Ybr 125 Krank Sorunu

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
136
kardes bastan soracaktın asagı yukarı ne olur fıyat dıe.e simdi yaptırmazsam 150 tl alacaklar dıosun
bu motor zaten 1500 tl
3/1 fıyat ınsaf yaa
sen dekı adama
kardesım yaptırmıyorum paramda yok veremem 150 de ne yapacak
yapıyosan ben babamdan 250 tl borc alacam 250 yap de olsun bıtsın yapmayıp ne yapcak
sen parca alıyım ve motoru goturuyum dersen zararlı cıkarsın.
dınle bu kardesını zarar etmezsın
ben cok ugrastım tamırcılerle
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
kardes bastan soracaktın asagı yukarı ne olur fıyat dıe.e simdi yaptırmazsam 150 tl alacaklar dıosun
bu motor zaten 1500 tl
3/1 fıyat ınsaf yaa
sen dekı adama
kardesım yaptırmıyorum paramda yok veremem 150 de ne yapacak
yapıyosan ben babamdan 250 tl borc alacam 250 yap de olsun bıtsın yapmayıp ne yapcak
sen parca alıyım ve motoru goturuyum dersen zararlı cıkarsın.
dınle bu kardesını zarar etmezsın
ben cok ugrastım tamırcılerle

Ozamanda gıcıklık olsun diye baştan sağma yapıp göndermezmi:silent:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
136
baştan savma olmazkı
bısey bozuksa ıdare yollu 5 gunlugune calıstıramazsın
motorun ıcı mılımetrıktır
krank pıston segman krank kolu eksantırık gıbı ana parcalar carpık veya darbelı ıse zaten calısmaz mtor
onun ıcın yapacagı ıslem aynıdır
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
motor açlışlırda sesli çalışır bnm analdıgım ve gördüğüm kadarıyla bu yamaha ve honda servisinde kazıklananlar cok oluyo cunku parçaları her zmnki gb aksini idda etselerde cok aphalı bnm motorumun 50 tl ybr orjinalı 400 tl civarında el insafya sanki araba krankı.
arkadaşım senin tek yapacagın parayı yada motoru gözden cıakrmak motyru satacak olursan bu halkiyle 500 tl veririm.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
motor açlışlırda sesli çalışır bnm analdıgım ve gördüğüm kadarıyla bu yamaha ve honda servisinde kazıklananlar cok oluyo cunku parçaları her zmnki gb aksini idda etselerde cok aphalı bnm motorumun 50 tl ybr orjinalı 400 tl civarında el insafya sanki araba krankı.
arkadaşım senin tek yapacagın parayı yada motoru gözden cıakrmak motyru satacak olursan bu halkiyle 500 tl veririm.

Yine bir Ybr arızası zafer !!:queen:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
Yine bir Ybr arızası zafer !!:queen:

abi ben bişey demek istemiyorumki bunlar sadece internet kullananları bide düşünki ybr sahiplerinin %20 belkide daha azı internete yazıyo veya kullanmayı biliyo. zamanında ben ybr arızalarını yazarken millet benle dalga geçiyodu olurmu ole şey yalan kullanıcı hatası bilmem ne diodular dur bakalım daha neler görücez abi :)
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
abi ben bişey demek istemiyorumki bunlar sadece internet kullananları bide düşünki ybr sahiplerinin %20 belkide daha azı internete yazıyo veya kullanmayı biliyo. zamanında ben ybr arızalarını yazarken millet benle dalga geçiyodu olurmu ole şey yalan kullanıcı hatası bilmem ne diodular dur bakalım daha neler görücez abi :)

yok be kardeşim o kadar da değil her motor arıza yapar.
ben iki farklı modeli binlerce km kullandım. sorun çıkarmadı Allah'a şükür.
ybr de arıza yapar bir de tamir olur ne olacak.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
yok be kardeşim o kadar da değil her motor arıza yapar.
ben iki farklı modeli binlerce km kullandım. sorun çıkarmadı Allah'a şükür.
ybr de arıza yapar bir de tamir olur ne olacak.

neyse tartışma acmıcam cunku bazı arkadaşlar hala dar dusuncelerinde devam etmektelerki dedikleri laf hani imkansız bişeye inanıyolar (ybr hayatta bozulmazmıs ):queen::queen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
sonuçta kul yapısı arkadaşlar mucize falan beklemeyelim ;)
özetin özeti ybr bol yedek parçası orjinali ve yan sanayisi ile piyasa yapmış motosiklet. gerekli parçaları yan sanayi al toplat işçilik için de mutlaka pazarlık yap. kol çıkaran KTM şanzıman dişlisi kıran bmw 1150 gs varken ybr de kol krank bozar honda da başka bir arıza verir. dedim ya hepsi kul yapısı sonuçta ;)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
sonuçta kul yapısı arkadaşlar mucize falan beklemeyelim ;)

ah keşke bunu mucize bekleyenlerede anlatabilsek :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:12 ----------

sonuçta kul yapısı arkadaşlar mucize falan beklemeyelim ;)
özetin özeti ybr bol yedek parçası orjinali ve yan sanayisi ile piyasa yapmış motosiklet. gerekli parçaları yan sanayi al toplat işçilik için de mutlaka pazarlık yap. kol çıkaran KTM şanzıman dişlisi kıran bmw 1150 gs varken ybr de kol krank bozar honda da başka bir arıza verir. dedim ya hepsi kul yapısı sonuçta ;)

:cat: saan katılıyorum ama anlatmak var ya ben beceremiyorum yada ben anlatamıyorum :(
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
Merhaba arkadaşım,
Birkaç hafta önce motordan gelen ses sebebiyle krank bilyalarını değiştirdim. Gittiğim yamaha servisi motoru sökerken ben de orada durdum. Motor söküldükten sonra krankın değişmesi gerektiğini söylediler. neden dedim. senin belirttiğin problemin aynısını söylediler.
daha sonra göstermesini istedim. krank kolunu parmak olarak düşün bilyayı da yüzük.
bilyayı kranka geçirdiğimizde sıkıca oturması gerekiyor. benim motorun krankını elime aldım ve baktım hakikaten bilya oturmuyor.elle çekince çıkıyordu. usta bana, krank kolu aşınmış değişmesi gerek, dedi.
bende krank değil de bilyanın iç kısmı aşınmış olamaz mı dedim? ve sıfır bir bilya taktık sıkıca oturdu. motoru açmışken kranktaki 8 bilyayı değiştirdim. fag marka bilya aldım 8 adet bilya 90 TL tuttu.işçilikti yağıydı bujisiydi bilyasıydı toplam 270 TL civarı birşey tuttu.
öncelikle servise çok güvenmemeni öneriyorum.(bu arada hangi servise gittin?)
usta senin önünde eski bilyayı taksın, sonra da yeni bir bilya taksın. eğer yenisi de sıkı oturmazsa krank değişecek. ben motor açılmışken 8 bilyayı değiştirdim. en önemli iki bilya 6205 nolu bilyalar.tanesi 15 TL civarı. istersen bir rulmancıdan kendin al. nasılsa bu 2 bilya değişecek.

bir soru olursa [email protected] mail adresim. mailden daha çabuk cevap verebilrim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst