Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Arkadaşlar selamlar
2 haftalık Fazer maceramdan sonra 2 ay önce sattığım GSR 600 'üme tekrar kavuştum. BU seferki ABS'li ve Devil'li :)
Fazer'ında kötü bir motor olduğunu söyleyemem ama içim bir türlü ısınamadı ve aldıktan 10 gün sonra hemen sattım. Ardından yine GSR aldım ve her bindiğimde "GSR'ye dönmekle dğoru tercih yapmışım" diyorum.
Daha önceden hiç egzozlu motor kullanmamıştım. Gerçekten inanılmaz bir zevkmiş, onu da öğrenmiş oldum.
Elektirik süpürgesi gibi benzini emse de performans egzozun tadı gerçekten başka oluyor. "Takıyım mı taktırmayım mı?" konusunda kararsız olanlara duyurulur :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
enginer6 ,tekrar hayırlı olsun öyleyse.ben de GSR mi satınca çoook aramıştım.aahhh,aaahhh.:pr:
onun o kırmızı ışıkta rölantide çalışırken ki ciğerinden gelen hırıltısını unutamıyorum.:salut:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Arkadaşlar selamlar
2 haftalık Fazer maceramdan sonra 2 ay önce sattığım GSR 600 'üme tekrar kavuştum. BU seferki ABS'li ve Devil'li :)
Fazer'ında kötü bir motor olduğunu söyleyemem ama içim bir türlü ısınamadı ve aldıktan 10 gün sonra hemen sattım. Ardından yine GSR aldım ve her bindiğimde "GSR'ye dönmekle dğoru tercih yapmışım" diyorum.
Daha önceden hiç egzozlu motor kullanmamıştım. Gerçekten inanılmaz bir zevkmiş, onu da öğrenmiş oldum.
Elektirik süpürgesi gibi benzini emse de performans egzozun tadı gerçekten başka oluyor. "Takıyım mı taktırmayım mı?" konusunda kararsız olanlara duyurulur :)

adına sevindim, hayırlı uğurlu olsun. kazsız sürüşler...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
enginer6 ,tekrar hayırlı olsun öyleyse.ben de GSR mi satınca çoook aramıştım.aahhh,aaahhh.:pr:
onun o kırmızı ışıkta rölantide çalışırken ki ciğerinden gelen hırıltısını unutamıyorum.:salut:

Kesinlikle öyle abi... Orjinal egzozuyla bile son derece sportif ve gaza getirici bir sesi var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:49 ----------

adına sevindim, hayırlı uğurlu olsun. kazsız sürüşler...

Sağolasın Sencer abi.. Bugün seni aradım ama ulaşamadım...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
enginer6 ,tekrar hayırlı olsun öyleyse.ben de GSR mi satınca çoook aramıştım.aahhh,aaahhh.:pr:
onun o kırmızı ışıkta rölantide çalışırken ki ciğerinden gelen hırıltısını unutamıyorum.:salut:

bu sese bende ışıklarda şahit oldum:)arkasında duruyom utanmasam eksozun dibine gircem abi dur gitme dinliyim şunun sesini:mrgreen:harika bi rolanti sesi var uwww diye:)ama çok kalın bi uwww:mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Arkadaşlar selamlar
2 haftalık Fazer maceramdan sonra 2 ay önce sattığım GSR 600 'üme tekrar kavuştum. BU seferki ABS'li ve Devil'li :)
Fazer'ında kötü bir motor olduğunu söyleyemem ama içim bir türlü ısınamadı ve aldıktan 10 gün sonra hemen sattım. Ardından yine GSR aldım ve her bindiğimde "GSR'ye dönmekle dğoru tercih yapmışım" diyorum.
Daha önceden hiç egzozlu motor kullanmamıştım. Gerçekten inanılmaz bir zevkmiş, onu da öğrenmiş oldum.
Elektirik süpürgesi gibi benzini emse de performans egzozun tadı gerçekten başka oluyor. "Takıyım mı taktırmayım mı?" konusunda kararsız olanlara duyurulur :)

Sabah girerim garaja ama şevkle,
Açarım birer birer örtülerini,
Kontağı takar ibrenin inip kalkmasını seyrederim,
Sonra sıkarım debriyajı basarım marşa,
Böğürür her sabah nerdesin sen der gibi,
Garaj inler homur homur homur,
Bakıma girdim 12.000 bakımı 400 TL
Az önce depoyu fulledim gazladım 60 TL yakıt hemen 1 çizgi indirdi,
Olsun canı sağolsun, efendi o hemde çok efendi,
Yakıtı bu fiyata kendi insanına satanlar,
50 TL lik yağı 120 TL yazanlar utansın,
Onun yine canı sağolsun.:)
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
en son cam aldım bujiler hava filtresi değiştirdim 266 km 50 liraya yani 18 kuruşa gitti ek başıma yapılcak herşeyi yaptım eyerki üzerinde eksozda olmasa o zaman dahada düşecekti
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Sabah girerim garaja ama şevkle,
Açarım birer birer örtülerini,
Kontağı takar ibrenin inip kalkmasını seyrederim,
Sonra sıkarım debriyajı basarım marşa,
Böğürür her sabah nerdesin sen der gibi,
Garaj inler homur homur homur,
Bakıma girdim 12.000 bakımı 400 TL
Az önce depoyu fulledim gazladım 60 TL yakıt hemen 1 çizgi indirdi,
Olsun canı sağolsun, efendi o hemde çok efendi,
Yakıtı bu fiyata kendi insanına satanlar,
50 TL lik yağı 120 TL yazanlar utansın,
Onun yine canı sağolsun.:)


:) :)

Görüyosunuz işte insanı şair yapıyo bu motor, daha ne olsun :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:48 ----------

en son cam aldım bujiler hava filtresi değiştirdim 266 km 50 liraya yani 18 kuruşa gitti ek başıma yapılcak herşeyi yaptım eyerki üzerinde eksozda olmasa o zaman dahada düşecekti


Fena bi rakam değilmiş Hercul. Acaba egzozu hiç üzerinde susturucuları varken denedin mi? Yakıtı standart düzeyine düşürdüğü söyleniyor, ne kadar doğru acaba?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar selamlar
2 haftalık Fazer maceramdan sonra 2 ay önce sattığım GSR 600 'üme tekrar kavuştum. BU seferki ABS'li ve Devil'li :)
Fazer'ında kötü bir motor olduğunu söyleyemem ama içim bir türlü ısınamadı ve aldıktan 10 gün sonra hemen sattım. Ardından yine GSR aldım ve her bindiğimde "GSR'ye dönmekle dğoru tercih yapmışım" diyorum.
Daha önceden hiç egzozlu motor kullanmamıştım. Gerçekten inanılmaz bir zevkmiş, onu da öğrenmiş oldum.
Elektirik süpürgesi gibi benzini emse de performans egzozun tadı gerçekten başka oluyor. "Takıyım mı taktırmayım mı?" konusunda kararsız olanlara duyurulur :)

engin sen performans egsozlu ve orjinal egsuzlu gsr kullanmış biri olarak aradaki yakıt tüketimi farkını ölçme imkanın oldumu? 100km de nekadar yakıt farkı oluyor?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gökhan Z'i aldatmayı düşünmüyorsun değil mi? :p

yak yahu şuan için o makinalar bana her yönden fazla sadece aradaki farkı merak ettigim için sordum. Olurda ilerde 4 silindire geçersem tabiki bu Z'den başkası olamaz:). Biliyorsun resim dünyasında mona lisa tablosu neyse bizler için motosiklet dünyasında Z'de o:)

Bu arada her fırsatta bana Z diyorsunda sendende bir icraat göremedik:p. Z den sonra rr alan ondan sonrada motora tövbe eden ben degilim :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
Ertekin abi iş takım elbise filan olmuyo haftada bi gün binmek için pahalı bi ugraş haline geldi:)

şimdi bi yandan master a da başlıyorum dolayısıyla yagmurda camurda takım elbıseyle bınılebılecek bısıler lazım bana..o yuzden ufak bı araba bakınıyorum..
belki sora bi cbr 125le donerım bu ıse:D
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
yak yahu şuan için o makinalar bana her yönden fazla sadece aradaki farkı merak ettigim için sordum. Olurda ilerde 4 silindire geçersem tabiki bu Z'den başkası olamaz:). Biliyorsun resim dünyasında mona lisa tablosu neyse bizler için motosiklet dünyasında Z'de o:)

Bu arada her fırsatta bana Z diyorsunda sendende bir icraat göremedik:p. Z den sonra rr alan ondan sonrada motora tövbe eden ben degilim :)

İcraat için daha zaman var... :)

4 silindire geçtinmi gözün yakıt sarfiyatı görmez... :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------

Ertekin abi iş takım elbise filan olmuyo haftada bi gün binmek için pahalı bi ugraş haline geldi:)

şimdi bi yandan master a da başlıyorum dolayısıyla yagmurda camurda takım elbıseyle bınılebılecek bısıler lazım bana..o yuzden ufak bı araba bakınıyorum..
belki sora bi cbr 125le donerım bu ıse:D

Haklısın... Hayırlısı olsun... :)

MOtorsuzluk çok zor ona göre :p
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abi motorsuzluga uzun vadede çözüm yaratıcam ufak bişilerle ama
şu an alet bosu bosuna yatıyo:D
yazık gunah sezonundayken satılsın binilsin hayvancagız sıkıldı oturmaktan..
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
engin sen performans egsozlu ve orjinal egsuzlu gsr kullanmış biri olarak aradaki yakıt tüketimi farkını ölçme imkanın oldumu? 100km de nekadar yakıt farkı oluyor?


Standart egzoza göre daha fazla yaktığı kesin ancak net bir ölçüm yapamadım. Epey bir GSR tecrübesi olan ustam performans egzozun yaktı yüzde 30 oranında artırabileceğini söyledi. Ne kadar doğru bilmiyorum ama arada ciddi bir fark olduğu kesin.

Şu sıralar uzun yol yapma imkanım yok ama en kısa zamanda şehiriçi yakıt tüketimiyle ilgili bi ölçüm yapmaya çalışırım.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Standart egzoza göre daha fazla yaktığı kesin ancak net bir ölçüm yapamadım. Epey bir GSR tecrübesi olan ustam performans egzozun yaktı yüzde 30 oranında artırabileceğini söyledi. Ne kadar doğru bilmiyorum ama arada ciddi bir fark olduğu kesin.

Şu sıralar uzun yol yapma imkanım yok ama en kısa zamanda şehiriçi yakıt tüketimiyle ilgili bi ölçüm yapmaya çalışırım.
Bende Devil var.
Size söyleyim efendi kullanırsam 0,25 Krş. Yani 60 TL' lik depo ile max 210 Km
Ama azarsam 0,40 - 0,50 Krş. Bir depo ilede max 130 - 150 Km.
Durum bu. YBR 250 var iken Benzin istasyonu ile vedalaşırdım,
Artık okey partileri düzenliyorum.
Yola çıkarsam gözüm ibrede, mazallah gittiğim yerler şehir dışı olduğundan istasyon olmayabiliyor.
Ama kusur makinada değil, yakıtın litre fiyatında.
Kardeşim adam 4 adet silindir koymuş, güç koymuş, ivme koymuş bu performansa göre makina ne yakacak? 0,15 Krş mu? Mümkün değil.
TR de bu iş zor, 4 silindir 4 çocuk muhabbeti.
Yakıt pahalı, parça pahalı, aslan servislerimin işçilikleri pahalı, adamda kıçı kırık filtre yok ama 100 TL den aşağıya anahtar vurmaz makinaya, ama napıyo yağ yağ filtresi değişiyo sakın ha yankış anlamayın motor toplamıyo. Amannn böle işte.
2.000 TL' den aşağı geliri olan arkadaşlara bu makinayı asla tavsiye etmem, durum bu.
Son söz;
Kusur makinanın değil, TR politikalarının!
Murat :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
evet 4 silindir işi masraflı ne yazık kı
benzn bakım lastık vs vs
bıraz da ondan satıyorum motosikletimi..
yoksa doyamıyorum alete..bi de sureklı yagmur bu sene arkadas ne bu bole..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
179
Herkese selamlar. Cok uzun bir suredir motor ariyordum ve hem bu sitede hemde internette surekli hosuma giden markalari arastirdim. Baktigim markalar sirasiyla

-Hyosung gv650 : avantaji ucuz olmasiydi ve gercekten guclu bir motoru ve cok guzel bir gorunusu vardi. Ama hem bu forumda hemde genel olarak motoru inceledigimde motor yasattigi zevkten cok sorun yaratiyor gibi bir sonuca vardim. tabi bu kullaniciya gore degisr ama genel gorunus bu sekildeydi

-Hyosung GT650 R : Daha sonra bu motora baktim ve yukardaki yazdiklarimin hepsi bunun icinde gecerliydi. birde herkesin 2 silindir race den cok sey bekleme cumlesi :) beni bu motordan vaz gecirtti.

-Honda CBR600 F : Bu makina tam benlik diyordum ozellik performans her sey 10 numara bir makinaydi benim icin uzun yol ve sehir icinde severek kullanabilcegimi dusunuyordum tek problemi uzun yolda oturus pozisyonundan dolayi belki biraz agri yapabilirdi. Ama ne var ki bu motorun temizini kendi butceme uygun bulmak Araplara insanligi ogretmekten daha zordu (libyada denedik ve deveye hendek atlatabildik o yuzden ornegi boyle werdim) Bu nedenden dolayi 600f den de vaz gecmis bulundum.

-Kawasaki Er 6F/6n: Daha sonra aman ya 2 silindir olsun rahat olsun ne olcak gibi bir dusunceye girdim ve bu motorlari arastirmaya basladim. 2 silindir olmalari belki bir dezavantaj idi ama yakit tuketimi gercekten cok azdi (yaptigim arastirmalara gore) Kawasaki markasida gercekten saglam bir marka ve en son bu motorlardan birini almaya karar vermistim. basladim sahibinden.com da aramaya ve bir kac tane uygun makina bulmustum ki bir arkadasim olum manyakmisin git GSR600 AL dedi. bende o kimdir oldum :)

-GSR600: 2 gundur bu motoru inceliyorum fiyatlarina da baktim ve gayet mantikli geldi. rakiplerine baktigim zaman cok fazla bir alternatif bulamadim ve sonunda bu motoru almaya karar verdim. 1 ay icerisinde Turkiye ye donuyorum ve havaalanindan iner inmez ilk isim bu makinayi aramak olacak :)

Iyide kardesim neden bu kadar uzun yazdin derseniz benim gibi kararsiz olan kisilerinde karar almalarinda belki biraz olsun yardimi dokunur.

Benim tek sorum olacak oda Ankara ve Izmir de bu motorun guvenilir servisleri varmidir? Simdiden tesekkur ederim...

Herkese kazasiz surusler dilerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst