyarımı yaptım sebebi ile ilgili açıklama bir bana değil herkese yapıldı...
konu kapandı... benim nekadar Türk oldugumu bütür organizasyonlarda genelde en önde saf tutugumu biilen bilir. senin beni yargılama lüksün yok... konun takibindeki mesajları okuyup algılayabilecek beynede sahibim anlaşılan sen pek algılayamamışsın... bu zamana kadar hiç bir taşın altına elimi koymaktanda çekinmedim çekinmemde...
yanlış gördüğümde arkadaşlarımı uyarıcak açıklama yapıldıgında eyvallah diyecek kadar kültürüm ve özgüvenim var şükür.
boşyere uzatıp insanların vaktini çalma........
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
10
amaç belliyse kimse saptıramaz merak etme...
ben uyarımı yaptım sebebi ile ilgili açıklama bir bana değil herkese yapıldı...
konu kapandı... benim nekadar Türk oldugumu bütür organizasyonlarda genelde en önde saf tutugumu biilen bilir. senin beni yargılama lüksün yok... konun takibindeki mesajları okuyup algılayabilecek beynede sahibim anlaşılan sen pek algılayamamışsın... bu zamana kadar hiç bir taşın altına elimi koymaktanda çekinmedim çekinmemde...
yanlış gördüğümde arkadaşlarımı uyarıcak açıklama yapıldıgında eyvallah diyecek kadar kültürüm ve özgüvenim var şükür.
boşyere uzatıp insanların vaktini çalma........

Sayın cadı hanım lütfen amacınızı daha açık yazarmısınız
Hatırlatırım; ismini yabancı bulup beğenmediğiniz TÜRKBİKERS ailesinin armasında kara kask değil şerefli TÜRK BAYRAĞI yer almaktadır. Toplantılarımıza onur verirseniz. Üyemiz ŞEHİT YÜZBAŞIMIZIN ailesiyle tanışmanızı da dileriz.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
ŞEHİTLERİMİZE SAYGI KONVOYU
Tarih: 27 Haziran 2010 Pazar
Zaman: 14:00 - 19:00
Yer: Edirnekapı Şehitliği
Şehir/Kasaba: Edirnekapı, Turkey

Açıklama.Edirnekapı Şehitliği Ziyareti
Şehitlerimize dua edilmesi
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı okunması
Konvoy şeklinde İstanbul turu

http://www.facebook.com/album.php?id=126324080736820&aid=9614&s=180&hash=f9d5333d5479441cc9fe7cafce04f3d4#!/pages/Tek-TURKIYE-Edirnekapi-Sehitlik-Organizasyonu/126324080736820?v=wall&ref=mf

Başka bir forumda konu hakkında yazdıklarımı aynen aktarıyorum:

Birincisine katılan biri olarak geçen sene yaşadığım bir küçük olayı yazmak istiyorum.

Edirnekapı' ya yalaştığımızda mahalle arasından geçerken trafik durduğu sırada bir kahvehaneden iki tane orta yaşlı bey, iki önümdeki araca yaklaşıp birşeyler sordular, sonra önümdeki araca geldiler, o sırada duydum sorduklarını, araç sahiplerine şehitliğe onları da götürüp götüremeyeceklerini soruyorlardı. İkisinden de "hayır" yanıtını almışlar. Sıra bana geldi, "tabii ki, buyrun" dedim.

Kısaca konuştuk, bu organizasyonun hangi partinin organizasyonu olduğunu vs. vs. sordular. Hiçbir siyasi görüşleri bağlantılı olmadığını, birbirlerini hiç tanımayan yüzlerce araç sahibinin, (yüzlerce sayısını medya da biz de abartıyoruz çünkü 200 araç bile yoktu!!) birbirlerini tanımadan internetten buluşarak gerçekleştirdiğimizi anlattım. Yaşı diğerinden biraz daha genç olan, bir iki kere yanlışlıkla ağzından kaçırdığını hissettirdiği hitap şeklini kullandı: "amirim".

Sanırım bu kişiler sivil polislerdi. Anlatmak istediğim nokta ise; PKK veya başka terörist örgütler, veya bu millet üzerinde güvensizlik ve çözülme yaratma politikası güden iktidar sahipleri, amaçlarına çoktan ulşamışlar. Adamların kıyafetleri çok düzgün, yüzleri akça pakça, hitapları son derece düzgün, (dış görünüşe aldanma jargonunu kimse kullanmasın şimdi) olmasına rağmen yukarıda bahsettiğim unsurlar yüzünden toplumumuzda zaten güvensizlik hakim olmuş.

Yani birlik beraberlik zaten yalan olmuş. O kişilerin önümdeki araç sahiplerinin onları almadığını söyledikleri anda o buluşma benim için; çok iyi niyetli, ancak amacına ulaşması çoktan imkansızlaşmış bir buluşma niteliği kazandı. Çünkü dış dünyaya "birlik" mesajı vermek için toplanan bu topluluğun aslında hiç de "birlik olmadığını" adeta "gölgemizden korkar hale getirildiğimizi" görmüş oldum.

İkinci olarak da yol boyunca konvoy dışındaki meraklı araç ve insanlar bayraklara bezenmiş bu konvoyun amacının ne olduğunu sordular. Hepsine aynı cevabı, büyük bir heyecanla verdim: "Tek vatan, tek devlet, tek millet"

Toplanalım, tabii ki toplanalım. Ama Kandil' e gidilmedikten sonra, Habur yerle bir edilmedikten sonra göreceğimiz muamele geçen senekiyle aynı olacaktır: ŞEHİTLER İÇİN, TEK VATAN TEK MİLLET TEK DEVLET SLOGANIYLA YOLA ÇIKARAK TOPLANAN GRUP, TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ İÇİŞLERİ BAKANLIĞINDAN EMİR ALAN GÜVENLİK GÜÇLERİ TARAFINDAN ŞEHİTLİĞE BİLE ALINMAYACAK, SİRKTEN KAÇMIŞ KAÇIKLAR MUAMELESİ GÖREREK YOLLAR ONLARIN DAĞILMASI İÇİN KAPATILACAKTIR.

Bizler de "vay be polis bile bizim için trafiği kapattı" diye sevineceğiz.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Bu tartışma çok anlamsız....
TechTurkey denmesi çok da sorun değil bence. Technology Turkey kısaltması sanırım, linkteki siteyi inceledim ve fikrimin gayet mantıklı olduğunu gördüm... İnceleyin görürsünüz :wiinkk:
Tek Türkiye ile arasında isim benzerliği olması kimimize göre hoş kimimize göre saçma olabilir ama bu ayrılık notasında tartışmanın bir anlamı yok bence... Birbirimize sert tepki göstermektense öfkemizi teröre saklasak daha iyi olur sanırım. Kuyucadısı fikrini söylemiş baBAha biraz gereksiz sert tepki göstermiş. bence haklı olan haksız olan taraf yok içimizde, haksız olan taraf hala askerimizle çatışıyor, milli bütünlüğümüzü bozmaya çalışıyor ve hala hakettiği tepkiyi göremedi...
Birbirimizi kırmaya gerek yok dostlar :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Konuyu saptırmaya ne kadar meraklısınız. Böylesine geçirdiğimiz kötü günlerde bile. Adam ne kadar güzel bir başlık açmış. ne kadar güzel bir organizasyon planlanmış. hep denizlere menizlere gezi yapılcak değil.. Kendimize gelelim diye bizi uyarmış... Uzatmayın isterseniz de gelecek varsa geliyorum desin... Hayret bir şey ya..
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
saptırmayalımm...
amaç ve gaye belli :rendeer:
katılımın yüksek olmasını temenni ediyorumm.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
@bobber

birilerinin hatırladığını bilmek güzel.
organizasyonun adına takılacak kadar sığ bakabiliyorsanız olaya boşverin evde oturalım. çekirdek çitlenir kaç kişi ölmüş o gün çetelesni tutarız.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
@bobber

birilerinin hatırladığını bilmek güzel.
organizasyonun adına takılacak kadar sığ bakabiliyorsanız olaya boşverin evde oturalım. çekirdek çitlenir kaç kişi ölmüş o gün çetelesni tutarız.

The Dude Arkadaş:)

Gerçekten ne döndüğünü anlayana kadar bence de evde oturmanın faydası var gibi:silent::silent:

Onlara böyle yapalım sokağa çıksınlar, bunlara şöyle yapalım sokağa çıksınlar, hele şu ötekilere şey yapalim iç çatışma çıkarrtsınlar mevsimindeyiz:silent:

İşçi bayramında sokağa çıkmaya korkanlara (korkutulmuşlara...) şimdi diyorlar ki: ''yürü be koçum kim tutar seni''

Ben ce sakin kalmakta fayda var, hem de çok sakin ki kim ne ediyor bir anlayalım:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
235
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkes konunun amacının isim üzerinden saptırıldığı ortak görüşünde buluştuğuna göre bende bu gereksiz ve saçma sapan ayrıntıya takılıp kalanlara başka bir cvp vermeyeyim... eminim onlar da çoktan utanıp kıpkırmızı olmuşlardır(yada umarım) üslubumu yumuşatabileceğim bir konu değil ayrıca kimse kusura bakmasın..
VATAN uğruna bir çakıl taşı taşımaya davet edenin yanına koşarakta giderim ama görüyorum ki bazı çok bilmiş insanlar şu soruyu sormayı marifet sayıyor: o taşıdığın taş ne taşı biliyormusun sen???? :mad: :mad: :pr::pr:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
herkes konunun amacının isim üzerinden saptırıldığı ortak görüşünde buluştuğuna göre bende bu gereksiz ve saçma sapan ayrıntıya takılıp kalanlara başka bir cvp vermeyeyim... eminim onlar da çoktan utanıp kıpkırmızı olmuşlardır(yada umarım) üslubumu yumuşatabileceğim bir konu değil ayrıca kimse kusura bakmasın..
VATAN uğruna bir çakıl taşı taşımaya davet edenin yanına koşarakta giderim ama görüyorum ki bazı çok bilmiş insanlar şu soruyu sormayı marifet sayıyor: o taşıdığın taş ne taşı biliyormusun sen???? :mad: :mad: :pr::pr:

bence sen kendıne makara arıyorsun gıbıme gelıyor senın kadar hatta senden fazla önde gıdenlerden sayılır arkadaşlarımız var başlık için başlık sahıbıne sorulmuş oda cevaplamış bunun yakıştığını düşünen olabılır olmayabılırde ama ortak karar orda olunacak şehıtlerımız için ayrıca o şehıtlıkte benım devrelerım yatıyor zamanı geldiğinde lak lak yapmaktan cok vatan için orda hepimiz yatarız yoksa yanılıyormuyum
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Eskiden olsa Şehitlik Buluşmasına sorgusuz sualsiz yüzlercemiz katılırdık.Lakin
şimdi bakıyorumda daha organizasyon başlamadan burda saçma sapan tartışma
moduna girilmiş yok filistinmiş yok techmiş yok efendim turkbikemiş vs vs.....
yavf topik içeriği belli daha neyi alıp veremiyorsunuz katılan adını yazdırır buluşma
yerine gider gitmez oldu bitti.Her kes kendinden sorumlu kimse kimseyi yargılamasın.
Hani başka bir topik olsa çoktan kiliti yemişti yaa neyse Şehitlerimiz söz konusu ise geri teferruattır.....



Katılım Listesi:

1.arslanfb
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Eskiden olsa Şehitlik Buluşmasına sorgusuz sualsiz yüzlercemiz katılırdık.Lakin
şimdi bakıyorumda daha organizasyon başlamadan burda saçma sapan tartışma
moduna girilmiş yok filistinmiş yok techmiş yok efendim turkbikemiş vs vs.....
yavf topik içeriği belli daha neyi alıp veremiyorsunuz katılan adını yazdırır buluşma
yerine gider gitmez oldu bitti.Her kes kendinden sorumlu kimse kimseyi yargılamasın.
Hani başka bir topik olsa çoktan kiliti yemişti yaa neyse Şehitlerimiz söz konusu ise geri teferruattır.....



Katılım Listesi:

1.arslanfb
2.Askon
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

:cat::cat::cat:haklısın kardeşim bırısı durumu yakıştıramamış ve gereklı acıklama da yapılmış zaten uzatmanın ne anlamı var anlamıyorum 3 cü sahıslar nıye gırerler mevzuya anlamıyorum liste on numara hadi görelim isimler yazılsın arkadaşlar
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
Eskiden olsa Şehitlik Buluşmasına sorgusuz sualsiz yüzlercemiz katılırdık.Lakin
şimdi bakıyorumda daha organizasyon başlamadan burda saçma sapan tartışma
moduna girilmiş yok filistinmiş yok techmiş yok efendim turkbikemiş vs vs.....
yavf topik içeriği belli daha neyi alıp veremiyorsunuz katılan adını yazdırır buluşma
yerine gider gitmez oldu bitti.Her kes kendinden sorumlu kimse kimseyi yargılamasın.
Hani başka bir topik olsa çoktan kiliti yemişti yaa neyse Şehitlerimiz söz konusu ise geri teferruattır.....



Katılım Listesi:

1.arslanfb
2.groteks
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


amaç belli yol belli. ne ismi ne cismi...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
şu listeye el atalımda düzelsın yerimi kimseye vermem :mrgreen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
TURKBIKERS Motosiklet Kulübü olarak planladığımız sürüşü Tech Turkey ŞEHİTLERİMİZE SAYGI KONVOYU ile birleştirmekten gurur duyuyoruz.

TURKBIKERS Motosiklet Kulübünün organizasyonunu üstlendiği Tech Turkey ŞEHİTLERİMİZE SAYGI KONVOYU nu ben ve arkadaşlarım motosohbet.net olarak destekliyoruz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:12 ----------

KATILIM LİSTESİ:

1.arslanfb
2.askon
3.groteks
4.kuyucadısı+motosohbet.net ailesi
5.?
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
birde liste sırası için kavga edelim:)
istediğin gibi 2. sıra benim 3. sıra senin olsun:)

gıdenlere liste yapacağız demedıler
şu gün şehit olacaksın
vedanı yaz helalleş ananı babanı gör hiç demedıler
sadece vatan toprağı senın için kucak actı gel dedıler .
sayının sıranın önemi yok kardeşim onlar için ordayız :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Filistin için binlercesi ayağa kalktı, bir zamanda kalabalık bir güruh hepimiz ermeniyiz hepimiz hırant ız diye bağırdı !!!

20 yaşında dağ gibi evlatlar toprağa gitti, ana babaların yüreğine ateş düştü, milletin içi yandı.

Şehidin kanı alimin mürekkebinden üstündür.... (H.Z MUHAMMET)

Kelimelere takılıp görevimizden geri kalmayalım, şehitlerimiz bizden fatiha bekliyor...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
gıdenlere liste yapacağız demedıler
şu gün şehit olacaksın
vedanı yaz helalleş ananı babanı gör hiç demedıler
sadece vatan toprağı senın için kucak actı gel dedıler .
sayının sıranın önemi yok kardeşim onlar için ordayız :rendeer:

yok kardeşim katılmam ben bu organizasyona. zaten ben organizasyonun isminide beğenmedim. hem nerde ne yiyeceğiz, ne içeceğiz, nasıl eğleneceğiz, mekanlar ne gibi indirim sağlayacak belirtilmemiş:):):)
sıra sayı ne farkeder, beni en son sıraya yazın ben sizi takip ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst